Okupacja i cenzura w IIIŻydo-RP

472b4143f1d7fd1a2b4199677ecb85e5,20,0Obowiązki Polaka w okupowanej Polsce.
Pod pretekstem respektowania ciszy wyborczej redakcja portalu neon24.pl usunęła dzisiaj dwa teksty autorstwa członków Zarządu WPS. Z tych powodów zamieszczam poniższy tekst i podjąłem próbę umieszczenia go na portalu neon24.pl. Okazało się, że administratorzy portalu, jak rozumiemy w porozumieniu z jego właścicielem, czasowo zablokowali mi możliwość publikacji. Treść komunikatu: „Możliwość edycji i dodawania postów została czasowo zawieszona”. Tym samym redakcja portalu neon24.pl zastosowała zabronioną w Polsce cenzurę prewencyjną.

PZ

Cisza wyborcza nie może oznaczać i usprawiedliwiać zamachu na Konstytucję !

Jedną z oznak okupacji jest zawieszenie funkcjonującej konstytucji w całości, albo jej interpretacja umożliwiająca sprawowanie władzy przez okupanta. Najczęściej sprowadza się to do faktycznego zawieszenia poszczególnych części konstytucji, aby umożliwić realizację celów okupanta przy zachowaniu złudzenia, że nie zmieniono ustroju państwa, albo, że instytucje państwa funkcjonują zgodnie z wolą i interesami okupowanego narodu.

Przypominamy fragmenty obowiązującej Konstytucji RP:

Art. 1.Rzeczpospolita Polska jest dobrem wspólnym wszystkich obywateli,
Art. 4. 1. Władza zwierzchnia w Rzeczypospolitej Polskiej należy do Narodu. 2. Naród sprawuje władzę przez swoich przedstawicieli lub bezpośrednio,
Art. 8.1.Konstytucja jest najwyższym prawem Rzeczypospolitej Polskiej,
Art. 82.Obowiązkiem obywatela polskiego jest wierność Rzeczypospolitej Polskiej oraz troska o dobro wspólne,
Art. 83.Każdy ma obowiązek przestrzegania prawa Rzeczypospolitej Polskiej
Art. 85.1. Obowiązkiem obywatela polskiego jest obrona Ojczyzny.

Wielu, a nawet w chwili obecnej większość Polek i Polaków, nie jest świadomych tego, że Polska, to kraj okupowany. A jest ona od 26 lat krajem okupowanym przez światową oligarchię syjonistyczną i administrowanym w jej imieniu i dla jej interesów przez miejscowe, pookrągłostołowe mafie polityczne, występujące w formie partii politycznych, jawnych i niejawnych grup kapitałowych oraz podporządkowanych im instytucji i organizacji państwowych. Wsparciem tej politycznej oraz prawno-finansowej okupacji ma być przygotowywana instalacja na terenie Polski amerykańskich baz wojskowych.

Wydaje się, że pookrągłostołowy układ kompradorski, jak wykazały ostatnie kampanie wyborcze-prezydencka i parlamentarna, jest na wyczerpaniu swoich możliwości programowych i kadrowych. Nieuchronnie negatywne konsekwencje rządów układu politycznego, który powstanie w wyniku dzisiejszych wyborów otwierają drogę dla wyłonienia politycznej reprezentacji suwerennego narodu polskiego. Jest to w najbliższej
przyszłości szczególnie możliwe, a zarazem konieczne wobec przełomowej sytuacji międzynarodowej, którą cechuje kryzysowa, światowa sytuacja gospodarcza oraz zachwianie globalnej dominacji militarno-politycznej USA przez Rosję, Chiny i ich sojuszników.

Wyłonienie politycznej reprezentacji narodu oraz pozyskanie możliwie szerokich rzesz dla programu odzyskania Polski jest obowiązkiem i głównym celem świadomych Polaków po wyborach. Cel ten nie zostanie jednak zrealizowany samoistnie, ale wyłącznie na skutek aktywnej pracy intelektualnej i zorganizowanej, konsekwentnej działalności praktycznej.

Główna manipulacja świadomością Polaków, i w konsekwencji podejmowanymi wyborami politycznymi i realizowanymi zachowaniami w sferze publicznej, dokonywana jest za pomocą przejętych przez okupantów mediów. Dlatego pierwszym zadaniem elit suwerennej Polski jest koordynacja, a następnie konsolidacja niezależnych, patriotyczno-narodowych inicjatyw medialnych.
Jeszcze w roku bieżącym winno odbyć się spotkanie przedstawicieli redakcji tych mediów (zarówno krajowych, jak i emigracyjnych) dla określenia sposobów koordynacji i ewentualnej konsolidacji oraz wypracowania powszechnie akceptowanych ram programowych.

Drugim z ważnych zadań jest powołanie do istnienia i działania Straży Narodowej. Powinna się ona zająć ewidencją przejętego korupcyjnie, w wyniku paserstwa lub zaniżonej wartości – majątku narodowego, a także ewidencją sprzedanej lub przygotowanej do sprzedaży polskiej ziemi.
Straż Narodowa winna zająć się także ewidencją faktycznie przebywających na terenie Polski obywateli obcych państw, pozostających w stosunkach pracy, stosunkach służbowych lub
przebywających na podstawie stypendiów lub innych budżetowych lub prywatno-publicznych źródeł finansowania pobytu czasowego lub stałego na terenie Polski.
Straż Narodowa winna być także zaczątkiem sił samoobrony narodowej na wypadek prób destabilizacji ładu społecznego w wyniku imigracji lub wywoływania chaosu, wspierając w ten sposób działające służby państwowe.

Równolegle z wyżej wymienionymi zadaniami narodowymi winien być niezwłocznie zainicjowany Fundusz Narodowy, jako źródło finansowania niezależnych inicjatyw medialnych oraz działalności Straży Narodowej, a także wsparcia narodowych kandydatów w kampaniach wyborczych. Status formalno-prawny, skład osobowy kapituły Funduszu Narodowego oraz źródła jego finansowania winny stać się przedmiotem pilnych uzgodnień
środowisk narodowo-patriotycznych.

Najprostszy program:

Nie dla kolonizującej Polskę UE
Nie dla ekspedycyjnego militaryzmu NATO
Nie dla antyludzkiego, totalitarnego globalizmu
Nie dla eksploatacji narodów przez światową lichwę bankową
Nie dla religijnego wybraństwa i narodowego szowinizmu
Nie dla propagandy i polityki antyrosyjskiej i antysłowiańskiej
Tak dla suwerennej Polski
Tak dla rozwojowego potencjału Polski
Tak dla ambicji cywilizacyjnych Polaków i wolnych narodów świata
Tak dla pokojowego,, wielobiegunowego ładu światowego
Tak dla poszanowania suwerenności państw i prawa międzynarodowego
Tak dla obustronnie korzystnej współpracy Polski z Rosją i krajami słowiańskimi

 

W imieniu Zarządu Stowarzyszenia
Wierni Polsce Suwerennej

Prezes Zarządu WPS
Paweł Ziemiński

36 Komentarzy

Filed under Bez kategorii

36 responses to “Okupacja i cenzura w IIIŻydo-RP

  1. Chum

    Ciekawi mnie jedno . Ile skasował artysta Rosiewicz za to pajacowanie przed generałem , Gorbim i jego już zmarłą żoną ?.
    Dziś w 2015 roku zmienili się tylko ludzie i po pajacować można przed Kalksteinem , ojczulkiem z Torunia , Dudą i jego żoną Kornhauser . Garniturki też mają piękne .
    Kwestia godzin kiedy będzie piękny come – back tego artysty w mediach . Powodzenia czy też szczęść Boże jak to się mówi.

    Polubione przez 1 osoba

  2. Chum

    Nieładnie jest zaglądać do czyjegoś portfela , ale przecież za FREE tak nie pajacował ? nieprawdaż ? .

    Polubione przez 1 osoba

  3. nawet GOOGLE dzisiaj łamie „ciszę wyborczą” (naganiając do wzięcia w nich udziału w tych żydo”wyborach”):

    Polubienie

  4. Chum

    Z tego co wiem to google ma być też płatne . Za miesiąc 9.55 USD . Swoją drogą a niech płacą bańkę , nie stać ich – żartując sobie . Ta 2 – dniowa cisza wyborcza to czysty debilizm ustanowiony prze pejsatych dla głupich gojów . W skali całego kraju parę baniek się nazbiera , bo wariatów nie brak.

    Polubione przez 1 osoba

  5. to nie jest żadna „cisza” wyborcza skoro w mediach, np. w „polskim” radiu, co chwilę NAKŁANIAJĄ DO PÓJŚCIA na „wybory”

    Udział w wyborach = zdradzie narodu i państwa polskiego

    Polubione przez 2 ludzi

  6. Chum

    Dane :
    Frekwencja – 12 .00 – 16,44 . Pejsacz się boi niskiej frekwencji , ale spokojnie 50% nazbierają ( otułmanieni od ojca Rydza i wszyscy ci , którzy korzystają na istnieniu tego mafijnego państwa . Gdyby było o 22.00 40% to zawsze można dosypać i będzie 54 %.
    Mnie martwi co innego :
    CZY JUTRO ZA TYDZIEŃ ZA MIESIĄC BĘDĘ MÓGŁ OGLĄDAĆ SWOICH ULUBIONYCH PANCERNYCH I SZARIKA ORAZ KLOSSA HANSA BEZ NARAŻENIA SIĘ NA NAJAZD O 6 RANO ABW I TO MNIE MARTWI CHOROBA JASNA . BŁAGAM KALKSTEINIE NA MIŁOŚĆ BOSKĄ POZWÓL MI OGLĄDAĆ TE SERIALE . BARDZO JE KOCHAM . PRZYSIĘGAM JAK MI OGLĄDAĆ KLOSSA ŻADNEJ GOŁEJ DUPY NIE OGLĄDNĘ W INTERNECIE PRZEZ 4 LATA . SŁOWO HARCERZA .

    Polubione przez 3 ludzi

  7. Chum

    CZY JUTRO ZA TYDZIEŃ ZA MIESIĄC BĘDĘ MÓGŁ OGLĄDAĆ SWOICH ULUBIONYCH PANCERNYCH I SZARIKA ORAZ KLOSSA HANSA BEZ NARAŻENIA SIĘ NA NAJAZD O 6 RANO ABW I TO MNIE MARTWI CHOROBA JASNA . BŁAGAM KALKSTEINIE NA MIŁOŚĆ BOSKĄ POZWÓL MI OGLĄDAĆ TE SERIALE . BARDZO JE KOCHAM . PRZYSIĘGAM JAK MI POZWOLISZ OGLĄDAĆ KLOSSA ŻADNEJ GOŁEJ DUPY NIE OGLĄDNE W INTERNECIE PRZEZ 4 LATA . SŁOWO HARCERZA .

    Polubione przez 1 osoba

  8. antyjude

    O ile dobrze się orientuję, frekwencja w dzisiejszej hucpie nie ma znaczenia( bo i tak sami się wybiorą, nawet przy 5 % frekwencji) i w związku z tym, nawoływanie do pójścia do urn, bądź nawoływanie do bojkotu nie stanowi łamania ciszy wyborczej. Inaczej ma się to przy referendach, gdzie frekwencja musi być wiążąca i stanowi o ważności referendum. Jeśli się mylę , proszę kogoś dokładnie poinformowanego o sprostowanie mojej wypowiedzi.

    Polubione przez 1 osoba

    • Oczywiście, że frekwencja nie ma znaczenia pod tym względem…
      Ale proszę sobie wyobrazić co by było gdyby media w Polsce i na świecie ogłosiły frekwencję wyborów – 5% ?
      Ja nie wiem czy pomimo tego – ,,’ by tak sobie rządzili’

      Im przecież głównie chodzi o frekwencję, która ma na celu właśnie ‚uprawimocnić’ ten cały szwindel…
      Mówią..- możesz nawet oddać głos nieważny,,,pokazują ogłupionych ludzi z ulicy jak to dla nich głosowanie jest – i obowiązkim patriotycznym i świętem”…Biskupi nawołują że pójście na wybory jest świętym obowiązkiem wobec Boga i Ojczyzny…
      Możesz zrobić z kartą wyborczą co chcesz– ale idź na wybory….idž nabijać frekwencję.. idž legitymizować tą farsę..

      Polubienie

      • antyjude

        jangryko, pełna zgoda, napisałem to tylko informacyjnie, gdyż Chum napisał:
        „Frekwencja – 12 .00 – 16,44 . Pejsacz się boi niskiej frekwencji , ale spokojnie 50% nazbierają ( otułmanieni od ojca Rydza i wszyscy ci , którzy korzystają na istnieniu tego mafijnego państwa . Gdyby było o 22.00 40% to zawsze można dosypać i będzie 54 %”.
        Ja decyzje ostateczną podjąłem i nie zamierzam brać w tym udziału. Chodziło mi również o to jaką patologią społeczną są żydowybory, skoro, wystarczy, że np.armia urzędników Tuska pójdzie wrzuci kartkę i mamy ważne wybory. A tłumaczenie gawiedzi, że nic złego się nie stało i tak musi być, do tego jest to zgodne z Konstytucją, mamy na co dzień. KPINA!!!

        Polubienie

  9. Chum

    Antyjude zgoda , ale niska frekwencja dla pejsacza pomimo tego jest niewygodna . Trzeba by zapraszać celebrytów , pojebów – dr z uniwerków i oni by musieli przez tydzień tłumaczyć i wymyślać tłumaczenia w PEJS TV dlaczego głupi goj nie poszedł na wybory ? . Po co na to pejsacze mają tracić czas ? .
    Co do ciszy masz rację . Złamanie jest wtedy , gdy krzyczysz na kogo głosować ( kara 500tys 1 mln ) . Natomiast nawoływanie do pójścia na wybory jest całkowicie zgodne z prawem jak również podawanie frekwencji o poszczególnych godzinach.

    Polubienie

    • antyjude

      Chum pejsacz jest tak bezczelny, że nie miałby problemów z wytłumaczeniem gawiedzi, że tak musi być. Frekwencja i tak zazwyczaj ledwo przekracza 50 %, więc tylko część z tej polowy decyduje o tym kto będzie rządził całym narodem.

      Polubienie

  10. Chum

    Antyjude zgoda . Tylko powtórzę . Masz frekwencję – 35 % . Niska .
    Wtedy pejsacz jakoś to wytłumaczyć musi , a więc traci tydzień czasu na organizowanie spotkań w PEJS TV z owsikami , którzy siedzą w jego dupie : dr , prof , celebryci , politycy i inni i oni pierd.. przez tydzień do głupiego luda dlaczego frekwencja była niska np ( wielu nieudaczników nie poszło na wybory itp) , a ludek to kupuje , a dla pejsacza czas to pieniądz .

    Polubienie

  11. Chum

    Przy frekwencji 54 % jest tak bezczelny , ze już się nie musi tłumaczyć i o to chodzi .

    Polubienie

    • antyjude

      Chum, doskonale to rozumiem i zgadzam się z tym co napisałeś , jak również z tym co napisał powyżej jangryko. Dlatego też postanowiłem olać całkowicie ten żydo-plebiscyt dla otumanionej gawiedzi. Swoją drogą ciekawe co będzie jutro, kto będzie spieprzał, kto będzie się chował, kto straci miliony itd. a kto oczywiście zacznie zyskiwać.
      Z tymi Pancernymi, Szarikiem i Klossem to żeś Pan Chum poleciał, aż miło.

      Polubienie

      • Pancerni, Szarik, Kloss, Marusia to „komuchy”, a tych Kaczyński jak wiadomo genetycznie nienawidzi, więc kto wie czy „Chum” racji nie ma że po wybiórach nawet pancernych już nie obejrzymy, bo to oczywiście „prorosyjska propaganda”, nie dość że i tak gówno w tym pudle sensownego leci. 🙂

        Polubienie

  12. Chum

    Antyjude przypomnij sobie jakiego kopa w dupę można było dostać za oglądanie Marusi jak Kalkstein rządził te swoje 2 lata , a że trochę jaja sobie z tego robię – ze mnie jest trochę kabareciarz – trochę jajcarz i lubię robić sobie komedie z debili .

    Polubienie

    • antyjude

      Oczywiście , inaczej można byłoby zwariować patrząc na to co dzieje się w Naszej Ojczyźnie. Przed chwilą zajrzałem na wp.pl i komentarze gawiedzi. To bydło wyborcze krzyczy: byłem, oddałem głos, bóg, honor, ojczyzna, dziś święto demokracji i inne dyrdymały. To już nie są jaja, to totalny upadek świadomości narodowej.

      Polubienie

      • To skutek popijania coca coli, żarcia chipsów, kebabów, hot dogów, hamburgerów, oglądania amerykańskich filmów i ślepego wierzenia politykom, mediom, szkole i kościołom.

        Polubienie

      • antyjude

        Tak przemex, do tego lansu, chęci bycia fajniejszym od drugiego, ubierania się jak pedały…Żyd dał wszystko co najgorsze, wszystko co rozpuszcza wartości, a takie bydełko ochoczo to kupuje i płaci jeszcze za to ciężko zarobione pieniądze.

        Polubienie

      • Chum

        Niekoniecznie tak musi być . Antyjude przyjacielu nie wierz we wszystkie te wpisy , które tam się ukazują . Kilka lat temu świadek jechowy opowiadał mi w szczegółach jakie cuda wianki można robić przy takich wpisach , jak mnożyć lich ilość . Na tym się nie znam , bo ja człowiek już wiekowy , ale bodajże tam łapy trzymają Niemcy . Onet zdaje się jest niemiecki ?

        Polubienie

      • I jeszcze się u żyda zapożycza żeby kupić to gówno które on oferuje. ten Naród niestety to w dużej mierze już nie ludzi a zombi, wprawdzie żyją, chodzą, oddychają, dzieci robią, coś tam gadają ale jedyne na czym im zależy to na zaspokojeniu podstawowych instynktów i potrzeb, po za tym nic ich nie obchodzi, rzeczy i sprawy naprawdę ważne wolą pozostawić w rękach „specjalistów”, polityków, księży, celebrytów, rożnej maści „zbawców” w nadziei że może oni zrobią za nich wszystko. Ciężko mówić tak o własnym narodzie, ale to jest fakt i zjawisko które rozszerza się coraz bardziej, i co więcej pomału następuje w związku z tym odwrócenie wartości, ludzi normalni uznawani są za nienormalnych a pojeby za normalnych, za chwilę dojdzie do tego że normalni staną się prześladowaną mniejszością pozbawioną praw, a za każde objawy jakiegokolwiek samodzielnego myślenia będą wsadzani do psychiatryka.

        Polubienie

      • antyjude

        Przemex, jak zawsze mistrzostwo w wypowiedzi. Cóż tu więcej dodać? Orwell 1984. Właśnie wyjąłem kilka dni temu i zamierzam sobie odświeżyć po wielu latach.
        Szara masa bezwolnych żywych trupów, to ma miejsce nie tylko w Polsce, cały świat stoi na głowie. Chęć zysku stała się dogmatem, a pieniądze nowym bogiem. Kiedyś był teocentryzm, potem antropocentryzm, dziś nazywam to monetocentryzmem. Człowiek został sprowadzony do roli niewolnika zasilającego system długi i zysku. Przedstawiono nam fałszywe wartości, pięknie zapakowano żebyśmy chcieli to kupić. Cały system wartości został wywrócony do góry nogami. Nawet zwykłe rzeczy codziennego użytku planuje się w taki sposób, żeby służyły określoną ilość czasu, a potem należy wyrzucić na śmietnik i kupić nowe. Nikt nie zwraca uwagi na eksploatowanie zasobów Ziemi( które są skończone) liczy się zysk. Czyli pieniądz, papierkowa szmata do zniewalania narodów. Zwykły papier, bądź zapis elektroniczny. A spróbuj to wszystko powiedzieć przeciętnemu Kowalskiemu, to uzna Cię za psychicznie chorego. Taki umysł napakowany chemią z pożywienia, zindoktrynowany przez żydomedia, wierzy, że tak ma być i już. Samodzielne myślenie nie wchodzi kompletnie w rachubę. Jak nagrzeszy pójdzie do klechy, „zrzuci balast” i będzie grzeszył dalej. Ech, można by pisać, pisać i pisać…Ale nic nie trwa wiecznie i choćby znowu miały polec miliony niewinnych istnień, kiedyś będzie musiało się to zmienić.

        Polubienie

      • antyjude

        Chum, zgadza się, podejrzewam, że jedna osoba wystarczy, żeby wyprodukować co najmniej 100 takich komentarzy na godzinę, ale jednak kiedy większość jest tego typu komentarzy , jednak świadczy to o degradacji świadomości narodowej. Na szczęście są jednostki, które myślą inaczej, ostatnie bastiony realnego spojrzenia gotowe do działania w imię Wolnej Suwerennej Polski.

        Polubienie

      • „Ale nic nie trwa wiecznie i choćby znowu miały polec miliony niewinnych istnień, kiedyś będzie musiało się to zmienić.” – tego się najbardziej obawiam że ludzkość obudzić może najwyżej kataklizm, który pochłonie tą cywilizację a kto wie czy i nie zamieni tej planety w napromieniowaną pustynię.

        Polubienie

      • antyjude

        Fluor- powolny zabójca, produkt uboczny w produkcji aluminium. Naziści w obozach koncentracyjnych dodawali więźniom fluor, żeby byli bardziej spolegliwi…znam temat, od wielu lat stosuje do mycia zębów pastę bez fluoru, unikam ,również picia wody mineralnej z zawartością fluoru…Jednak zawsze mam wątpliwości, czy wystarczy nie napisać, że jest tam fluor, czy wystarczy napisać ,że fluoru nie ma tylko po to żeby coś sprzedać. Bo napisać, bądź nie , można wszystko, trudniej to zweryfikować, jednak staram się w taki sposób czytając etykiety wybierać mniej szkodliwe produkty.

        Polubienie

  13. Chum

    Przemexie gówno leci w tej PEJS TV a płacić trza :
    Tylko dziś :
    1. debilizm – Bauer sucht Frau – rolnik szuka żony , bo mu się bzykać chce .
    2. Wizyta Ukrainek w Polsce – najlepszy antenowy czas .
    A Kużwa abonament płać , cóż robić :
    Biorę pilot i oglądam ZDF , ARD przynajmniej zakazanych facjat politykierów nie oglądam i są tam fajne – wysoki poziom kryminały . Reszta też w sumie gówno do oglądania .
    Dziękuje przemexie za twój post.

    Polubienie

  14. Chum

    Żeby jeszcze jakiś porządny był burdel na wsi – taki luksusowy , drogi to i rolnik by tak żony na gwałt nie szukał , ale gdzie na wsi pociupciać można ? nigdzie . To nie Poznań gdzie mnóstwo pensjonatów stoi.

    Polubienie

    • Z tym „rolnik szuka żony” to żeś dowalił, tego typu tolk showy, również seriale, te ichnie „rozmowy w toku”, tańce z gwiazdami itp. to również zawracacze dupy, niepotrzebnie zabierające cenny czas antenowy a przy okazji robiące z ludzi idiotów, no bo kto rozsądny chciałby robić z siebie bałwana w telewizji? Ja w życiu nie zgłosiłbym się do któregokolwiek z tych programów.

      Polubienie

      • Chum

        Przemexie dziękuje za odpowiedz . Z mojej strony były to po prostu żarty na ludzki debilizm , bo jak pisałem ze mnie to taki trochę satyryk , niezły jajcarz znający tysiące dowcipów . Jednemu bohaterowi to nawet o ciupcianie nie chodziło – chciał po prostu po udziale w tym programie zostać celebrytą – jakiś czas temu chyba występował już w talk – show i skakał do wody ze swoja tłustą dupą o ile się nie mylę .

        Polubienie

      • Jakby człowiek cały czas był tylko poważny i nie gadał o głupotach, to by w tym pieprzonym świecie zwariował, trochę rozrywki się każdemu należy. 🙂

        Polubienie

    • „ale gdzie na wsi pociupciać można ?” – skoro jest rolnikiem to chyba ma pełną stajnie krów, a rolnik postępowy(czyli taki współczesny) podobno sam zapładnia swoje krowy, więc jaki problem? 😉

      Polubienie

  15. paziem

    Przytaczam niżej najistotniejsze fragmenty mojej „dyskusji” z administratorem-cenzorem portalu neon24.pl, osobniku o nicku Marx8888

    @Marx 8888 01:33:27
    Na jakiej podstawie usunął pan tekst „Obowiązki Polaka w okupowanej Polsce”?

    Potwierdza pan jedynie fakt, że stosuje zakazaną cenzurę prewencyjną i jest – wbrew zaprzeczaniu- gorliwym współpracownikiem okupantów.
    nadużycie link skomentuj usuń
    stanislav 25.10.2015 01:53:14
    @Marx 8888 01:36:09
    Za 19:00 godzin będzie pan już mógł odgrywać rolę zatroskanego Polaka i bojownika „antysystemu”, oczywiście wszystko w tłumaczeniu się przestrzeganiem prawa i dobrem portalu :)))
    nadużycie link skomentuj usuń
    stanislav 25.10.2015 02:01:11
    @stanislav 01:53:14
    Oczywiście że jestem współpracownikiem okupantów. Jestem też Zorro a czasami nawet Batman i jak napisał Pana partyjny kolega hołduje myśli rabinicznej. Zapomnieliście tylko dopisać że pewnie jestem też masonem.
    Temat wpisu: „Cisza wyborcza!!!!”
    Tytuł komentarza: „Obowiązki Polaka w okupowanej Polsce”
    Wszystko jasne? Co ma jedno do drugiego?
    Ehhh gdzie te czasy kiedy ludzie potrafili nawet kłócić się na poziomie.
    nadużycie link skomentuj
    Marx 8888 25.10.2015 02:09:33
    @stanislav 02:01:11
    Czemu mam nieodparte wrażenie że wszystko to opiszecie z detalami i w odcinkach tak jak to było w przypadku Wojtasa? :)))
    nadużycie link skomentuj
    Marx 8888 25.10.2015 02:12:39
    @stanislav 02:53:13
    Czy ja używam wobec siebie epitetów? To Pan napisał że jestem „współpracownikiem okupantów” nie ja!! Zorro był bohaterem mojej młodości i Batman też. Na równi z Tytusem. Nie uważam tego za obrazę. O tym że hołduje myśli rabinicznej napisał Pana kolega. Ja wobec siebie epitetów nie używałem.
    W języku polskim istnieje takie słowo jak ironia i ja jej użyłem. Chyba każdy ( po za Panem) to zauważył.
    Wojtas się nie skompromitował tylko Wy zrobiliście na niego taką nagonkę że zrezygnował i wcale mu się nie dziwię. Zaszczuliście człowieka za to że myślał inaczej niż Wy. Jak dla mnie zerowy powód do chluby i na pewno zostanie zapamiętany. Nie oceniam Wojtasa bo on miał też swoje wady ale metody walki z nim coś mi niedobrego przypomniały z niedalekiej przeszłości.
    Nie mam najmniejszych wątpliwości że teraz tą metodę zastosujecie wobec mnie. Już Pan wstawia jakieś tajemnicze retoryczne pytanie które jest w sumie sugestią na końcu swojej wypowiedzi. Mały poradnik manipulacji się kłania.
    Swoją drogą to podziwiam Pański tok myślenia. Proszę mi wytłumaczyć jak można sobie schlebiać używając epitetów?
    To jest bardzo ciekawe – może i ja się czegoś nauczę!!
    nadużycie link skomentuj
    Marx 8888 25.10.2015 02:23:51
    @Marx 8888 02:23:51
    Pan podobnie jak Wojtas zamiast o meritum, to o imponderabiliach. Więc jak, odpowie pan na jakiej podstawie usunął pan tekst ” Obowiązki Polaka w okupowanej Polsce”?
    nadużycie link skomentuj usuń
    stanislav 25.10.2015 02:37:19
    @Marx 8888 02:12:39
    Demaskuje się pan i kompromituje podobnie jak Wojtas. No cóż, taki koniec, jaki początek. Użytymi epitetami wobec siebie chciałby pan sobie schlebiać, czy dodawać znaczenia? Przecież prawda jest znacznie bardziej prozaiczna, nieprawdaż?
    nadużycie link skomentuj usuń
    stanislav 25.10.2015 02:53:13
    @stanislav 02:37:19
    Prosto. Pierwszą część poświęcił Pan krytyce jednej partii. Drugą argumentom, czemu nie można iść na wybory.
    Tekst powiem szczerze jest bardzo dobry i perfekcyjny od strony merytorycznej. Na pewno jest wart przeczytania i przemyślenia. Polecałbym każdemu przeczytanie go, bo jest tego wart i mówię to obiektywnie, pomimo że jestem „współpracownikiem okupantów”. Niestety ten czas ma swoje prawa a że portal to akurat NEON, więc trzeba podwójnie uważać. Czemu? Chyba każdy się domyśla. Przed zawieszeniem tekstu napisałem do Pana PW gdzie napisałem, że punktualnie o 21 dziś tekst pojawi się na stronie. Ponieważ go przeczytałem, więc wiem, że nie straci nic na aktualności. To samo dotyczy tekstu Pana kolegi.
    Opublikowanie tekstu wczoraj byłoby tańczeniem na linie. Albo przejdzie albo będą kłopoty. Pan to może zbagatelizować, bo najwyżej pójdzie Pan pisać w inne miejsce ja jestem trochę w innej sytuacji, bo moja rola jest inna. Jeśli nałożą karę na portal to Pan będzie to miał w poważaniu, bo przecież „il fine giustifica i mezzi” ja nie.
    nadużycie link skomentuj
    Marx 8888 25.10.2015 03:12:05

    @Marx 8888 03:12:05
    Szanowny Panie,

    dyskusja z panem mijałaby się z celem, gdyż zamienić chce ją pan w przekomarzanie, jest jednak pewne „ale”.

    W zasadzie interesuje mnie bardziej to czego doświadczaliśmy, i co wkrótce będzie się działo po tzw. ciszy wyborczej ( nieistotnemu w rezultacie epizodowi) w naszym życiu publicznym.

    Otóż jak starałem się napisać w ocenzurowanym przez pana moim tekście, jednym z najważniejszych obszarów walki o kształt suwerennej Polski, a więc w zasadzie za istotę działań, jest sfera świadomości narodowej. Ta w chwili obecnej kształtowana jest przeważnie przez tzw. media elektroniczne.

    Istotnym zatem jest – w czyich są one rekach i jakim manipulacjom ulegają treści za ich pośrednictwem emitowane do świadomości współczesnych Polaków.

    Oprócz ram programowo-ideowych ważną sprawą jest też jakość kadr pracujących w tych mediach ( także tych o statusie rzeczywistego lub fałszywego wolontariatu), gdyż ostatecznie to ludzie nie tylko wymyślają, ale i realizują idee i programy polityczne.

    Pana zachowanie w ciągu ostatnich 24 godzin ( ale były pewne tego symptomy już wcześniej, nie tylko wobec casusu „Wojtas”) uzasadnia w dużym stopniu pewność, że wkomponowany jest pan w system dezinformacji Polaków i ograniczania ich praw konstytucyjnych przez okupantów i ich miejscowych funkcjonariuszy. Ci ostatni zaś wywodzą się wprost z pookragłostołowych mafii.

    O tych mafiach pookrągłostołowych pisałem m.in. w ocenzurowanym przez pana tekście, anie o „jednej z partii” jak pan to „zinterpretował” jako cenzor.

    ( Wyjaśnijmy od razu, że cenzura, to nie tylko instytucja i praktyka państwowa, ale jest to każda wartościująca ocena dzieł i treści politycznych, kulturowych, naukowych, obyczajowych, która prowadzi do wstrzymania ich rozpowszechniania, bądź dopuszczania do rozpowszechniania tych dzieł lub treści w zmodyfikowanej formie lub treści, zgodnie z potrzebami cenzurującego ośrodka władzy publicznej lub prywatnych środowisk, których cenzurowane dzieła lub treści są przedmiotem zainteresowania lub aktywności społecznej).

    Pan zatem okazał się pracownikiem cenzury w czystej formie, pytanie tylko dla potrzeb jakiego „środowiska”.

    W ocenzurowanym przez pana moim tekście specjalnie powołałem się na odpowiednie artykuły Konstytucji RP ( jako najwyższego prawa w Polsce, co z uporem usiłują zwalczać pookrągłostołowe mafie z powoływaniem się na tzw. umowy międzynarodowe i prawo traktatowe- oczywiście wybiórczo, zgodnie z wytycznymi okupanta), aby uzmysłowić czytelnikom portalu, że tzw. kodeks wyborczy jest w wielu fragmentach sprzeczny z Konstytucją RP. A to , że kodeks wyborczy jest prawniczym bublem, tego gotów jestem dowieść na przykładzie własnym i wielu komitetów wyborczych i kandydatach do Sejmu i Senatu, potraktowanych uznaniowo i wykluczonych bezprawnie ze „współzawodnictwa” wyborczego.

    Propagowanie decyzji o nie pójściu na wybory, nie jest zabronionym działaniem wyborczym, ani złamaniem „ciszy wyborczej”, ale jedynie uzmysławianiem Polakom ich praw konstytucyjnych.

    Pana cenzorskie działania, usprawiedliwiane „prawem” oraz „dobrem i interesem” portalu neon24.pl nie przestaje być cenzurą zgodna z systemem wartości i interesami okupanta i współpracujących z nim miejscowych, pookragłostołowych mafii.

    Patrząc zatem z punktu widzenia tego, co nas czeka po wyborach wdałem się z panem w spór chcąc dowieść, komu świadomie lub nieświadomie redakcja portalu neon24.pl powierza funkcję administratorów, odpowiedzialnych za formułę programową i funkcjonalna portalu.

    Tym samym właściciel lub redakcja portalu winna jest wyjaśnienie za jakim programem ( a zatem za jaka Polską się opowiada).
    nadużycie link skomentuj usuń
    stanislav 25.10.2015 16:01:15

    Polubienie

  16. Pingback: Okupacja i cenzura w IIIŻydo-RP | Pekok Antylichwiarz

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.