Rzeczywista walka o władzę to eliminacja przeciwnika

portal4

Nasze nadzieje, a przerażenie Żydów, budzi rosnąca potęga Rosji, jej zdecydowane NIE dla syjonistycznego, zbrodniczego światowego imperializmu

 

Niezależnie od tego, w jak dalece demokratyczne, parlamentarne, formy przystroimy cały proces walki o władzę, jej cel pozostanie niezmienny: eliminacja przeciwnika politycznego. Jakiego rodzaju będzie to eliminacja i jak daleko idąca, winno wynikać z rzeczywistych doświadczeń całego procesu walki o władzę i jej umocowania prawnego (konstytucyjnego), stosowanych wobec nas przez przeciwnika.
Jeśli naród i jego politycy chcą być skuteczni w walce o przetrwanie narodu i jego państwa – a w dzisiejszej Polsce musi to być cel główny walki o władzę, – nie mogą w procesie walki o władzę stosować metod łagodniejszych, słabszych, niż te, które stosuje przeciwnik. Do całkowitej abnegacji politycznej zachęca np. Kościół, zalecając katolikom zawierzenie Bogu i modlitwie losów narodu i państwa (?). Przeciwnie, należy stosować metody co najmniej adekwatne do stosowanych przez przeciwnika i to z konsekwentną bezwzględnością.

31.01.2016
Rzeczywista walka o władzę w Polsce trwa nieprzerwanie od 1918r. I bynajmniej nie jest to walka tylko z siłami zewnętrznymi, ani także między jakąś polską partią A i polska partią B, które interes narodu i państwa definiują podobnie, a różnią się jedynie drogami dochodzenia do tego samego celu. We współczesnej Polsce nie istnieją takie partie. A rzeczywista linia frontu przebiega między polskim, słowiańskim, narodem – w większości politycznie nieświadomym walki z nim samym -, a rządzącą w Polsce żydowską mniejszością narodową, która oprócz tego, że otrzymuje wsparcie polityczne, medialne, finansowe od swojej międzynarodowej diaspory, korzysta z niewolniczej pracy okupowanego polskiego narodu. Dramatyzm tej sytuacji pogłębia fakt, że ten rzeczywisty wróg, rzeczywista walka, walka dla naszego narodu i państwa śmiertelna, są dostrzegane przez niewielu Polaków. Mimo, że efekt walki Żydów z polskim narodem jest znakomicie udokumentowany oficjalnymi danymi statystycznymi i historycznymi, potwierdzającymi regres narodu i państwa polskiego w każdej sferze ich funkcjonowania poczynając od 1980r.

 

Eliminacja Polaków z kultury

Proces niszczenia polskiego narodu nie ogranicza się tylko do pauperyzacji społeczeństwa i do niszczenia możliwości reprodukcyjnych narodu, ma on charakter totalny. Z równą bezwzględnością niszczona jest polska kultura, z której eliminuje się polskich twórców. Jest to temat bardzo obszerny, dlatego ograniczę się tylko do kilku wymownych przykładów.
W latach rządów żydo-bolszewii, 1944-56. tylko jeden Polak ukończył szkołę filmową w Łodzi, był to śp. B.Poręba. Środowisko filmowe i aktorskie, w znakomitej większości żydowskie, które kształciło się na koszt polskiego społeczeństwa określało B.Porębę jednym słowem: „antysemita”.
J.Mackiewicz – prawa do spuścizny pisarza przejęła podstępnie Żydówka, N.Krasov-Szechter, żona stryja A.Michnika (Szechtera).
Spadkobierca Z.Beksińskiego chciał podarować miastu stołecznemu obrazy malarza. Żydowskie władze odrzuciły tę propozycję. Wolą finansować promocję ideologii gender, tęczę zboczeńców, palmę na rondzie de Gaulle’a – dar żydowskiej aktorki.
Wroga działalność Żydów w kulturze polskiej prowadzona jest w sposób przemyślany i konsekwentny. Eliminują oni Polaków także z wszelkich kontaktów z twórcami kultury innych państw, o czym sami informują (?). Cytuję za żydowską gadzinówką Michnika:
(…) Bułat (Okudżawa) trafił do Polski w trudnym monecie historii, kiedy młodzi intelektualiści i w ogóle mądre chłopaki – Karol Modzelewski, Jacek Kuroń, Adam Michnik – szli do więzień. A Bułat zawsze był za wolnością i solidaryzował się z uwięzionymi. Zresztą poznał ich osobiście i rozumieli się w pół słowa. (…) A kiedy w 1989r. Polska odzyskała wolność, Bułat tez był blisko.Rozmowa z Olgą Arcymowicz-Okudżawą, GW 9-10.08.2014 – http://wyborcza.pl/magazyn/ (Warto przeczytać ten artykuł, zawiera pozytywne wzmianki n/t W.Putina – ?)

 

Rola Żydów w Polsce – A.Michnik

Michnik jest tu tylko przykładem Żyda, ale jakże wymownym dla antypolskiej działalności mniejszości żydowskiej w Polsce. A.Michnik jest synem Ozjasza Szechtera, antypolskiego bolszewika, Żyda z Ukrainy – współczesny kontekst ukraiński z żydowską rebelią na Majdanie i poparcie tej rebelii przez żydostwo w Polsce nie powinno więc zaskakiwać Polaków. Przyrodni brat A.Michnika, Stefan – to sądowy morderca Polaków w okresie żydo-bolszewickiej władzy w PRL 1944-56. To m.in. jego nazwisko pojawiło się na jednej z tablic, które w trakcie manifestacji nieśli założyciele Zjednoczenia Patriotycznego „Grunwald”. Jednym z założycieli ZP „Grunwald” był śp.B.Poręba. Manifestacja odbyła się 8 marca 1981r. w Warszawie, w reakcji na rocznicową sesję, zorganizowaną przez „Solidarność” na Uniwersytecie Warszawskim, w której uczestniczyli naukowcy żydowskiego pochodzenia – czyli żydo-bolszewiccy zbrodniarze – zmuszeni do emigracji po marcu ’68. Stąd nienawiść Żydów do B.Poręby i do ZP „Grunwald”, które już wtedy, w 1980r. sprzeciwiało się powrotowi Żydów do władzy w Polsce.
A.Michnik został usunięty z UW jako jeden z inicjatorów tzw. wypadków marcowych 1968r. Prawdziwym celem Żydów – organizatorów marca 1968r. było dążenie do obalenia rządów W.Gomułki i przywrócenie władzy żydo-bolszewickich zbrodniarzy. Dzisiaj rządzący pobratymcy A.Michnika uhonorowali go wieloma odznaczeniami państwowymi – tak, położył przecież niemałe zasługi dla przywrócenia zbrodniczego żydo-systemu władzy w Polsce po 1980/89r.

 

Tymczasowa przegrana

To, co nastąpiło w sierpniu 1980r., potem 1989r. i trwa do dzisiaj było konsekwencją politycznej krótkowzroczności ekipy W.Gomułki i E.Gierka wobec wrogich od zawsze względem Polski i Polaków elementów żydowskich.
Nie z własnej winy stoimy dzisiaj przed alternatywą: albo my, albo oni. Możemy natomiast być pewni jednego, że nigdy razem z nimi nie zbudujemy państwa polskiego i że oni zrobią wszystko, żeby Polacy w Polsce mieli status podobny do tego, jaki mają Palestyńczycy w Palestynie – i to już się dzieje od 1980r.
Pytanie, czy i kiedy zastopujemy proces likwidacji narodu i państwa Polaków?

Warsztaty dla przedszkoli już w Muzeum POLIN !

Jeśli ktoś nazwie ten tekst antyżydowskim, będzie miał rację. Tak, właśnie w politycznej działalności tej mniejszości upatruję większości naszych niepowodzeń. Mniejszość żydowska jest naszym wrogiem, wrogiem podstępnym, który musi być przez nas wyeliminowany całkowicie i bezwzględnie z wszystkich wpływów na polityczny byt narodu i państwa polskiego.
Polacy, którzy takie stanowisko uznają za niedemokratyczne, błędne, nieprzystające do standardów europejskich, zachodnich lub za wręcz rasistowskie, dają tym samym świadectwo własnej ignorancji historycznej, braku politycznej świadomości lub jeszcze gorzej, są nosicielami zaszczepionego przez syjonistów kosmopolityzmu. Idea kosmopolityzmu propagowana jako nowoczesne patrzenie na ludzi i świat bez granic, w którym pielęgnowanie postaw narodowych, narodowych państw, jest szkodliwe i niebezpieczne, prowadzące do wojen, to w istocie podstępna indoktrynacja społeczeństw w interesie Międzynarodowego Żydostwa. I nie trudno to udowodnić w sytuacji, gdy potępiane są wszystkie nacjonalizmy, za wyjątkiem podstępnie powszechnie uprawomocnionego nacjonalizmu żydowskiego, który w istocie jest jego wynaturzeniem, jest nacjonalizmem zdegenerowanym, jest szowinizmem – jest zbrodniczym, rasistowskim syjonizmem.

Zatem, przegrana walka Polaków o władzę we własnym kraju, to zwycięstwo syjonizmu, zwycięstwo interesów Międzynarodowego Żydostwa.
Tę walkę, a może raczej bierny indywidualny opór, bo nie jesteśmy politycznie zorganizowani tak, jak nasz wróg, na razie w Polsce przegrywamy. Nasze nadzieje, a przerażenie Żydów, budzi rosnąca potęga Rosji, jej zdecydowane NIE dla syjonistycznego, zbrodniczego światowego imperializmu. Żyd z trwogą obserwuje Ukrainę i z wolna konstatuje, że żydo-system władzy na Ukrainie ostatecznie poniesie fiasko.
Ukraiński przykład dla słowiańskich sąsiadów może okazać się zaraźliwy. Skonsternowany Żyd przedstawia więc, nam Rosję jako państwo w przededniu ostatecznego upadku. Jednak żydowskie prestidigitatorskie moce są już jedynie mrzonką ich powszechnych mediów, o czym świadczy rosnąca popularność i poparcie, nie tylko wśród Słowian, dla Rosji i dla W.Putina.

 

Dariusz Kosiur

PS

Tekst z 2014r., pierwotnie istniał na zlikwidowanej przez służby żydo-reżimu stronie: http://suwerenna.wordpress.com/2014/08/21/rzeczywista-walka-o-wladze-to-eliminacja-przeciwnika/

_________________________________

 

Zapisz

Zapisz

Zapisz

40 Komentarzy

Filed under Bez kategorii

40 responses to “Rzeczywista walka o władzę to eliminacja przeciwnika

  1. czytelnik

    A gdzie to dzis mamy Polakow slowianskiego pochodzenia i co czynia ?
    Moze ktos wyjasnic lub nawet pouczyc gdzie i jak oni moga sie zebrac i utworzyc chocby mala sile widoczna dla innych ?
    Istnieje jakies polskie ugrupowanie,stowarzyszenie,partia lub organizacja SLOWIANSKIEGO NARODU na dzien dzisiejszy i dziala ???
    Przeciez to co widoczne to mieszanki wielorasowe wzajemnie sie zwalczajace.
    Istniejace partie polityczne to potegi zazydzone i zniemczone !
    Wiec z kim i jak dzialac aby POLSKA BYLA POLSKA ???

    Polubienie

  2. stycznik

    Pierw to nalezaloby odciagnac spoleczenstwo Polskie z przed telewizorow. Nastepnym krokiem byloby przeprowadzenie terapii (zblizonej do AAA) na narodzie w celu otworzenia oczu na to co się dzieje.

    Polubienie

    • Słowianin

      Spróbuj chłopie mojej babie zakazać oglądania m jak miłość , barwy szczęścia czy tańce z gwiazdami z głupią Tyszkiewicz . Próbowałem już i przez tydzień spałem na kanapie , dwa tygodnie była obrażona nie mówiąc o strajku w sypialni . Na zgodę wybrałem się do kiosku kupiłem chwila dla ciebie , Tinę i inne pierdziszewa. Dodatkowo dokupiłem lepszy pakiet polszmatu i skończyła się fukać . Miałem inne wyjście? .

      Polubienie

      • stycznik

        W tym przypadku jestem bezradny. Jedynie siły wyzsze mogą coś ugrać, np uderzenie pioruna w antene:-)

        Polubienie

      • Najlepiej nie mieć baby, ma się święty spokój, możliwość nieskrępowanego myślenia i działania i brak awantur o kasę, przynajmniej nerwy jeszcze się kupy trzymają choć przy obecnej sytuacji w kraju to i tak ciężko utrzymać je na wodzy nawet bez baby. 😉

        Polubienie

      • Słowianin

        Przemexie masz rację, bo te baby upierdliwe są jak cholera . U mnie jeszcze słucha tego Rydzola z jednej strony z drugiej głupie filmidła , a jak chcesz mecz oglądać to prawie bez głosu , bo ona meczów nie lubi . W tym wypadku może to i dobrze , bo debila Szpaka nie słucham . Z drugiej jednak strony rodzina dzieci i bardziej intymne sprawy , a przecież Przemexie gejem nie jesteś . Trudno trzeba przecierpieć , ale nie jesteś sam jak kołek .

        Polubienie

  3. Florian

    Pikieta pod Ambasadą Rosji NWP Narodowej Wolnej Polski w związku z pamięcią o 17 września 1939



    Polubienie

  4. Słowianin

    To jest syf z kręgów syjonistów z PO , ale warto czasami tam zaglądać , aby się pośmiać :

    Polubione przez 1 osoba

    • Pani Nino,
      jest to niewątpliwy dowód przestępstwa – bo nie głupoty – kreatury z kręgu obecnej władzy. Problem w tym, że całą dokumentację geologiczną obszaru Polski premier M.F.Rakowski (Żyd) przekazał w styczniu 1989r., w trakcie nieoficjalnej wizyty w RFN jej władzom.

      Polubienie

  5. Jabłonowski atakuje pomnik radzieckich żołnierzy poległych w Polsce w walce z hitleryzmem, który w oszukańczy sposób ukradła ekipa HGW. Pod filmem ktoś napisał także kłamliwy komentarz na temat WPS:

    Polubione przez 1 osoba

    • Słowianin

      Dwóch pajaców jeden z nadwagą i pewnie z nadmiarem cholesterolu , a drugi wojak szwejk z mundurem . Gdy się w mundurze chodzi , to chociaż by zaniósł do pralni uparł a potem uprasował , bo naprawdę wygląda jak wojak szwejk .
      Lej ciepłym moczem na idiotów opluwających WPS . To krąg radiomaryjnych , syjonistów i szabesgojstwa .

      Polubienie

      • Słowianin

        moja żona radiomaryjna co dzien o 21.00 słucha mszy do 21.20 to może mu uprać i uprasować ten mundur , ależ ja tolerancyjny dla swojej kochanej żony jestem , a mówią ,że ateiści to podłota .

        Polubione przez 1 osoba

      • kempes

        pan słowianin juz rozumie – o co chodzi. najwiekszy bład to – wszelka polemika z jabłonowskim – i jemu podobnymi -na argumenty. NIE O TO CHODZI. trzeba go ukazac jako przebieranca. i zaczac do tego munduru. za pytac np. mundur ? a której to formacji ? itd. prosto krótko – rzucac proste slogany . aby tłum je zapamietał. itp. działania. bo polemizowac naprawde to.. MOZNA Z KIMS POWAZNYM. nie zas z przebierancem.

        Polubienie

    • paziem

      Udzieliłem niejakiemu Tomkowi, kłamczuszkowi krótkiej odpowiedzi. Zachwyt obu gawędziarzy „narodowych” nad „mistrzem” Michalkiewiczem wyjaśnia wszystko i potwierdza atlantycką smycz „sumienia narodu” i Olszańskieho vel Jabłonowskiego ( podobnie jak Brauna, Michalkiewicza i całej tej kryptożydowskiej ferajny).

      Polubione przez 1 osoba

    • I oczywiście zgodnie z rytem mojsza…zapuszczają brody….Po brodach ich poznajemy – ‚narodowców’ z wiadomego narodu…

      Polubienie

  6. slawek

    „Uwaga świata koncentruje się głównie na wyborach prezydenckich w USA, które mają się odbyć w listopadzie 2016 roku. W mniejszym stopniu opinia publiczna interesuje się wyborami parlamentarnymi, które odbędą się w ten weekend w Rosji, jednak mało kto za wyjątkiem specjalistów wie, że 29 października wybory parlamentarne odbędą się w Islandii, a ich wynik może mieć znaczenie dla całego świata. (…) Partia Piratów zajmuje pierwsze miejsce w sondażach wyprzedzając znacząco konserwatystów. Jeżeli zwyciężą, to po raz pierwszy w ostatnich czasach zobaczymy kraj, kierowany nie przez urzędników i posłów, ale bezpośrednio przez naród.
    Co ciekawe, już teraz Islandia jest jednym ze światowych liderów w tzw indeksie szczęścia. Bez urzędasów i banksterów poziom tego szczęścia może tylko wzrosnąć.”

    http://antykapitalizm.pl/2016/09/17/czy-islandia-zostanie-krajem-bez-bankierow-i-biurokratow/

    Polubienie

    • Słowianin

      Kilka miesięcy temu poświęciłem dużo czasu na WPS na opisanie takiego małego kraju jak Islandia z fajnymi ludżmi niestety nikt się tym nie zainteresował . W swoim małym kraju wzięli rózgę i przepędzili to parchate gówno z granic swojej Ojczyzny dzięki czemu żyje im się cudownie i mają świetne zarobki . Nie zastanawialiście się dlaczego jak gra drużyna Islandii parchate śmierdzące żydomedia w Polsce się z niej wyśmiewają , bo to niby taki mały kraj bez znaczenia . Proszę WPS o poświęcenie temu krajowi więcej miejsca na portalu .
      Mój syn pracuje tam jako kucharz .
      Takie kraje naprawdę mocno podbudowują i dają nadzieję na pogonienie pasożytów parchatych .

      Polubienie

  7. slawek

    „Ponieważ islam nie daje się pogodzić z kapitalizmem, liberałom potrzebny jest islam „reformowany”, który ktoś nazwał „arabską wersją etyki kalwińskiej”. Wykonawcami tego projektu są ruchy wahhabickie i wszyscy ci, którzy chcą „reform demokratycznych” w świecie arabskim – mówi prof. Claudio Mutti w rozmowie z Leonidem Sawinem.”
    http://www.geopolityka.org/komentarze/wywiady/leonid-sawin-islamizm-przeciw-islamowi

    Polubienie

  8. slawek

    Wycieczka do Ziemi Świętej

    Poparcie chrześcijańskich fundamentalistów z USA dla polityki państwa Izrael opiera się na islamofobicznym konserwatyzmie. Przy okazji turystycznych wycieczek do Ziemi Świętej, wizja której hołdują chrześcijańscy syjoniści zza oceanu często zderza się z rzeczywistością…

    Czytaj… https://wolnemedia.net/wycieczka-do-ziemi-swietej/

    Polubienie

  9. slawek

    Kaliningrad: Widzimy wojnę ideologiczną Polski z Rosją. UZUPEŁNIENIE

    Artykuł – „Kaliningrad: Widzimy wojnę ideologiczną Polski z Rosją” wymaga uzupełnienia:
    czytaj http://sophico21.blogspot.com/2016/09/normal-0-21-false-false-false-pl-x-none.html

    Wczoraj dotarłam do poczty mailowej od Andrieja Omielczenko, członka komisji ds. rozwoju obywatelskiego Izby Obywatelskiej Obwodu Kaliningradzkiego i producenta filmowego – maila z dwuczęściowym rosyjskim filmem dokumentalnym „Kryptomnezja”, będącym efektem tegorocznego auto rajdu po Polce grupy Rosjan z Kaliningradu – „Drogami Pamięci”, o którego premierze pisałam w przywołanym artykule.

    Film na kanwie wrażeń i odczuć Rosjan z wizyty w Polsce mówi szeroko o odradzającej się w Europie, zwłaszcza w jej wschodniej części – ideologii faszystowskiej i nacjonalistycznej.

    Przedstawia też rosyjski punkt widzenia na dewastację w Polsce pomników i cmentarzy radzieckich, prowadzonych w ramach „dekomunizacji” kraju pod egidą IPN i ustawy „dekomunizacyjnej”

    Moim zdaniem, to rzetelnie zrobiony dokument i nie pokazuje Polski i Polaków jednostronnie.

    Warto znać zdanie Rosjan na temat – dewastacji pomników, cmentarzy i grobów radzieckich w Polsce, oraz ich reakcję na pojawiający się w europejskich państwach neofaszyzm i wzrost nacjonalizmów w Europie.
    W filmie mamy też spojrzenie na te sprawy zarówno zwykłych mieszkańców Kaliningradu, historyków, politologów i dziennikarzy, jak i cudzoziemców z Zachodu.

    Polecam go tym, którzy nie chcą patrzeć się na stosunki polsko-rosyjskie jednostronnie wg narzuconego schematu.

    Cz. 1 pod linkiem :
    . https://www.youtube.com/watch?v=d1rbYvGcbxw

    Część 2 filmu pod linkiem:
    . https://www.youtube.com/watch?v=S3AcBO70sq4

    Prezentowany film jest rosyjskojęzyczny, każda z części trwa ok. 40 mi
    Autor: Zofia Bąbczyńska-Jelonek

    http://sophico21.blogspot.co.ke/2016/09/kaliningrad-widzimy-wojne-ideologiczna.html

    Polubienie

  10. julius

    Urzędnicy Pentagonu, w tym wysocy rangą wojskowi dowódcy na Bliskim Wschodzie, publicznie wyrazają zastrzeżenia co do umowy z Rosją, co wskazuje, że nie są zaangażowani w realizację rozejmu, pomimo że został on zatwierdzony przez prezydenta Stanów Zjednoczonych.
    Obama i Kerry spotkali się w piątek z sekretarzem obrony Ashtonem Carterem, który podobno był przeciwny zawieszeniu broni jak i inni wysocy urzędnicy departamentu stanu.
    U podstaw podziałów politycznych w rządzie USA i wypowiedzi czołowych oficjeli graniczących wręcz z niesubordynacją leżą nie tylko różnice co do pogrążonej w kryzysie strategii USA w Syrii. Bardziej zasadniczo jastrzębie militarne w USA koncentrują się coraz bardziej na bezpośredniej konfrontacji militarnej z Rosją, mocarstwem atomowym numer dwa i widzą rozejm jako czas potrzebny na przygotowania do takiego katastrofalnego konfliktu.
    http://www.globalresearch.ca/us-special-forces-flee-moderate-rebels-in-syria-down-with-america-get-out-you-pigs/5546424

    Polubienie

  11. slawek

    kiedyś szechter vel michnik był bodajże w Australii. I ktoś go zapytał o kwestię, co zrobią (pejsaci) jak Polacy w końcu ogarną kto faktycznie nimi „rządzi”. szechter ponoć odparł – „jak to co, napuścimy na siebie Polaków i Ukraińców”

    Ja wiem gdzie, bo utkwiło mi to w pamięci , dobrze że o tym napisałeś (czekałem aż ktoś temat podejmie ale widać tytuły czytają tylko) ale ale tam były też inne ciekawsze wypowiedzi kto co finansował jak to parchaci z solidarności byli ubezpieczeni w stanach i specjalnie się nastawiali rzucali aby tylko im, się coś stało aby było o TOTALITARYŹMIE ,ZAMORDYZMIE

    A teraz zobaczcie jak parchu michnik się rzucał do wszystkich są fotki/filmy z kicia, jak parch agresywnie rzucał się na strażników prowokował a oni jak z jajkiem , kiedy w stanach by go zwyczajnie odstrzelili na miejscu,ale un miał być „bohaterem.”

    Lawina „Zakrzewski” to ten film
    http://zygmuntbialas.blog.pl/2016/09/18/co-sie-dzieje-na-swiecie-18-09-2016/comment-page-1/#comment-16231

    Polubienie

  12. kempes

    zydow trzeba umiec obsmiewac inteligentnie. np. kiedys w rozmowach w toku – z okazji czegos tam bylo powiedziane – ze zydówka spi w 2 łózkach. przeciez mozna to obsmiac – jako sredniowiecze. tak jak oni nasze rzeczy nazywaja ciemnogrodem. robic trzeba to samo. obsmiac te nienowoczesne przesady.

    Polubienie

  13. Pragne odniesc sie do wpisu „czytelnika” ktory zaczal:a gdzie to sa Polacy
    slowianskiego pochodzenia i co czynia?Dalej pyta czy sa jakies miejsca gdzie Polacy moga sie spotykac,czy istnieje jakies polskie ugrupowanie polityczne lub stowarzyszenie?Dla mnie te pytania-uwagi sa najbardziej istotne w walce z naszym smiertelnym wrogiem,zydostwem.I to jest prawda –
    zydostwo pozbawilo Polakow wszystkiego,miejsc spotkan oraz wszelkich organizacji w ktorych Polacy sa sila kierownicza.Zydostwo juz dlugi czas niszczy Polakow na wszelkie sposoby,lacznie z usmiercaniem (np.sp.Rataj-
    czak).Dla mnie najbardziej polska partia polityczna po „Solidarnosci” byla
    LPR.Ta partia o maly wlos przegrala o pirwsze miejsce w sejmie z PiS-em
    tylko dlatego ze Rydzyk stanal po stronie tej opcji zydowskiej.Nastepnie z ta
    opcja zydowska wygrala PO w duzej mierze dlatego ze po jej stronie stanal
    „osrodek krakoski”kard.Dziwisza-oczywiscie to jest tez partia zydowska.
    Obecnie wszystkie partie polityczne w Polsce sa zydowskie a na horyzoncie
    pojawily sie nowe zydowskie partie (np.Petru) ktore sa bardzo zlowieszcze.
    Mysle wiec ze Polakow czeka ciezka walka o wladze w Polsce.Wierze gleboko w to ze Polacy nie poddadza sie zydowskim zbrodniarzom.Kiedys
    pewien profesor zachecal nas do dzialalnosci niepodleglosciowej TYLKO w
    malych grupach po 3-4 osoby.Twierdzil ze wieksze urupowania nie maja szans bo w takie zawsze wcisna sie zydy i rozwala.Jego zdaniem-kazdy kazdego misi dobrze znac i byc pewny ze to tez Polak.Mysle ze ten profesor
    ma racje,to jest dluga ale najpewniejsza droga.Zreszta-innego wyjscia nie mamy.Wiec zachecam Polakow do dzialalnosci niepodleglosciowej w pojedynke,oraz do tworzenia malych ale pewnych grup tworzacych zreby
    wiekszej partii politycznej.Mysle ze warto przyjrzec sie juz istniejacym partiom politycznym,np. ruch narodowy.Warto rozmawiac z Winnickim czy
    jest szansa do usuniecia zydkow z tej partii!!! Kazdy Polak-tak mysle-ma obowiazek walki o Polske,walki o jej najwazniejsze tkanki.Wiec trzeba walczyc na wszelkie sposoby z aborcja,zaklamywaniem historii,niszczeniem
    dziedzictwa kulturowego,itd.
    Najwiekszym wrogiem w tej walce jest kosciol katolicki-on jest zydowski i im
    sluzy.Z ta prawda trzeba docierac do szerokich rzesz Polakow-kiedy sie patrzy co wyprawia kosciol to musi ten fakt przekonywac Polakow.Juz
    Slowacki pisal:Polsko,twoja zguba w Rzymie.Jezeli mozliwe trzeba przypominac Polakom co wyprawial kosciol przed rozbiorami,podczas rozbiorow i potem.Trzeba publikowac archiwalne zdjecia jak dostojnicy kosciola,w tym papiez gloryfikowali Hitlera.W warunkach Polski walka z kosciolem jest bardzo trudna!!!To nie kto inny jak kosciol odstrecza Polakom
    walke o Polske,bycia patriota!!!Tak sie dzieje nie tylko w Polsce.Jesli ktokolwiek podrozowal po swiecie i odwiedzal srodowiska polonijne ten widzial ze „zycie polonijne” skupia sie wokol kosciola.A tego zycia praktycznie nie ma-Polacy sa wszedzie uspieni na rzecz zydostwa!!!
    Najwiekszym polskim miastem jest Chikago-i co Polacy maja z tego wielkiego skupiska?!Nic.Kompletnie nic.Nawt mera miasta wybieraja murzyna-to straszne.Kiedy Polacy zaczna to wszystko odkrywac to beda musieli sobie powiedziec-TO STRASZNE.Bo kosciol jest winien Polakom
    tak strasznych zbrodni ze normalnemu czlowiekowi jawi sie to niemozliwe.
    I zawsze da sie nabrac opowiadaniom klechow ze to wyjatkowo perfidna
    walka z kosciolem!!!Z kosciolem nalezy walczy na rowni z zydostwem bo to
    jest ta sama szubienica.
    Trzeba szukac ratunku dla Polski u naszych przyjaciol.Mysle ze Rosja rzadzona przez Rosjan jest naszym przyjacielem.Trzeba wiec wszysto robic
    aby pozyskac przychylnosc Rosji-trzeba ja prosic o ratunek dla Polski.
    Obawiam sie ze Polacy sami nie dadza sobie rady-cancer zydowski w polaczeniu z zydowskim kosciolem jest smiertelny.Obym sie mylil.

    Polubienie

    • Słowianin

      Podpisuję się pod tym , ale piszesz walczyć z aborcją ok , ale chyba wiesz ,że w Polsce obowiązuję prawo antyaborcyjne , a teraz klechy żydowskie za pomocą podnózka Kalksteina i PIS-sdy chcą wprowadzić prawo , aby nawet zgwałcone kobiety musiały rodzić , więc w tej kwestii nie wiem o co ci chodzi . Może o edukację .
      Czytelnik to jest major Pyryt i APA . Siedzą sobie stare dziadki w USA na Florydzie pierdzą w fotel i dają tylko rady przy okazji opluwając prezesa Ziemińskiego nazywając go komunistą . Jeżeli nie wiesz to takie informacje dla ciebie panie Edwardzie .

      Polubienie

  14. Słowianin

    Janex ty się nie pytaj kogo my wolimy na WPS , bo my tu Słowianie a nie usmańskie godzille . W takich się lubują chazarzy judeopolonii i szabesgoje . Niech by ich to usmańskie mięso zamęczyło w łózku i połamało kutasy jakaś sprawiedliwość by była jakaś chociaż .

    Polubienie

  15. zydozerca

    W Biłgoraju, jak we wszystkich miastach Rzeczpospolitej, mieszkało i zginęło w czasie wojny, wielu Żydów. Stanowili ponad połowę ludności mojego rodzinnego miasta. I prawie wszyscy zginęli, choć na szczęście część uratowała się wyjeżdżając po wrześniowych bombardowaniach. Spłonęła wówczas synagoga! Dopiero teraz powstaje pomnik ich życia i śmierci. Z Biłgoraja wywodzi się wielu wybitnych ludzi żydowskiego pochodzenia, rozproszonych po całym świecie! Część swojej młodości spędził tu Isaac Bashevis Singer – laureat nagrody Nobla – przypomina w swym wpisie Janusz Palikot /oraz rodzina Sary Netanyahu-niedawna wizyta w asyście 2 synów i Mossadu,Marian Palikot,itp./

    -Jakie to smutne, że większość środków potrzebnych na wybudowanie „Ściany Pamięci” zebrali Żydzi i prawie nie ma donatorów polskich. Dlatego właśnie chciałem Was wszystkich prosić o wpłacanie małych sum 50, 100 PLN na poniższe konto, jako darowizny, na rzecz „Ściany Pamięci”. Sam dziś wpłacam kwotę, trochę większa, bo 5 tys. A Was proszę o każdą sumę. Bądźmy solidarni. Pieniądze można przekazywać na konto stowarzyszenia: 91 1240 2845 1111 0010 6216 2079, dopisek: Darowizna na budowę „Ściany Pamięci” – zachęca.
    Apel Janusza Palikota różnie przyjęty został przez komentatorów Jego bloga. Są głosy chwalące jego inicjatywę i te, które nie pozostawiają na niej suchej nitki. Osoba posługująca się nickiem Yola Fontenelle napisała: zrobi się. Z kolei osoba o nicku Wiedźmin napisała: Żydów nie stać? A oni, przepraszam, jak o nas pamiętają? Jak ponoć ich mordowaliśmy w „polskich obozach śmierci”? Grosza nie dam na tę szopkę. I w dyskusji dodaje: A książki Jana Tomasza Grossa? A roszczenia żydowskie? A „polskie obozy śmierci”? Zresztą, kto mordował Żydów? Polacy? Że my mamy im pomniki fundować.

    Ktoś, kto podpisał się Marcin Dębecki, skomentował inicjatywę Janusza Palikota następująco: Dlatego właśnie chciałem Was wszystkich prosić o wpłacanie małych sum 50, 100 PLN” – Pan raczy żartować, że to jest mała kwota. Znam masę ludzi dla których stanowi to 10% niedomykającego się budżetu. Nie zrobił Pan absolutnie nic, aby poprawić sytuację przeciętnego Kowalskiego, a teraz występuje Pan z apelem, żeby na coś tam płacić. Wie Pan dlaczego tylko Żydzi są donatorami budowy pomnika? Ich stać, a Polaka nie. Moja babcia postawiła im pomnik w 39′ ryzykując życiem, dostarczając do getta żywność. A teraz żyje za kilkaset złotych miesięcznie w kraju który ma ją gdzieś. Teraz My mamy dokładać się do pomników ofiar, jak nie stać Nas aby upamiętnić Naszych bohaterów? Panie Palikot, zrób coś Pan dla Polski, aby było Nas stać na budowę takich pomników jakie będziemy chcieli. Żydzi mimo wielkiej tragedii jaka ich spotkała, są narodem bogatszym od Nas, wychwalanym na całym świecie. A Polacy są na drugim biegunie, dzięki takim ludziom jak Pan.

    Polubienie

  16. nina

    BARDZO WAŻNY ARTYKUŁ !!! BARDZO WAŻNY !!
    Talbot na neonie przytoczył fragment. Przeczytałam przerażającą całość. DOKŁADNIE REALIZUJE SIĘ PLAN ŻYDÓW .Nie rozumiem tylko roli Putina, Może ktoś spróbuje wyjaśnić ?.
    https://www.nwo.report/nwo/syjonizm-plany-i-srodki-wg-rabina-sanhedrynu-menachema-mendla-schneersona.html

    Polubienie

    • Dwie prostytutki spotykają się w knajpie w Nowym Jorku…Oczywiście rozmawiają o pracy…Jedna mówi:
      ‚…wiesz miałam wczoraj klijenta…i wyobraź sobie był – nieobrzezany…..
      ..normalnie doznałam szoku…..pierwszy raz coś takiego widziałam…’

      I to jest cała prawda o ‚amerykańskim śnie’…Obecnie Ameryka tonie…w gnoju i rozpuście,…a dlatego tonie…bo żydowska pasożytnicza parcharnia…wyżarła już wszystko co dało się wyżreć…

      Zasada jest prosta – pasożyd zdycha gdy nie ma pokarmu…a że w ameryce wyżarł wszystko – to przenosi się w inne rejony świata…
      Jednak ten zapchlony numer z tym – ‚planem’ … chazarstwu nie wyjdzie….owszem…w pewnym zakresie udaje się im….ale ich koniec jest bliski…i oni o tym wiedzą…’teren’ żeru się kurczy…więc parchaci pozbawieni intelektu jak zwierzo-bydło sami na siebie skoczą…i już to widzimy chociażby w Polsce…

      Przecież to musi zakończyć się ich klęską…tak czy owak….czy my tego doczekamy?…zobaczymy..ale…jedno jest pewne ….pokolenia, imperia odchodzą i przychodzą….ziemia trwa na wieki..

      Polubienie

  17. Panie Slowianin – ja piszac o aborcji nie mam na mysli i nie identyfikuje sie
    z dzialalnoscia kosciola w tej sprawie.Kosciol w swojej dzialalnosci posilkuje sie roznymi grami-chwytami ktore kreuja obraz kosciola jako instytucji humanitarnej,milosiernej,ect.A z drugiej strony popiera calym swoim „autorytetem” partie do rzadzenia (do sejmu) ktore sa zbrodnicze dla
    Narodu Polskiego.Bo PO czy PiS w calej rosciaglosci to udowodnily.Kosciola
    nie interesuje los milionow Polakow bez pracy i zasilkow!!!Kosciola nie interesuje (a raczej po cichu popiera) los milionow Polakow zmuszonych do
    emigracji!!!Kosciola nie interesuje tysiace Polakow ktorzy z rozpaczy odbieraja sobie zycie!!!Ja piszac o aborcji mam na mysli dwie sprawy.
    Pierwsza-aborcja jest zbrodnia i barbarzynstwem.Prosze zapoznac sie z nagraniem abortowanego dziecka-to rozrywanie na kawalki i krzyk dziecka!!!
    Druga-wobec tak strasznego wyniszczania Polakow,rozpedzaniu po swiecie,
    jest to w tej chwili jedyny ratunek dla zachowania minimum populacji Narodu.
    I ja wiem ze to nie jest proste-wiele rodzin zyje bardzo biednie a wychowywanie dzieci kosztuje.Wiec kazdy Polak o ile moze powinien pomagac rodzinom wychowujacym dzieci-jest to nasz obowiazek.
    Aborcja to dzielo zydowskie do wyniszczania narodow-co do tego nie ma
    zadnych watpliwosci.Ja nie wiem jak to teraz wyglada ale okolo 10 lat temu
    jakas gazeciora opisywala przypadek w Niemczech kiedy ginekolog abortowal zydowke to za kare pozbawili go praw lekarskich-zydowek nie
    wolno bylo abortowac.Przypominam ze pierwsza rzecz jaka zrobil Lenin kiedy juz na dobre zaczal rzadzic ZSRR to podpisal prawo do aborcji.
    Kiedy Hitler pokonal Polske to pierwsza rzecza ktora podpisal bylo prawo do
    aborcji.Prosze zapoznac sie ile wymordowal nienarodzonych dzieci na kontynencie amerykanskim w swojej sieci klinik aborcyjnych polski zyd z
    Lodzi Morgen Taler (on juz zdechl a kliniki dzialaja).Ja nie jestem na biezaco
    z prawem aborcyjnym w Polsce.Ale chyba nie jest tak jak pan pisze bo ja
    czesto podpisuje przez internet petycje w tej sprawie.Najbardziej aktywna w
    tej sprawie jest Kinga-Malecka.
    Co do tych dziadkow na Florydzie i pouczanie Polakow w Ojczyznie.
    Takich dziadkow i w Polsce jest pelno.Ja duzo przebywam poza Polska.
    Prosze pamietac ze z czosow „Solidarnosci” wypedzono z Polski prawie 1mln.Polakow-sa to Polacy ktorzy bardzo aktywnie dzialali w strukturach
    „Solidarnosci”,bardzo duza czesc tych ludzi jest solidnie wyksztalcona.
    Wielu z nich na emigracji kontynuuje dzalalnosc niepodleglosciowa-na bardzo rozny sposob,czesto placac z wlasnej kieszeni.Mysle ze gdziekolwiek Polak zyje powinien cos robic dla Polski.I wielu Polakow
    na emigracji to czyni.Zreszta,prosze popatrzec na wielu naszych najwiekszych z minionych wiekow-prawie wszyscy dzialali na emigracji.
    Wszyscy jestesmy jedno panie „Slowianin”.

    Polubienie

  18. Słowianin

    Piękny wpis dziękuje . Zgadzam się w 100% i zawsze pana czytuje , cóż żle zrozumiałem to co pan pisał . Zdarza się .
    Moje wiadomości są z pierwszej ręki . Kler naciska pisdę , aby zakazać bezwzględnie aborcji włącznie z gwałtami . Znam wiele osób z tego środowiska .
    Stary dziad już jestem . Wojsko PRL dobrze znałem . Wojsko PRL też miało wady np przygarniało matołków zupaków , którzy nigdy nie trzeżwieli . Spotykało się napierdolonych kapitanów , poruczników , ale co teraz się wyprawia w tym najemnym wojsku Judeopolonii to jest straszne .
    Wyżsi wojskowi ( major , pułkownik ) dają w pysk policjantom . Tutaj błąd trzeba było wysłać żandarmerię mającą uprawienia do wyższych oficerów . Pamiętam z PRL ,że żandarmeria wojskowa nie miała prawa ruszać np majora czy pułkownika jak teraz jest w tym burdelu wojskowym nie wiem .
    W każdym razie w PRL w armii nie spotykało się napierdolonego majora czy pułkownika , ale dziś to jest syf judeopolonijny a nie wojsko .
    Pozdrawiam.

    Polubienie

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.