Po pierwszej turze wyborczej hucpy

2559611e-f87d-11e4-bfef-0025b511226e dudaszer

Czas oczyścić kraj z syjonistycznej zgnilizny!

 

 

Nie dla syjonistycznej zgnilizny !

z15862542Q marzec_68

 

307781_120407971398436_967836710_n

Advertisements

30 komentarzy

Filed under Bez kategorii

30 responses to “Po pierwszej turze wyborczej hucpy

  1. Duda z żonką ‚golde’…. żonka robi – Heil…!…Ta rączka już jest wyćwiczona jak widać na zdjęciu…

    Polubione przez 1 osoba

  2. Putin OK

    Ten z lewej to chory był na golenie w Katyniu . Potem dopadła go choroba z Filipin i z robił z siebie idiotę na Ukrainie wśród studentów .
    z prawej strony facet nie potrafiący napisać trzy zdania po polskiemu , żeby paru byków nie zrobić . Niedawno zapomniał zapiąć rozporka i paradował z zapiętym po ulicach .
    Taki wujek dobra rada :
    Chcesz budować dom to weż kredyt i tym podobne bzdury . Człowiek oderwany od rzeczywistości . Leń patentowany . Żadnej charyzmy , żadnej dobrej cechy .
    Następne zdjęcie . Typowy facet od przyjmowania rozkazów . Kompletnie nic nie zrobi bez wiedzy prezesa . Pewnie tylko , gdy zostanie głową tego teoretycznego państwa ( h… dupa i kamieni kupa ) nie będzie się pytał prezesa co ma zjeść na obiad , kiedy po obfitym obiedzie sobie piernie w fotel prezydencki – to w tych sprawach raczej telefon do prezesa nie będzie potrzebny . W tym przypadku będzie samodzielny na 100% .
    Kolejny koleś to śpiewak . Niech no tylko wejdzie w system zaraz ci co go teraz kochają zaczną opluwać i tak do końca świata i nie widać na horyzoncie zakończenia tego szaleństwa .
    Naprawdę nie ma się co dziwić inteligentnym ludziom , że pakują walizki i wyjeżdzają z tego kabaretu .

    Lubię to

  3. Putin OK

    Zdjęcie Kobrzyńskiego i Szechtera mogliście sobie już darować .

    Lubię to

  4. Putin OK

    Naprawdę na te mordy już nikt nie ochoty patrzeć , a ta strona to nie jest chyba program Lisa aby takich typów tutaj reklamować i pokazywać zdjęcia z ich facjatami .Prawda panie Dariuszu? .

    Lubię to

  5. Putin OK

    Jeżeli chodzi o wybory . Pójdę głosować i zagłosuję na Bula , bo mniej mnie wkurwi….. .i jakoś go może strawię . Gdy patrzę na Maciara , prezesunia , Dudę , Czarneckich i całą tą PIS- bandę to rzygać się chce . Wolę już patrzeć na bula chociaż lekko nie będzie .

    Lubię to

  6. grzanek

    Cholera tego Kukiza wie, może to góral ze słynnego rodu Gąsieniców-Kukizów spod Howerli?:) W końcu tarnopolskie było o rzut beretem od stanisławowskiego, gdzie też wznosi się pasmo Czarnogóry.

    Lubię to

  7. Putin OK

    Chciałbym serdecznie podziękować za nową audycję pana Kosiura i Ziemińskiego , a zwłaszcza dziękuję za ten słowa bodajże z 10 minuty dyskusji :
    Kwaśniewski – moczymorda i ochlapus .
    i prezydent matoł Komorowski . Polityczny głupek .
    Panowie jeszcze raz serdeczne podziękowania za te słowa . Podpisuje się rękami i nogami .
    Zapraszam do słuchania audycji .

    Lubię to

    • Moczymorda, ochlaptus, matoł …. no i ciota, cwel….!
      Wspólna wartość ‚trojki’…

      Trojki dwie… gonią się….

      Lubię to

      • Putin OK

        Ta audycja jangryko dla mnie naprawdę wysoki poziom . Szkoda ,że tak pózno na ta stronę trafiłem , bo to co ci panowie mówią to radość na moje serce . Szkoda ,że takich ludzi nie ma więcej może nie trzeba by było zwiewać do Reichu i zony tu zostawiać . Niestety za cholerę nie chce stąd moja kobieta wyjechać . Powtarza tu jej Ojczyzna . Popieram , ale jak wyjazd potrzebny , aby zarobić na chleb to nie ma wyjścia . Tutaj też spokoju nie ma ,. Przyczepiło się do mnie jakiś dwóch uciekinierów z psychiatryka . Leków nie biorą . Pełni agresji . Jeden matoł jakiś pyryt drugi jasiek . Pozdrawiam.

        Lubię to

  8. Putin OK

    Szanowny panie żonie półpasiec mija i dobra wiadomość dla pana pejsa z 10 nickami . Jeszcze tylko tydzień będziesz mnie znosił potem już harówka i czasu nie budiet , ale póki mam jeszcze czas to kolejny raz ci napiszę facet to co wczoraj . Sprawdż jaja czy aby pejsatym nie jesteś , bo może coś przeoczyłeś .
    Koleś o 10 nickach robi tu spustoszenie obraża a czy nie można po prostu pacana zbanować :
    oto jego nicki :
    polak z krwi i kości
    czytelnik
    major pyryt .
    zenek .
    Dostałeś już prowokatorze od pana Ziemińskiego baty , ale tobie ciągle mało . Wracaj w cholerę do TRWAM Maryja , PIS-duaru . Prosisz się o bana matołku . Tyle ode mnie .

    Lubię to

  9. MOGA i nie tylko to .
    Potrafia powiesić i bredzić,ze to było samobójstwo .
    Co zrobiono z Lepperem ?

    Lubię to

  10. Putin OK

    To może ja wyręczę pana Ziemińskiego i napiszę :
    Raus dumm

    Lubię to

  11. Tk wygląda ale co zrobiono prawie z setka i dwoma prezydentami pod Smolenskiem ?
    Jak dyskutują ludzie w sieci ponoc zywi nie wylecieli z Warszawy i odlotu nikt nie utrwalil !
    Dziwne to i wielu glowa kreci.
    ZBRODNIA DOSKONALA !

    Lubię to

  12. Naucz się NIEUKU pisać nazwiska z dużej litery ,a jak chcesz mieć do czynienia z PYRYTAMI to będziesz miał i to za godzine ,tyle starczy by pluskwę za szmulowski leb pochwycić i ja zgnieść.
    Może już spier…j do tych szwabow ?

    Lubię to

    • Putin OK

      Z jakiego ty psychiatryka uciekł . Radzę wrócić z powrotem na leczenie , bo policja ci u nas grożna . Łep ci odstrzelą debilu jak złapią .

      Lubię to

  13. Zenek zostaw scierwo szmulowskie on już ma peln pory strachu i cuchnie na odleglosc.

    Lubię to

  14. Wiecie co chłopaki ,zabawimy się jeszcze z nimi i zobaczymy ilu na pomoc przybędzie szmulkow,tym bardziej,ze prezesi poszli do roboty .

    Lubię to

  15. Wiele nie pofikasz,bo widzisz ,wentylacja kompa się wlaczyla i grzeje się ,zostawcie agencje w spokoju ,szkoda sprzętu i nie nadużywajmy goscinnosci majora.

    Lubię to

  16. Oooooo znowu piesek odszczekał i postapil zgodnie z instrukcja i jak zaniza poziomy forum – ha,ha,ha !

    Lubię to

  17. re: „putin ok…”…vel „michalek opalek”…
    A coz to michalek u niemieckiego „bauera” opalek jeszcze nie „zbanowany’ za talmudyczna propagande???…
    Wyglada na to, ze Admin wciaz na urlopie…
    =========================
    jasiek z toronto

    Lubię to

  18. przemex

    A może by tak panowie wyluzowali i przestali zaśmiecać forum komentarzami bez ładu i składu nic nie wnoszącymi do dyskusji? Może lepiej idzcie żreć się wzajemnie gdzie indziej?

    Lubię to

  19. Kandydaci w swojej telavi-zji

    Lubię to

  20. Grupy bilateralne Strona główna Sejmu
    POLSKO-IZRAELSKA GRUPA PARLAMENTARNA
    Ukonstytuowała się w dniu 16-02-2012

    Szczerba Michał /PO/ – przewodniczący
    Abramowicz Adam /PiS/ – wiceprzewodniczący
    Borys-Damięcka Barbara /PO/ – wiceprzewodnicząca (senator)
    Godson John Abraham /PSL/ – wiceprzewodniczący
    Kania Andrzej /PO/ – wiceprzewodniczący
    Sellin Jarosław /PiS/ – wiceprzewodniczący
    Van der Coghen Piotr /PO/ – wiceprzewodniczący

    Ardanowski Jan Krzysztof /PiS/
    Bublewicz Beata /PO/
    Gąsior-Marek Magdalena /PO/
    Grodzka Anna /niez./
    Hoppe Teresa /PO/
    Jackowski Jan Maria /PiS/ (senator)
    Kamińska Bożena /PO/
    Kamiński Mariusz Antoni /niez./
    Kilian Wiesław /PO/ (senator)
    Kmiecik Henryk /PSL/
    Kulesza Tomasz /PO/
    Lassota Józef /PO/
    Małecka-Libera Beata /PO/
    Mazurek Beata /PiS/
    Muchacki Rafał Klemens /PO/ (senator)
    Nowicka Wanda /niez./
    Person Andrzej /PO/ (senator)
    Piątak Andrzej /niez./
    Piechota Sławomir Jan /PO/
    Raniewicz Grzegorz /PO/
    Rocki Marek Dariusz /PO/ (senator)
    Rząsa Marek /PO/
    Rzymełka Jan /PO/
    Sońta Krzysztof /PiS/
    Święcicki Marcin /PO/
    Wolak Ewa /PO/
    Ziemniak Wojciech /PO/

    Sekretarz grupy: Mariusz Głodzik, tel. 22 694 18 16

    http://www.sejm.gov.pl/SQL2.nsf/skladgr?OpenAgent&175&PL

    Lubię to

  21. Pingback: Po pierwszej turze wyborczej hucpy | pawel7028

  22. Po pierwszej turze jest gorzej niż przewidywano !
    Raz ,ze zawyżono frekwencje robiąc ludziom ochote na pojscie wybierac w drugiej turze .
    Po drugie osilki chwycily się za lby .
    Ktos doradzil głupio Komorowskiemu, by szedł z suflerka do ludzi i belkotal po swojemu nie doslyszac majac woskowinę uszna w nadmiarze.
    Teraz zapanowala również cisza powyborcza co do dzialan przegranych innych kandydatow,pozostawiajac tylko Jankiela by przygrywal na cymbałach wyborczych i podniecal tych na haju .
    Dwa tygodnie szybko mina a w Berlinie i Moskwie zastanawiają się nad wspolprca co do dalszych losow Galicji,jak w końcu podzielić Ukraine i Polske na te dwie czesci (ukrainska i polinska).
    Zal du.e sciska ,glowa boli po wychlanych beltach a Pentagon faktycznie naciska na NATO ,bo inaczej się nie da unicestwić biala rase slowianska .
    Co na to prawdziwi POLACY ?
    Gdy zapytałem jednego w Polsce przez pewne „lacza” (inne mam na podsłuchu i na podglądzie) uslyszalem taka oto odpowiedz : „wiesz co ,rzygac się chce ,gdy widzisz w kolo NIEMOC „.
    Faktycznie niemoc,no bo z kim i czym na szmula i szwaba ???

    Lubię to

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s