Makabryczny handel organami syjonistyczno-banderowskich zwyrodnialców na Ukrainie

sakaszwiliKaczyńskiCierpią ludzie, umierają, tracą swój dobytek, ale są kreatury, które osiągają kolosalne zyski na tej wojnie i z tej wojny !!!

Posłuchajmy:

 

____________________

Były pracownik SBU prosi o pomoc w zatrzymaniu procederu handlu organami umierających żołnierzy ukraińskich i cywilów na wschodzie, w Donbasie. Proceder odbywa się od początku. On sam był skierowany od listopada ub. roku do strefy ATO, do ochrony specjalnej grupy medycznej, nazwanej reanimacyjną. Później do tej grupy doszedł transplantolog.

Wraz z pozostałymi kolegami zostali dobrze uzbrojeni, przeszkoleni i otrzymali samochody. Płk Miszczenko udzielił im instruktażu, że wielu żołnierzy chciało oddać swoje organy, o czym informowali przed śmiercią, a rodziny otrzymają wtedy rekompensaty. Płk Miszczenko uspokoił ich, mówiąc że to światowy trend obecnie: dlaczego nie pomyśleć o rodzinie, jeśli żołnierz umiera.

Otrzymali szyfrowane informacje o miejscach, gdzie toczą się walki i gdzie będą ofiary i ranni. Jechali z lekarzami, podawali dowódcom szyfr i mieli pełny dostęp do „materiału”, tj. do rannych, których nie dało się uratować. Medycy pobierali organy.

Na początku ciężko rannych wysyłali do specjalnego centrum do Kramatorska, gdzie brano organy od umierających. Potem, po dołączeniu do grupy medyków profesjonalnego transplantologa Elizawiety Debriuch, która siebie sama nazywała Elise, sprawę załatwiano na miejscu. W ciągu około 70 minut wprawnie rozbierała na części „materiał”. Potem zawozili go z rannymi do Kramatorska.

Najwięcej pracy mieli w Debalcewo – zabrakło chłodzonych kontenerów. Pozostałość po pobraniu organów pakowano i wywożono w stronę Artiomowska, do wykopanych dołów. Najwięcej było ciał ze 120. brygady piechoty, nikt ich dokładnie nie liczył. Było bardzo dużo roboty i dobry zarobek dla wszystkich.

Do Eilse często dzwonił telefon satelitarny zza granicy i kierownictwo, mówiące po angielsku. Ochroniarz, znający świetnie angielski, rozumiał dokładnie pertraktacje. Elise była chwalona i proszono ją o zwiększenie ilości organów. Były to rozmowy z Sandrą, żoną Saakaszwilego, która okazała się organizatorką tej „misji”. Mówiła, że jeśli będą problemy, należy natychmiast skontaktować się z płk. Miszczenko.

Po wizycie samego Saakaszwilego w strefie ATO, w Lisiczańsku i Kramatorsku, gdzie chwalił medyczną grupę i wszystkich współpracowników, obiecał zwiększenie wypłat, jeśli „towaru” będzie więcej. Tłumaczył, że jest to pomaganie biednym rodzinom, które straciły swojego bliskiego i także chorym z Europy i USA.

Wielu chłopaków wtedy zapisali jako „zaginionych bez wieści”. Uważam, że ich po prostu zabili i niczego krewnym nie zapłacili – mówi były ochroniarz grupy medycznej z SBU. Gdy zaczął się rozejm, rannych było dużo mniej, a Sandra [Saakaszwili] dzwoniła i dzwoniła.

Brali też organy od cywilów, np. po ostrzale w Popasnej od ojca i jego nieprzytomnej 12-letniej córki. Pamiętam nazwisko tego ojca – Władimir Leszewskij, miałem jego paszport. Jej matka miała bardzo poranione odłamkami nogi i duży upływ krwi, więc szybko pojechała do centrum medycznego na pobranie. Sprawdziłem w papierach: zostali zakwalifikowani jako „zabici na miejscu bombardowania”.

Powiem po prostu: tam odbywają się normalne morderstwa. Nie mogłem tego wytrzymać. 04 lipca napisałem prośbę o zwolnienie. Wezwał mnie Miszczenko i zapytał, dlaczego się zwalniam. Opowiedziałem mu wszystko; zadzwonił do generała, uspokoił mnie i powiedział, że trzeba wydobyć zwłoki z miejsc zakopania. I rozkopali groby w Kramatorsku; były po 4 ciała w każdym miejscu. 132 trupy.

11 lipca spotkałem się w Kijowie z generałem Aleksandrem Radieckim. Wysłuchał mnie i powiedział, że należy mi się odpoczynek po takiej pracy. Będę ją kontynuować potem już jako major. Gdy tylko wyszedłem, pochwycono mnie i pokazano nakaz prokuratorski. Zażądano podpisania zgody na leczenie w szpitalu psychiatrycznym, inaczej zamkną mnie w więzieniu. Poprosiłem,by mnie puścili. Powiedziałem, że wrócę nazajutrz. Dałem im 300 dolarów, po 1600 hrywien. Obiecałem przynieść im jeszcze po 1000 dolarów. Odwieźli mnie do domu i od razu wzięli pieniądze. Ja jestem profesjonalistą, wiem, jak uciec i gdzie się ukryć.

Chciałem przekazać wam te informacje i wideo z ekshumacji, operacji i centrum pobierania w Kramatorsku i pokoje, gdzie rzucali ciała po pobraniu. Mogę też pokazać, gdzie zakopywano we wsi Czasawija. Tam zakopano 97 pokrojonych ciał, w tym 20 mieszkańców: dzieci i kobiety!30 żołnierzy WSU jest pochowanych koło Uglegorska, ale teraz tam opołczeńcy są. Chcę powiedzieć prawdę o tym, jaki biznes zorganizował sobie Saakaszwili ze swoją żonką. Każdy żołnierz albo mieszkaniec linii przyfrontowej jest zagrożony zabiciem i rozebraniem na organy. Pomóżcie mi to zatrzymać!!!

Przetłumaczyła: Trojanka

__________________
ANEKS:
Sandra Elisabeth Roelofs, gruz. სანდრა რულოფსი (ur. 23 grudnia 1968 w Terneuzen w Holandii) – gruzińska filolog i działaczka społeczna, żona Micheila Saakaszwilego, od 2004 do 2013 pierwsza dama Gruzji.

W styczniu 2008 została oficjalnie obywatelką Gruzji, od tego czasu legitymuje się podwójnym obywatelstwem. Wraz z mężem ma dwóch synów: Eduarda i Nikoloza.

W 2015 została odznaczona Krzyżem Komandorskim Orderu Zasługi Rzeczypospolitej Polskiej[3].

za:  https://pl.wikipedia.org/wiki/Sandra_Roelofs

 

sandraSakaszwili” Sandra Elisabeth Roelofs Saakaszwili jest znana, nie tylko w Gruzji, z działalności charytatywnej. Organizuje pomoc i opiekę nad kobietami w ciąży i noworodkami. Uzyskała dyplom pielęgniarki i pracuje jako wolontariuszka w szpitalu na oddziale położniczym. Odebrała wiele porodów. Powołuje i przewodniczy organizacjom zajmującym się rakiem, AIDS, malarią i rzadkimi chorobami. ”

za:  http://www.tvp.info/3903658/pierwsza-dama-gruzji-w-polsce

 

11.04.2011 Krakow. Pierwsza Dama Gruzji Sandra Elizabeth Roelofs, zona prezydenta Gruzji prezentowala w Domu Polonii swoja autobiografie " Historia idealistki " N/z Sandra Elizabeth Roelofs Fot. M. Lasyk/REPORTER

 

1.04.2011 Kraków. Pierwsza Dama Gruzji Sandra Elizabeth Roelofs, żona prezydenta Gruzji prezentowała w Domu Polonii swoja autobiografię ” Historia idealistki „

 

15 komentarzy

Filed under Bez kategorii

15 responses to “Makabryczny handel organami syjonistyczno-banderowskich zwyrodnialców na Ukrainie

  1. mamag

    Jezu,patrzysz na to i nie grzmisz?!!.Te zbrodnie wołają o pomstę do Nieba !

    Lubię

  2. Chum

    Wczoraj największa oglądalność Tv informacje – Sakaszwili ogromny wywiad dla idiotów . Kto oglądał : ameby , pantofelki , kury , indyki , kozy ale nie te trzeżwe tylko te po wypiciu wódki . Trzeżwe kozy są za mądre , aby oglądać facjaty dziennikarskie i Sakaszwilich a mój owczarek po oglądnięciu mordy Sakaszwillego się żrzygał i musiałem zabulić 150 pln weterynarzowi plus leki psie
    drukowane :
    SAM MAM POPIERDOL…. WE ŁBIE , ŻE PŁACĘ ABONAMENT ZA TO GÓWNO .LEPIEJ OPŁACIŁO BY MI SIĘ ZAPŁACIĆ 10 EURO / ZA MIESIĄC ZDF I ARD . TAM PRZYNAJMNIEJ SUPER KRYMINALY LECĄ .

    Liked by 2 people

    • Ja tam nie oglądam pudła i kretyńskich wiadomości, bo kiedy widzę te wredne, kłamliwe mordy, to psuje mi się nastrój i narasta we mnie żądza mordu, po prostu nie jestem w stanie przetrawić tego ohydnego pierdolenia i nie jestem w stanie zrozumieć ludzi, którzy potrafią siedzieć całymi godzinami przed tym ciulstwem i łykać bezmyślnie to propagandowe gówno.
      Tak więc jeśli chcecie mieć zdrowe na umyśle dzieci, to trzymajcie je z daleka od telepudła(i nie tylko od niego)!

      Liked by 3 people

      • Panowie, ja omijam pudło z TV szerokim łukiem, mam podłączone do komputera i włączam tylko jak chce obejrzeć ciekawy film na dużym ekranie, zwyczajnie nie mógłbym znieść tego co robią z umysłami ludzi przez TV. Bez jednego wystrzału, bez szeroko zakrojonej ofensywy robią ludziom reset totalny w głowach. Oni biedni siedzą w ciepłych kapciach, przy piwku, herbatce z ciasteczkiem i dają wkładać sobie do głowy wszystko jak leci. Mnie to osobiście przeraża. Jak można być tak bezkrytycznym, jak można nie dostrzegać, że to jest nowoczesna broń w tym chorym opanowanym przez żyda świecie?

        Liked by 1 osoba

      • A co do ego wpisu, to już kiedyś słyszałem o tym, że Upadlina to nie mały rynek organów ludzkich. Oni za pieniądze są gotowi do wszystkiego, taki to świat skrojony na miarę żyda gdzie pieniądze, geszeft, zysk i dług powalają ludzi na kolana. To co się dzieje na Upadlinie przyprawia mnie o dreszcze ale historia kiedyś pokaże prawdę kto był zdrajcą za garść papierków, mam głęboką nadzieję, że ci zdrajcy zostaną osądzeni i skazani.

        Liked by 1 osoba

  3. ja

    sakaszwili to Gruzin zydowski ,jak jego zona i tak samo jak jej mąż -zyd gruzinski

    Lubię

  4. ja

    zydy sa wszędzie.a szczególnie w Polsce.lista zydow w Polsce w google

    Liked by 1 osoba

  5. ja

    dzięki panie Adolfie ze zrobiles w Polsce i nie tylko porządek z zydami .czy teraz w Niemczech sa zydy.?pani Merkel zrob z tym porządek .nie zwalaj w tym temacie na polski narod. zrob obozy w Niemczech.

    Lubię

    • Obawiam się że Adolfek to zrobił żydom najwyżej jedną wielką laskę, dzięki temu że dał się wpuścić w żydowskie maliny, syjoniści mieli pretekst do wyłudzenia państwa Izrael po II wojnie światowej powołując się na zawłaszczony i wyolbrzymiony przez syjonistów holoszit. A z żydów to Adolfek i jego ekipa po brzegi wypełniona żydami, pół żydami i ćwierć żydami pozbyła się zgodnie z syjonistycznymi oczekiwaniami najwyżej żydowskiej biedoty z Europy wschodniej i Środkowej, niepotrzebnej i szpecącej bogatej żydowskiej finansjerze z USA. „Ocalała” jedynie dobrze zakamuflowana żydowska arystokracja, która po wojnie została osadzona jako głowa na polskim tułowiu.

      Liked by 2 people

    • Niedawno na Światowym Kongresie Syjonistycznym, premier Izraela, Binjamin Netanjahu stwierdził, że A.Hitler nie mordował Żydów, on chciał ich tylko wysiedlić z Europy (głównie z Niemiec) – taka zresztą jest prawda historyczna.
      W każdym razie Żydzi mają teraz problem z tą wypowiedzią Binjamina Netanjahu. (A doniosła o tym żydowska gadzinówka Michnika – sic.)

      Liked by 2 people

  6. ja

    porządku z zydami w Niemczech nie zrobisz.chcesz aby polacy byli za to odpowiedzialni?

    Lubię

  7. Pingback: Makabryczny handel organami syjonistyczno-banderowskich zwyrodnialców na Ukrainie | Pekok Antylichwiarz

  8. Chutor

    Ad przemex

    I CO POTEM?

    „żydowska arystokracja, która po wojnie została
    osadzona jako głowa na polskim tułowiu.”

    Lat temu wiele Polak, ktory spedzil wojne na przymusowych robotach na gospodarstwie rolnym w Niemczech dzielil sie ze mna opinia jego lub podana
    mu przez Niemcow, ze nadejdzie
    czas gdy Polacy postawia pomnik Hitlerowi w Warszawie.
    Wowczas, gdybym byl kobieta, to skwitowalbym to: tez cos.
    Dzisiaj wydarzenia ogromnej wagi sypia sie lawinowo,
    wiec przewidywanie nawet jutra jest trudne.

    Lubię

  9. Chutor

    „Dobra” telewizja jest zla

    Rozwoj osobowy ma to do siebie, ze wymaga
    wysilku, nie tylko umyslowego ale i fizycznego.
    W wieku wzrostu dzieci spedzaja duzo czasu grajac
    lub bawiac sie z uzyciem ciala i umyslu.
    Wiek nie ma na to monopolu ale dla poparcia
    argumentu przyklad z dziecmi jest przydatny.
    Jezeli ich opiekum ciagle bedzie im doradzal by
    sie nie przemeczali albo ich wyreczal to takie
    Jasie rosnac nie zamienia sie na Janow, a jezeli juz
    to na Janow becwalow i tumanow.
    Taka oto przydatnosc telewizora; przyucza czlowieka
    do PASYWNOSCI. Gorzej gdy wiekszosc jest juz nieudaczna
    to i osoba z pasja i dobra glowa tepieje i umyslowo
    i fizycznie. Z jakim przystajesz takim sie stajesz.

    Lubię

  10. grab656

    Bóg nie jest od tego aby Ciebie i Mnie chronić , Bóg jest -sprawiedliwością , jest prawdą . A co i kto tym pomiata ludźmi to już inna para kaloszy . My i nam podchlebiający się złoczyńcy są warci , nie są gówno warci . Bo pomiatają boskim prawem – nie czyń drugiemu co tobie niemiłe ! Podłość jest ich motorem postępowania , tępota umysłowa jest ich cechą szczególną . A to gdzie ich życie zaprowadzi , to podłość nad podłościami .

    Lubię

Skomentuj

