Kto sponsoruje Lewactwo?

akcjademokracja

Jak to się dzieje, że Lewica występująca w tak wielu wcieleniach — demokratów, antyfaszystów, feministek, pacyfistów, zielonych i innych posiada… tak znaczące środki materialne na działalność i dostatnie życie?

Jak to się dzieje, że ludzie ci nieustannie są nagradzani i obsadzani na wpływowych stanowiskach w mediach, polityce, sztuce i nauce?
Odpowiedź jest prosta: Lewica jest tworem i hołubionym dzieckiem Wielkiego Kapitału, głównie żydowskiego chowu. Wystarczy kliknąć ten link z tabelą [Żydzi – kolor czerwony]
http://www.dailystormer.com/wp-content/uploads/2013/12/Who-Controls-Your-Mind.jpg

żeby z pogardą przyjmować, każdą rewelację o wyborach w USA czy to na temat Trumpa, czy Clinton. Oboje są wytworem tej samej, „czwartej” władzy.
Po „upadku” komunizmu stalinowskiego, lewica NIE stała się passe, a wręcz przeciwnie stała się główną ideologią zachodnich „demokracji” (również w Rosji) i rozprzestrzenia się w całym świecie narzucając „prawa mniejszości” i „prawa człowiecze”, otwierając granice masowej imigracji, niszcząc narodowe społeczności. Trockistowska „światowa rewolucja” przeobraziła się w amerykańską politykę zagraniczną. Idee, które kiedyś wydawały się obłędem, stały się dzisiaj normą.

Program stopniowego niszczenia Białego, chrześcijańskiego Zachodu po raz pierwszy jasno i spójnie zaprezentowany został przez Szkołę Frankfurcką, w formie „teorii krytycznej”. Celem tego przedsięwzięcia (rzekomo naukowego) było stworzenie spójnej i niszczącej krytyki moralności, tradycji, wiary, rodziny i narodu – najważniejszych filarów cywilizacji zachodniej.

Jak sama nazwa wskazuje, ta neo-marksistowska szkoła myślenia została opracowana na Uniwersytecie we Frankfurcie, finansowej stolicy Niemiec. Organizacja (Institut für Sozialforschung) powiązana z uniwersytetem, powstała w 1924 roku, ufundowana została przez żyda, Felixa Weila. Przyciągała młodych, prawie wyłącznie żydów z całej środkowej Europy, którzy nawet jeśli pozostawali komunistami, tracili nadzieję w „rewolucyjny potencjał” klasy robotniczej. W ocenach tych akademickich żydowskich rewolucjonistów, robotnicy byli instynktywnie konserwatywni. Należało zmienić metody działania i przeprowadzić rewolucję w mentalności robotnika. To legło u podstaw działania Maxa Horkheimera, Theodora Adorno, Wilhelma Reicha, Ericha Fromma, Herberta Marcuse.

Pierwszy rozdział w historii Szkoły Frankfurckiej zakończył się w 1933 roku, kiedy Hitler doszedł do władzy. Komuniści ci musieli się wynieść z niemieckiej stolicy finansów Frankfurtu do stolicy światowego kapitalizmu Nowego Jorku. Prominentni działacze tacy jak Herbert Marcuse i Franz Neumann spędzali lata ’40 dzieląc czas między prestiżową pracą na uniwersytetach Ivy League i Office of Strategic Services czyli prekursora CIA.

Później w latach ’60, Marcuse stał się guru „Nowej Lewicy” i wspólnie z Wilhelmem Reichem, głównym ideologiem „rewolucji seksualnej”. Dokumenty jednoznacznie wskazują jak CIA oraz Wielki Kapitał (fundacje) sponsorowały projekty dotyczące aborcji, homoseksualizmu, feminizmu, muzyki psychodelicznej, sztuki „nowoczesnej”. Fundacje (tax-exempt) te, to min Forda, Carnegiego i Rockefellera. Ikona feminizmu Gloria Steinem przyznała się do współpracy z CIA, podobnie jak Timothy Leary propagator narkotyków i hipisowsiego “turn on, tune in, drop out” (Włącz się, dostrój, odpadnij).
Ulotna Akcja Demokracja
Zainspirowany przez Lotną, postanowiłem przyjrzeć się sponsorom jednej z takich dzisiejszych lewackich organizacji – Akcji Demokracji.

________________________________________________

@Arjanek
Zastanów się, Arjanek, wolisz społeczeństwo podzielone czy zniewolone?
Napisz na swoim blogu o organizacji Akcja Demokracja i przestań trollować na moim. Mowa jest o zniewoleniu, biedzie i nędzy, jakie CETA przyniesie Polsce, a nie o etyce organizacji, która zorganizowała protest.
Lotna 23.10.2016

_________________________________________________

za:http://arjanek.neon24.pl/post/134705,kto-sponsoruje-lewactwo

Zapisz

48 Komentarzy

Filed under Polityka

48 responses to “Kto sponsoruje Lewactwo?

  1. julius

    Polacy w Moskwie. Spotkanie z Zacharową.

    Polubienie

  2. słowianin

    Odpowiem szczerze dla większości ogłupionych żydorezimem Polaków to my czytelnicy WPS i WPS to jest klasyczny przykład lewactwa . Nie wierzycie zapytajcie zwolenników Kalksteina czy ojczulka z Torunia . Odpowiedz będzie jednoznaczna .
    Najgorsze jest to , że oni nie potrafią tak naprawdę powiedzieć czym jest lewactwo i powtarzają brednie zasłyszane od ojczulka np w rozmowach niedokończonych , bo lewak to taka świnia , która nie ma Boga żydowskiego w sercu jest za aborcją i pracuje za USD dla Putina . I mamy definicje lewaka.

    Polubienie

    • czytelnik

      Ty „45” kiedy dopuszczono cie do moderki ?

      Polubienie

      • słowianin

        Widzę ,że już wśród dziadków nastąpiła zmiana . 5 minut temu był zenek , ale musiał sobie zrobić przerwę na pierdnięcie po spożytych chessburgerach na obiad , a zastąpił go czytelnik . Dajcie guciowi poklikać dawno go nie było .

        Polubienie

    • Przy czym jest różnica między „lewactwem” a lewicą, ci drudzy bynajmniej nie zajmują się propagowaniem praw dla gejów, obroną przy pomocy bomb „praw człowieka” i „demokracji” czy jakimś tam „antyklerykalizmem”. Ci pierwsi to karykatura lewicy i celowo taki obraz lewicy jest społeczeństwom wtłaczany. Ludzie mają postrzegać lewice tylko i wyłącznie jako „pedałów” i ich obrońców wojujących z krzyżami i „świętą wiarą katolicką”. Z drugiej strony jest „prawactwo” które z prawicą ma niewiele wspólnego i pomiędzy tymi dwoma spaczonymi ideologiami podsycany i toczony jest sztuczny spór. Ludzie jednak nie widzą że ów podział i spór to jest oszustwo absorbujące energię i uwagę mas i trwoniące ją na bezsensowne dyskusje o niczym, które często najwyżej kończą się na zamianie jednego oszustwa na drugie. Przy okazji to większość tutaj piszących to ludzie o w dużej mierze lewicowych poglądach.

      Polubione przez 2 ludzi

      • Najpierw należałoby precyzyjnie zdefiniować pojęcia, lewactwo, lewica i prawica. Obecnie jest to praktycznie niemożliwe. Np. jewrounia jest gospodarczo wściekle prawicowa, żydo-kapitalistyczna, a mimo to wg „prawicowych” ugrupowań jest ona rzekomo socjalistyczna czy wręcz lewacka.

        W ujęciu klasycznym lewica jest za sprawiedliwością społeczną, a sztandarowym hasłem klasycznej lewicy jest państwo socjalne. Lewicowy jest np. socjalizm – czyli gospodarka wolna od kapitalizmu, w której banki są państwowe, państwo kreuje pieniądz bez długu i kontroluje jego podaż, ponadto strategiczne gałęzie przemysłu i wszystkie większe zakłady przemysłowe są państwowe. Prawica natomiast jest za gospodarką zdominowaną przez żydo-kapitalizm w oparciu o własność prywatną – ku uciesze żydo-banksterów. Bo to oni i ich pocioty „prywatyzują” wszysko co się da wywłaszczając nas z majątków narodowych.
        Wiem, że termin socjalizm wywołuje negatywne skojarzenia z terrorem żydo-bolszewii i ze zbrodniami żydo-komuny. Ale socjalizm nie musi być „czerwony” – „zielony” socjalizm Kaddafiego funkcjonował świetnie. A i w „czerwonym” socjalizmie z czasów Gomułki czy Gierka nie było bezrobotnych, szpitale nie bankrutowały, a oświata i służba zdrowia funkcjonowały o wiele lepiej niż dzisiaj – w dobie szalejącego prawicowego żydo-kapitalizmu.

        Kolejnym postulatem lewicy jest sekularyzacja państwa i życia społecznego. Jest to postulat jak najbardziej słuszny. Państwo powinno być neutralne światopoglądowo. Prawica natomiast chce państwa wyznaniowego, w Polsce np. katolickiego. I chce narzucać normy prawne i społeczne w oparciu o żydowskie brednie biblijne i „naóki” kk (korporacji kleptomanów).

        „Prawicowa” propaganda próbuje sugerować, że lewica, a tym bardziej lewactwo, są antynarodowe, internacjonalistyczne i kosmopolityczne. Jest to piętrowe kłamstwo. Wiele partii socjalistycznych, lewicowych, optowało i optuje za silnymi suwerennymi państwami narodowymi. Np. robi to lewicowa partia Zmiana. Na to prawica wcale nie ma monopolu. Z drugiej strony katolicka „prawica” sama jest częścią kosmopoliycznego ponadnarodowego żydo-katolicyzmu, czyli „nowego narodu wybranego” ze stolicą w Watykanie (i z ich „ziemią świętą” nad Jordanem). Polski/polskojęzyczny „narodowiec katolik” to przykład doskonałego schizofrenika – czuje się jednocześnie członkiem polskiej wspólnoty narodowej oraz członkiem kosmopolitycznej wspólnoty „nowego żydogennego narodu wybranego”. I wcale mu to nie przeszkadza. Ciekawe, po której stronie opowiedziałby się, gdyby doszło do otwartego konfliktu interesów Polski i kk (czy Watykanu)?

        Lewicowy postulat sekularyzacji życia społecznego nie ma nic, ale to nic wspólnego z gender, promocją homoseksualizmu, wyuzdaniem seksualnym i innymi wymysłami poprawności politycznej – tego samego chowu co judaizm, krystowierstwo i żydo-banksteryzm. Wymyślili ją właściciele prawicowego żydo-kapitalizmu, widząc postępującą laicyzację zachodu. Ludziom oderwanym od ślepej wiary w krystowiercze brednie stworzono świecką „religię” – poprawność polityczną. Ma ona trzy podstawowe cele:

        – utrzymywanie rozbicia społeczeństw podzielonych dzięki niej na jasnogród i ciemnogród (pomijam tu inne sztucznie utrzymywane podziały),

        – zaciąganie „prawicowych” katolików na fałszywe barykady obrony kk, wiary i moralności (i vice wersa – różne pomysły katolików zaciągać mają na fałszywe barykady wyznawców poprawności politycznej),

        – ogłupianie poprawnością polityczną tych, którzy wyrwali się z ogłupienia krystianizmem. Ludzie myślący są bowiem zagrożeniem dla żydo-banksterskiego NWO.

        Zarówno krystowierstwo, jak i polityczna poprawność są złe. Oba te żydowskie wymysły należy odrzucić. Natomiast lewicowy pomysł nacjonalizacji banków należy wcielić w życie i to jak najszybciej. Szczucie na „lewicę” kojarzoną z socjalizmem ma właśnie za zadanie, abyśmy lewicy się bali. I aby nie przyszła nam do głowy realizacja jej postulatu nacjonalizacji banków (i kluczowych gałęzi gospodarki). Bo gdybyśmy znacjonalizowali koncerny/korporacje oraz banki i odebralibyśmy banksterom prawo kreacji pieniądza i kontrolę jego podaży – czym byliby Rothschild, Rockefeller & żydowska ich spółka?

        Polubione przez 2 ludzi

      • Jurek

        Hej Opolczyku, słowo socjal, jest mocno oderwane od rzeczywistości, po to, by tą rzeczywistość mało kto kapował !
        Są np. socjal media, jak blogi, fora itp . Ale pojmuje się je jako media społecznościowe 🙂 a nie socjalne ( dla chorych, starych, niedołężnych – wymagających socjalu – społecznej pomocy )

        Socjalistyczny strój państwa znaczy społeczny ! z dominującą gospodarką społeczną (państwową ), pracującą na rzecz społeczeństwa, dla zapewnienia im jak najtańszych produktów niezbędnych dla przetrwania , jak woda, energia, komunikacja, szkolnictwo, opieka ! zdrowotna, Bez zysku !!!
        Przykładem państw z socjalnym / społecznym systemem jest wiele. Najbardziej ulubionym przez mnie, jest Nowa Zelandia !. położona z dala od syjońskich łap, urosła pod społecznym zarządem do rangi raju na ziemi. Gdy tylko hieny zwąchały, że bogaci obywatele usa, Kanady czy Niemiec emigrują tam , szukając normalności, natychmiast zrobiono tam prapremierę przekrętu balcerowicza. Skończył sie socjalny / społeczny RAJ. Nastała nędza ( tam te skunksy całkowicie zlikwidowały z dnia na dzień ichni zus ) a młodzi wyjechali za pracą do Australii.

        Warto jeszcze na chwilkę wrócić do zagadnienia konstruowania przez syjon systemów oderwanych od rzeczywistości, które są skutecznym sposobem do obezwładniania ludzkość. Kłamanie, wymyślanie nieziemskich teorii i opowieści to typowa cecha złodziei, oszustów i kombinatorów !!!
        Podstawowym przykładem tego oderwania jest wymyślony przez nich komunizm, judaizm – a po przez niego katolicyzm – za pomocą których, unicestwiano i zniewalano po kolei społeczności świata . Religia jakże odmienna od tej ludzkiej, przed judejskiej, naturalnej, opartej na rzeczywistym pojmowaniu życia i świata, gdzie każdy członek takiej społeczności potrafi instynktownie ułożyć sobie dowolny kodeks, zgodny z kodeksami całej społeczności.

        Mam prośbę do Państwa Czytelników, zróbmy poniżej listę zakłamanej rzeczywistości , żeby nie zatkać serwera , to może tych z tego tysiąclecia.

        1. Gender

        Polubione przez 1 osoba

      • Dodałbym do tego współczesną materialistyczną „naukę”(nieukę), to kolejna ideologia oderwana od rzeczywistości na równi z religiami abrahamowymi. Nie mówię oczywiście że nie ma uczciwych naukowców i uczciwej nauki ale prąd materialistyczny jest dominujący czy tego chcemy czy nie. Owa nieuka wraz z religią mydli ludzkości oczy rozmaitymi dogmatami nie potrafiąc czy nie chcąc udzielić uczciwej odpowiedzi na podstawowe pytania a ich celem jest najwyżej utrzymywanie ludzki w ciemnocie.

        Polubienie

  3. słowianin

    Trochę prawdy o Che na którego tutaj wypasione szabesgojskie świnie tyle gówna wylewają :
    CHE-BYŁ LEKARZEM A CASTRO PRAWNIKIEM-CZYLI NIE GŁUPI LUDZIE,KTÓRZY CHCIELI NAPRAWDĘ DOBRA DLA UPODLONYCH LUDZI- PRZEZ PODOBNY SWIAT DZIKIEGO KAPITALIZMU JAKI JEST DZISIAJ W POLSCE.NIECH PARCHATE MEDIA NAPISZĄ-JAK WYGLĄDAŁO ZYCIE KUBAŃCZYKA W CZASIE PANOWANIA BATISTY.CHE POCHODZIŁ Z ARGENTYNY-KRAJU W KTÓRYM ZYJĄ CAŁE POKOLENIA POLSKICH EMIGRANTÓW-ALE SZKOŁA ZYCIA , ZMIANA OSOBOWOSCI I MENTALNOSCI NASTĄPIŁA U NIEGO KIEDY WYBRAŁ SIĘ W PODRÓZ NA MOTORACH ZE SWOIM KOLEGĄ PO KRAJACH AMERYKI POŁUDNIOWEJ-GDZIE SPOTKAŁ WYJĄTKOWĄ NIESPRAWIEDLIWOŚĆ.JEGO PRZYJACIEL TO POZNIEJSZY MINISTER ZDROWIA CUBY.DZIWI MNIE FAKT,ZE ZROBINO SWIĄTKIEM POLSKIEGO PAPIEŻA KTÓRY NIE DOSTRZEGAŁ TEGO CO W NIKARAGUI- SANDINO- ROBILI JEZUICI-JAK DOBRĄ ROBILI ROBOTĘ-MIAŁ ZA TO GROZIC I ŁAJAC-PYTANIE DLA KOGO TO ROBIŁ,BY KOMU SIĘ PRZYPODOBAĆ..TEN POLSKI SWIĄTEK ZOSTAŁ TYLKO DLATEGO SWIĘTYM,ŻE BYŁ POLAKIEM KOCHAJĄCYM SIĘ WZAJEMNIE Z ZYDOMASONAMI.JESLI ON SWIĘTY TO NIECHAJ ODMIENI LOSY POLSKI I SPRAWI BY NIĄ ZACZĘLI RZĄDZIĆ LUDZIE MORALNI-A KOWALSKIEMU ZYŁO SIĘ DOBRZE.SKORO JEST OBOK BOGA TO NIECH POWIE TERAZ-ODMIEN PANIE OBLICZE ZIEMI TEJ POLSKIEJ ZIEMI….BO JAK KIEDYS WYPOWIEDZIAŁ TE SŁOWA -TO W POLSCE STAŁO SIĘ ZŁO.ZRESZTĄ-KIEDY UDAŁ SIĘ DO JUGOSŁAWII-ZARAZ POTEM WYBUCHŁA WOJNA.WOJTYŁA BYŁ SWIETNYM MAGIKIEM I AKTOREM-MÓWIŁ PIĘKNIE…CZYLI GRAŁ JAK WYTRAWNY W GRZE AKTORSKIEJ REGAN-PASOWALI DO SIEBIE JAK ULAŁ.WYWRÓCILI SWIAT DO GÓRY NOGAMI…..NO I CO SIĘ STAŁO-WIDAC.CZY TAK TO MIAŁO WYGLĄDAĆ.CZYTAŁEM ,ZE DZIĘKI WOJTYLE TO SZYMON WEISS STAŁ SIĘ LEPSZYM CZŁOWIEKIEM-NIE TYLKO ON ALE I GEREMEK KTÓRY GARDZIŁ POLAKAMI,MAZOWIECKI I DZIESIĄTKI POLSKICH ZYDÓW Z KWASNIEWSKIM NA CZELE I JEGO ŻONĄ,A KULCZYK TO NAWET NA SWIĄTYNIE ŁOZY-PYTANIE Z CZYICH I JAKICH PIENIĘDZY.AMEN

    Polubienie

    • mleko z nosa

      Jest rok 2006 sprawa przes sądem w sprawie KRUS i przeciwko KRUS byc czy nie byc na KRUS.
      Kolega proponuje mi adwokata teraz wiem po jego nazwisku jest Ż przechrzty jak i po wyglądzie .Ten proponuje mi drugiego i kiedy się spotykamy uderza mnie jego wygląd, Stary golf, skórzana kurtka z lat 60 ,
      aurzędnicza skórzana torba również pamietajaca lata 70 .
      Jedziemy do biura patrze jakieś dziwne to biuro i jego reklama wraz z wejściem.
      Wchodzimy do biura widzę wyposażenie z lat 70 jakby czas się zatrzymał .
      Patrzę tylko oczami strzelam nie kręcę. głową by nie dac znać co widzę, Po prawej stronie na podłodze za biurkiem sterta akt na nich stoi obraz Papy obok niego metr dwa tak około 10 letni chłopak w mycce.
      Delikatnie obracam się rozmawiajac o herbacie i dyskretnie obczajam co i jak i kiedy po 5/10 sekundach wracam wzrokiem na pape ten stoi strzelam okiem w bok mycki już nie ma znikła jak kamfora.
      Po krótkiej naradzie przed sadem mam milczecz adwokat wszystko będzie mówił za mnie.
      Kilka razy słyszę od adwokata wszędzie znajdziesz sprawiedliwosc tylko nie przed sądem kilka razy tak do mnie mówi.
      Jedziemy do sądu Krakowskie Przedmiescie, czy gdzieś w tych okolicach widze mojego ojca adwokata jak kłania się po kolei wszystkim sędziom. Pierwszy raz jestem w sądzie myślę sobie cyrk i jedni drudzy udają przedstawienie czy co. Ojciec jakby mógł wlazłby w dupę sędziom i sędzinom oni zas chętnie by na to pozwolili.Żygać mi się chciało na widok tych uprzejmości.
      Dalej mija kilka minut siedzimy Policja prowadzi gościa z krótką szyją i tamten pozdrawia ojca myślę sobie noż kuzwa co jet.
      Witają sie serdecznie myślę sobie to i tamto i powoli ogarniam temat. Na rozprawie konsternacja miałem nic nie mówić nie zostałem nawet poinformowany ew, co mam mówić.
      Kiedy sędzina mnie zapytała gdzie mieszkam okazało sie ,ze nawet nie wiem gdzie mieszkam i po tym odroczyła termin rozprawy.
      Ponownie jedziemy do biura rozliczenie za pierszą sprawę i słucham co dalej slucham i słyszę że robi się ze mnie idiotę chodzi o jak najdłuższe procesowanie sie przed sądem z KRUSem .
      Godzina kosztowała mnie 2000 PLN przełknąłem wyłożyłem 2 i ustaliliśmy termin spotkania.Na spokojnie przeanalizowałem sprawe procesu Z KRUS plusy i minusy bicia glową w ścianę do którego mnie namawiał ojciec adwokat.
      Zapłaciłem mu jeszcze 1500 za resztę śmietnika i powziąłem inna decyzję
      ubezpieczenia .
      Miałem w zyciu kilka spraw w sumie idiotycznych , gdzie nawet protokolantka pękała ze smiechu jak notowała sędzia zaś wychodził z siebie jak mnie słyszał.
      Robię to tak, ze przynaję im rację i jednocześnie zaprzeczam kpiąc sobie z nich i to ich wyprowadza z równowagi.Odpowiednie uzycie słów w zdaniach
      robi swoje.
      Wszędzie znajdziesz sprawiedliwość tylko nie przed sądem.
      Trochę doświadczeń w życiu doprowadziło mnie do tego,że kidy musze stanąć przed sądem traktuję go jak pole do zabawy i kpin z tego syfu jaki obserwuję jaki tam istnieje.
      Nastawiam się na przegraną i jedna rozprawa jeden koszty, ale na pożegnanie gwarantuję ,że jakiś czas mnie wspominają podobnie robię to z Policją ale oni żyją na ziemi i przynajamniej często zachowują sie mimo wszystko jak ludzie pomijając PSA oderwani od rzeczywistości.
      PSA to i tak syf kila mogiła.
      Mafia Prokuratorsko/sądowniczo/adwokacka.
      Najbardziej mnie bawi ,że oni stworzyli ten bajzel tylko dla siebie.
      Bagno dla samego siebie oni czują się w nim najlepiej.
      Idiota sąduje się i wypruwa sobie żyły w bagnie bez dna.

      Polubienie

  4. MPOC

    Prawa mniejszości nie mogą wykraczać ponad prawa większości.

    Polubienie

  5. ERROR 404 NSZ

    Tak tylko, że mniejszość drukuje pieniądze a większość bierze je w dzierżawę, niewolniczo pracując…

    Polubienie

    • jan gryko

      W obecnej demokracji ‚ to mniejszość’ decyduje o większości….No bo gdyby /hipotetycznie zakładając/ – ‚ktoś’ – demokratycznie zasugerował, że kandydat na prezydenta/premiera .. ma preferencje Hitlera,.. no to przecież demokratycznie trzeba by było zapobiec by ktoś taki został wybrany…….no i to jest – demokracja….
      Przecież i WPS nie może zostać partią….bo ‚ktoś’ demokratycznie nie chce WPS zarejestrować….
      Tak więc prawa większości można włożyć między bajki…Rządzi mniejszość!…która udaje ‚nad ludzi’/-wyrazy współczucia/—/z tego nie da się wyleczyć/….ale bez winy nie pozostaje większość…- musi być niestety debilna skoro pozwoliła sobie na to by – debilizm – przejął kontrolę nad inteligentną większością…

      Polubienie

      • W demokraturze parlamentarnej nigdy nie rządzi większość(chodzi mi o społeczeństwo) a już tym bardziej lud wbrew głoszonej propagandzie nie ma realnego wpływu na decyzje podejmowane przez władze. Ludziom wmawia się te brednie by uwierzyli w mit demokracji i w to że mają możliwość wyboru a co za tym idzie zmiany na lepsze ale to bzdury. Wystarczy popatrzeć na wyniki dowolnego cyrku wyborczego. PiSlamiści na przykład przeszli w ostatnich wyborach nie żadną większością głosów a zdecydowaną mniejszością coś ponad 5 milionów głosów, to nie żadna większość a największa ilość głosów. To co to za rządy większości kiedy rząd wybrała mniejszość o ile głosy w ogóle policzono uczciwie? O manipulowanej frekwencji już nie wspominam. I czy mają w związku z tym jakiekolwiek prawo do sprawowania władzy? To czysta dyktatura a nie demokracja.

        Polubienie

  6. czytelnik

    Podzial na lewice i prawice jest SZTUCZNY.
    W Polsce istnieja i dzialaja SZMULE i SZWABY ,z domieszka potomnych BOLSZEWI !
    Wszyscy oni i one sprawuja wladze od 1945 roku .dzielac sie gabinetami wymiennie.
    Czy trzeba wiecej wyjasnien ?

    Polubienie

    • NA zachodzie, w tym u Niemców (tych „Szwabów”), jest to samo, i też rządzą „szmule” i w dodatku wsparci Arabusami. Sam podział na „lewicę” i „prawicę” nie jest sztuczny, ale wziął się od Stanów Generalnych we Francji (wydarzenie poprzedziło rewolucję), kiedy po prawej stronie zasiadali stronnicy króla i reformy państwa, a po lewej rewolucjoniści, których główny odłam finansowany był przez żydowskich banksterów celem zniszczenia starego ładu Europy.

      Tutaj widzę dużo gadania o NWO, ale wcale nie widzę żadnej większej definicji NWO. Koncept NWO wziął się pośrednio od „talmudu”, a bezpośrednio od żydowskiego „zakonu iluminatów”. Pierwszym jego planem było wyeliminowanie autorytarnych monarchii i systemów zorganizowanych (uporządkowanych) i zastąpienie ich demokraturami (rządzonymi przez kliki). Dalsze postulaty to kasata własności (co świetnie realizuje lewica jakobińska i marksistowska), zniszczenie religii w ujęciu tradycyjnym (tradycyjny katolicyzm był konserwatywny i narodowy, zastąpiony został modernizmem akceptującym demokraturę), zniszczeniem instytucji rodziny, zastąpieniem koncepcji państwa narodowego państwem wielorasowym, promocją dewiacji, pozbawienia człowieka możliwości egzystencji w oparciu o tradycyjne wartości. Na końcu mamy globalizm. Sam globalizm nie jest jego celem, ale ostateczną „wisienką na torcie”.

      To nie jest podział sztuczny, ale całkiem realny, a sztuczne jest tutaj oddzielanie Niemców od Europy i przekierowanie niechęci z anglosaskiego syjonizmu na nich. W tym kraju jest ten sam scenariusz co tutaj. Historycznie Niemcy był w sojuszu z Rosją i przez XIX wiek tworzyły blok polityczny powstrzymujący rewolucję budujące NWO. Sam NWO powstanie wtedy, gdy właśnie zostaną spełnione postulaty lewicy (głównie tej ze Stanów Generalnych) i połączone z globalizmem liberalnej „prawicy” (która historycznie była tam lewicą).

      Dziś w zasadzie prawicy oryginalnej nie ma, chyba, że partiach narodowych monarchistów czy tradycjonalistów. Jest tylko lewica oryginalna (określana dziś jako „prawica”), oraz lewica socjalistyczna (lewica na lewicy grającej prawicę).

      Polubienie

      • „NA zachodzie, w tym u Niemców (tych „Szwabów”), jest to samo, i też rządzą „szmule” i w dodatku wsparci Arabusami.”

        Bzdura – „Arabusy” nie mają w niemieckim jewrobaraku nic do powiedzenia. Sprowadzono ich w celu stworzenia faszywej barykady i odwracania uwagi Niemców od spraw fundamentalnych.

        „Sam podział na „lewicę” i „prawicę” nie jest sztuczny, ale wziął się od Stanów Generalnych we Francji”

        Wtedy był rzeczywisty, dzisiaj jest sztuczny. Wtedy lewica chciała wolności, równości i sprawiedliwości społecznej. Prawica broniła monarchii, feudalizmu, pańszczyzny, przywilejów dla szlachty i kleru oraz państwa wyznaniowego poddanego Watykanowi.

        „(wydarzenie poprzedziło rewolucję), kiedy po prawej stronie zasiadali stronnicy króla i reformy państwa, a po lewej rewolucjoniści”

        Hehehe – stronnicy króla i reformy państwa. Gdyby nie zdobycie przez mieszkańców Paryża arsenału Les Invalides (34 tys. karabinów) to Stany Generalne by nie zaistniały, bo kler i arystokracja odrzucały wszelkie propozycje „stanu trzeciego”, zmuszonego obradować oddzielnie. Dopiero jak mieli przystawione lufy do łbów a w Paryżu wrzało, zgodzili się na wspólne obrady, na których zniesiono feudalizm, pańszczyznę, przywiązanie chłopów do pańskiej lub kościelnej ziemi, oraz przywileje szlachty i kleru.

        „których główny odłam finansowany był przez żydowskich banksterów”

        A król francuski przez kogo był finansowany? Od kogo pożyczał ogromne sumy wspierajcąc akurat powstały Usrael walczący z rotszyldowską Anglią? Anglia była odwiecznym wrogiem dla Francji i aby jej zrobić na złość pożyczał Ludwik u Rotszylda pieniądze wspierając nimi Usrael w „wojnie o niepodległość”.

        „celem zniszczenia starego ładu Europy”

        Jaki to był ład? Wielowiekowy feudalny wyzysk i ucisk ludu, pańszczyzna, terror kk, religijny fanatyzm, inkwizycja, stosy, palenie „czarownic” i „heretyków”, wojny międzypaństwowe i religijne. Fajny mi to „ład”.

        „Koncept NWO wziął się pośrednio od „talmudu”, a bezpośrednio od żydowskiego „zakonu iluminatów””

        Bzdura – koncept NWO jest czysto biblijny:

        “Ziemię do której przybywasz jako przychodzień… dam tobie i twojemu potomstwu na wieczne posiadanie.”
        Rodzaju 17, 8

        „Wytracisz więc wszystkie narody, które twój Bóg, Jahwe, wyda tobie. Nie będziesz znał litości nad nimi.”
        Powtórzonego prawa 7, 2

        “I stawią się obcy, aby paść wasze owce, a cudzodziemcy będą waszymi oraczami i winiarzami, a Wy będziecie nazwani kapłanami Pana, sługami naszego Boga mianować was będą ; zużyjecie bogactwa narodów i w ich sławę odziewać się będziecie.”
        Izajasza 61, 5-6

        “Tak mówi Pan Bóg: “Oto skinę ręką na pogan i między ludami podniosę mój sztandar. I odniosą twych synów na rękach, a córki twoje na barkach przyniosą. I będą królowie twymi żywicielami, a księżniczki ich twoimi mamkami. Twarzą do ziemi pokłon ci będą oddawać i lizać będą kurz z twoich nóg.“
        Izajasza 49, 22-23

        “Przyjdą do Ciebie i będą twoimi; chodzić będą za tobą w kajdanach; na twarz przed tobą będą padać i mówić do ciebie błagalnie.”
        Izajasza 45, 14

        “Ja wzmocnię cię i rozmnożę cię bardzo. Z ciebie wyjdą królowie i będą rządzić wszędzie, gdzie tylko dojdą ludzkie ślady. Twemu potomstwu dam całą ziemię pod niebem i będą rządzić wszystkimi narodami, tak jak bedą tego pragnęli…”
        Jub. 32, 18-19

        To żydowska biblia (krystowierczy „Stary Testament”) jest fundamentem żydowskiego głobalizmu. A nie talmud czy iluminaci.

        „Pierwszym jego planem było wyeliminowanie autorytarnych monarchii i systemów zorganizowanych (uporządkowanych) i zastąpienie ich demokraturami (rządzonymi przez kliki)”

        A czy autorytarne monarchie nie były klikami?

        „Dalsze postulaty to kasata własności (co świetnie realizuje lewica jakobińska i marksistowska)”

        Bzdura – fundamentem żydo-globalizmu jest własność prywatna – przecież wszystko jest obecnie prywatyzowane a nie nacjonalizowane – jak być powinno. Ostatecznym celem banksterów jest przejęcie na prywatną własność całej planety, włącznie z zachipowanym ludzkim bydłem roboczym (niedobitkami, które przeżyją depopulację).

        „zniszczenie religii w ujęciu tradycyjnym (tradycyjny katolicyzm był konserwatywny i narodowy”

        Był fanatycznym, skrajnie nietolerancyjnym, zbrodniczym antynarodowym totalitaryzmem, w którym katolickie „państwa narodowe” traktowane były jako kościelne prowincje, a wszyscy katolicy tworzyli nowy żydogenny naród wybrany. Papiestwo samo miało zapędy globalistyczne – chciało podbić rękami katolickich monarchów i jezuitów cały świat tworząc jedną owczarnię do golenia jej przez jednego pasterza. Tyle, że papiestwo okazało się za cieńkie w uszach i zostało zdetronizowane i zastąpione przez starszych braci w wierze.

        „w oparciu o tradycyjne wartości”

        Jakie „tradycyjne wartości” – Czy krystowierstwo miało choć jedną „wartość” której należałoby bronić?

        https://opolczykpl.wordpress.com/2015/10/20/wartosci-poganskie-i-wartosci-chrzescijanskie/

        „Na końcu mamy globalizm”

        Zgadza się. A Watykan robi za pomagiera szabas-goja.

        „Historycznie Niemcy był w sojuszu z Rosją i przez XIX wiek tworzyły blok polityczny powstrzymujący rewolucję budujące NWO”

        Nie do końca – zanim Rotszyldzi przenieśli ich centrum do Londynu, było ono we Frankfurcie nad Menem. Samych Niemiec nigdy nie opuścili. Kajzerzy niemiccy także pożyczali pieniądze u Rotszyldów na prowadzenie wojen. Jedynie Rosja tradycyjnie była wolna od dominacji nad nią banksterów.

        „Sam NWO powstanie wtedy, gdy właśnie zostaną spełnione postulaty lewicy”

        Bzdura – jeśli spełniony zostanie lewicowy postulat nacjonalizacji banków i kluczowych gałęzi gospodarki oraz wszystkich większych przedsiębiorst (koncernów i korporacji), banksterzy stracą wszystko.

        „Dziś w zasadzie prawicy oryginalnej nie ma, chyba, że partiach narodowych monarchistów czy tradycjonalistów”

        Niekiedy zaglądam na stronę „polskich” monarchistów – są fundamentalistycznie katoliccy. Katolicyzm zaś jest kosmopolityczny. Jak więc „prawicowiec” może być wyznawcą kosmopolitycznej ideologii zrodzonej nad Jordanem?

        Polubienie

  7. Rosomak

    Wpływ lewactwa w obszarze tzw. kultury (w której od lat coś tam dłubię, mam porównanie i wizę co się dzieje) jest po prostu zatrważający. Bez wyjątku dotyczy to każdej dziedziny „sztuki”. Smutne, ale prawdziwe. Niestety sami po trochu jesteśmy sobie winni. Daliśmy się ogłupić, ograć i ograbić. Uwarunkowania znam, ale mimo wszystko…

    Polubienie

  8. Netwalker

    „Willi Münzenberg, kolejny rewolucyjny Żyd, który dla rozwiązania problemów dręczących
    społeczeństwo zaproponował m.in. “…zorganizować intelektualistów i wykorzystać ich do
    splugawienia cywilizacji Zachodu. Dopiero wtedy, gdy wszystkie jej wartości zostaną
    zniszczone, a życie w niej stanie się niemożliwe, będziemy mogli narzucić dyktaturę
    proletariatu“

    Polubienie

  9. Netwalker

    „Joseph, Comte de Maistre (1753-1821), który przez piętnaście lat był masonem, powiedział:
    “…Do tej pory, narody były wybijane przez podbój, czyli inwazje… Ale pojawia się ważne
    pytanie: czy naród nie może umrzeć na własnej ziemi, bez przesiedleń lub inwazji,
    pozwalając by gnilne robactwo zepsuło do samego rdzenia pierwotne i podstawowe zasady,
    które sprawiają, że naród ten istnieje?..
    Po to, aby dalej posunąć do przodu swą “cichą” rewolucję kulturalną, Szkoła Frankfurcka
    opracowała następujące dwanaście zaleceń – wszystkie z nich obliczone na podważenie
    fundamentów społeczeństwa i stworzenie dystopii [nieładu, nierządu, odstręczającej
    egzystencji], którą obserwujemy wokół nas:
    1. Stworzenie “przestępstwa” rasizmu i praw przeciw tzw. mowie nienawiści.
    2. Ciągłe zmiany w programach szkolnych, aby zwiększyć zamęt i dezorientację.
    3. Propaganda masturbacji w szkołach, w połączeniu z homoseksualizacja dzieci i ich
    deprawowaniem za pomocą eksponowania pornografii w klasie.
    4. Systematyczne podważanie autorytetu rodziców i nauczycieli.
    5. Imigracja na wielką skalę, mająca zniszczyć tożsamość narodową i ułatwić wybuch
    przyszłych wojen.
    6. Systematyczna promocja nadmiernego picia i używania narkotyków “rekreacyjnych”.
    7. Systematyczna promocja zboczeń seksualnych w społeczeństwie.
    8. Nierzetelny system prawny, z uprzedzeniami wobec ofiar przestępstw.
    9. Uzależnienie od świadczeń państwowych.
    10. Kontrola i totalne ogłupianie medialne [sześć żydowskich przedsiębiorstw kontroluje
    obecnie 96 procent światowych mediów, przyp. L.D.]
    11. Zachęcanie do rozpadu rodzin.
    12. Wszechobecny atak na chrześcijaństwo i opróżnianie kościołów.

    Polubione przez 1 osoba

    • słowianin

      Pkt 12 całkowita totalna brednia . Wystarczy ocenić jak zachowują się sukienki w Judeopolonii po 89 roku i w jakim sojuszu są z żydostwem . Jeżeli jakiś papista powie 10 % prawdy ( o Selmanie , Kadafim prawdziwym syfie jaki jest w Judeopolonii robi się z niego wariata i pozbawia możliwości odprawiania mszy vide Natanek ).
      Zresztą proszę poczytać Opolczyka , Przemexa , D. Kosiura i nie pisać bredni .
      Kościół i żydzi to jedno ciało . Oboje super się uzupełniają i współpraca idzie pełną parą ku chwale żydowskiego Boga . Niebawem na cmentarzach będzie zbierana taca podczas mszy za zmarłych , potem opłatek i grudzień – cały styczeń wizyty kopertowe , a więc już golenie niestety , ale wychudzonych owieczek przez żydowski kapitalizm zaczyna się 1 listopada . Miłego golenia tylko nie beczeć mi tu .

      Polubienie

      • Jurek

        Hmmm. jakby Tobie słowianinie napisać grzecznie , cobyś przez okno nie wyskoczył ze złości za obrazę Waszej słowiańskiści 🙂 kurde bele…
        pkt. 12 jest absolutnie prawdziwy. Te parę wiernych Babć, i ogrom syjonistów biskupów nowego kk to nie tradycyjny kk.

        A teraz do wiadomości ogółu z wyłaczeniem słowianina, żeby mnie nie zbluzgał nadaremno 🙂

        Razinger, były doradca JPII, były papież, bodaj w 1968 roku pisał, że kanony wiary kk a zwłaszcza dogmat męki i krzyż jest nie do utrzymania. Od tego czasu rozpoczęło sie powolne kasowanie starego kk. i wprowadzenie bębenków, tańców brzucha, dupki i cipki.

        Polubienie

      • Cała ta religia jest nie do utrzymania a nie tylko jeden dogmat. Nie mam nic przeciwko temu by moherowe babcie nadal chadzały do kościoła i dawały na tacę na utrzymanie pedofili w sutannach którym na widok co ładniejszych parafianek klejnoty spokoju nie dają. Ich życie, ich pieniądz, ich wybór, ja za wciskanie mi bajek nie mam ochoty jeszcze słono płacić. W sumie katolicyzm czy inna ichnia odmiana owego „chrześcijaństwa” mi nie przeszkadza o ile jest właśnie w kruchcie czy prywatnych domach. Tam mogą ową mękę czy inne masochizmy swobodnie uprawiać. A o opróżnianiu kościołów to najczęściej najgłośniej krzyczą właśnie ci którzy najwięcej tracą, czyli owi „duchowni”. Opróżnianie kościołów równa się opróżnianiu kasy kościoła a co za tym idzie wygodne życie na cudzy koszt coraz trudniej utrzymać a i z utratą wpływów na władzę polityczną muszą się coraz bardziej liczyć, mniejsza ilość wyznawców to mniejsza siła przebicia. A ględzenie o „moralności”, bogu, życiu po śmierci, zbawieniu i tym podobnych głupotach to świetna przykrywka dla dobrego interesu. Moralnym można być i bez tego. A kościół przed czy posoborowy? Może dla katolików lubiących się wdawać w doktrynalne spory o niczym prowadzące donikąd robi to jakąś różnice. Dla mnie jest to bez różnicy. Jaka dogma była przed taka jest i po soborze.

        Polubienie

      • słowianin

        Przemex wielkie braw za wpis . Jesteś wielki . Właśnie o to mi cały czas chodziło . Gdybym był gejem bym się w tobie zakochał , ale wolę tylko kobiety płeć piękną czyli moją żonę .

        Polubienie

      • „Od tego czasu rozpoczęło się powolne kasowanie starego kk. i wprowadzenie bębenków, tańców brzucha, dupki i cipki” – a czego to się nie robi aby utrzymać dżumę przy życiu, można nawet parafianom porno w kościele puścić na wielkich telebimach. Oczywiście w formie instruktażu jak płodzić dzieci po katolicku tak żeby nie było oskarżeń że kościół na psy schodzi. Jestem pewien że kościoły byłyby pełne, nawet ateiści by drzwiami i oknami włazili. 😉

        Polubienie

      • słowianin

        Przemexie trochę odjechałeś . Porno jest cała masa w internecie . Gdy byłem w Niemczech znałem trochę Niemców i oni takie pornosiki często oglądali . Jeden pamiętam winda się zatrzaskuje i prawie 2 godziny kobita z facetem baraszkuje i tylko dwa słowa : Weiter, Weiter , ja , ja , gut , gut . Kogoś to kręci jego prywatna sprawa . Mnie to nudzi i nie oglądam tego gówna .
        Ale jeżeli Kalkstein zacznie wsadzać do ciupy od 2017 roku za oglądanie tego badziewia to twój wariant możliwy . W dodatku nie oglądam takiego syfu , bo jak by się żona dowiedziała to lewy sierpowy bym miał na głowie . pozdrawiam.

        Polubienie

      • Słowianin
        Najśmieszniejsze jest to że niektóre z tych punktów to już sama dżuma nadjordańska zrealizowała lub do ich realizacji się walnie przyczyniła. A jeszcze śmieszniejsze jest to że lekarstwem na rozwiązanie obecnego „kryzysu cywilizacji zachodniej” miałby być powrót do rzekomych „chrześcijańskich korzeni” i zaprowadzenie chrześcijańskiego państwa wyznaniowego(są tacy co wysuwają jeszcze takie postulaty) przy jednoczesnym zmuszeniu jewropejczyków do powrotu do kruchty. No gorszej głupoty nie można wymyślić.

        Polubienie

      • Jurek

        Fajnie słowianinie, że szczęśliwie lądowałeś, po skoku 🙂
        Panowie, kkj ( kościół k judejski ) to taka sama władza jak sąd, media, parlament . Poza wszelką kontrolą społeczną !!! i w najochydniejszych łapsach. Papież robi przewał na oczach , parlament batoży coraz to boleśniej, sad skaże niewinnego, a mimo to znajdzie wiernych !!!

        A to, że władza ta wbija do gojskich głów, że prawi i sprawiedliwi sędziowie świata to tylko i wyłacznie żydy i goje to kupują, z coraz to mniejszymi, nic nie znaczącymi grupkami oporu, jest tematem nr 1. Szkoda, że ani katolicy ani lewactwo tego nie kapują i wsadzają łeb w to homonto.
        Ostanio wrzawę wywołała sprawa karania sądem judejskim za …. zdradę małżeńską 🙂 Noż kuźwa, Toż to klasyczne nwo . Jak będziesz posłuszny prawu i sprawiedliwości po syjońsku, odblokują ci płodność albo zatrudnią przy sprzątaniu syjońskiego wychodka.

        Polubienie

    • słowianin

      Całkowita zgoda Przemexie . nic dodać .Nic ując.

      Polubienie

  10. Nie wiem co znaczy słowo „lewactwo”, ale lewica powinna się powinna przede wszystkim kojarzyć się z wyrównywaniem ekonomicznych różnic społecznych, prawami socjalnymi, nacjonalizacją ważnych dziedzin gospodarki (np, energetyka, wodociągi), ochroną najsłabszych grup w narodzie, walką z bezrobociem itd. Typowy człowiek lewicy to np. Gierek.

    Artykuł zawiera niestety trochę bredni jak np .stwierdzenie o niszczeniu chrześcijaństwa. Brak jakieś rzeczowej krytyki, co na przykład złego robią zieloni, którzy chcą dbać o naturę? Co złego w muzyce psychodelicznej i czym jest ona dla autora? O fobiach homosexualnych i aborcyjnych nie ma nawet co wspominać.

    Polubione przez 1 osoba

  11. Bezsensowny

    Dzisiejsze feministki,ospby LGBT,mniejszości rasowe i reszta ferajny to dawni marksistowscy robotnicy.
    Biały mężczyzna z zasadami to faszysta i burżuj.

    Polecam kanał Common Filth na yt.
    To co uczyniono z tamtym społeczeństwem jest zbrodnią.

    Polubienie

  12. paziem

    W dniu 29 października 2016 16:36 użytkownik AKT WOLI NARODU napisał:
    Hamburg, 29.10.2016, (odpowiedź załączona też w formacie pdf)

    Szanowny Panie Januszu Korwin Mikke.

    Podziwiałem Pana za wysiłek w zbieraniu wyborców. Początkowo to jeździł Pan od miasteczka do miasteczka, od karczmy do karczmy i osobiście dyskutował z potencjalnymi wyborcami.

    Nakład Pana osobistego zaangażowania poskutkował 5 procentowymi efektami i wejściem do Parlamentu Europejskiego. Jeżeli chciałby Pan uzyskiwać więcej głosów zaufania od wyborców, to niestety trzeba wyciągać praktyczne wnioski z przeszłości, jak to robi Pani prof. dr hab. Leokadia Oręziak.

    Jeżeli NAFTA ma do dzisiaj negatywne skutki dla Meksykanów, Amerykanów i Kanadyjczyków i nawet Donald Trump chce ją wypowiedzieć to taka nawet gorsza umowa z Europą jak CETA będzie dla Polski katastrofalna!

    Zgadzam się w pełni z Panią Profesor Oręziak, że umowa CETA i dalsze umowy służą do przechwytywania bogactw niszczonych krajów przez 1 procentową garstkę najbogatszych beneficjentów, posiadających i tak już ponad 50 procent bogactw tego świata.

    Tak to też widzą ludzie w Ameryce Południowej, Europie, USA, Japonii i Iranie itd. – ich jest więcej niż komunistów na świecie.

    Sprawdzamy na Twitterze pod #TTIP #ISDS #DemocracyKiller #CETA #TTP #TISA #TTP デモ

    Tam zobaczymy zdjęcia opublikowanych dzień po dniu setek demonstracji. Pana metoda robienia pojęciem „wolnego handlu” wody z mózgu młodym wyborcom już nie funkcjonuje.

    Globalizacja to jest ten pełzający nowy porządek, którego ludzie nie chcą!

    Globalizacja plus dygitalizacja miejsc pracy niszczy i eksportuje miliony miejsc pracy poza USA. Tak mówi o amerykańskich miejscach pracy Donald Trump!!! – (zresztą jak lewicowy demokrata Bernie Sanders).

    CETA to nie tylko „wolny rynek”- to dyktatura globalnych koncernów!

    Pozwala na zmiany w ustawodawstwie np. na prywatyzację zasobów wody pitnej, czyli przy zasobach powierzchniowych – wykup rzek i jezior. Co znaczy wykup rzeki w Indii przez Coca Colę przekonało się już dziesiątki tysięcy Hindusów i setki tysięcy ich świętych krów, które zdechły z powodu braku wody. Setki tysięcy hektarów żyznej gleby zostało zamienione w pustynię, gdyż CocaCola miała wyłączność na 1 rzekę!

    Dlatego trzeba wyciągać wnioski z faktów, jak przykładowo pokazuje nam to Pani Profesor Oręziak.

    Panu i pańskim wiernym tego też życzę.

    Krzysztof Puzyna

    http://www.petycjeonline.com/akt

    Polubienie

  13. To prawda, choć PRl-u nie pamiętam ale jeszcze w niektórych miejscach w lesie czy nawet w polu są pozostałości takich dzikich wysypisk ze śmieciami z tamtych czasów. Nikt wtedy śmieci ze wsi nie odbierał, nawet możliwości takiej nie było ponieważ drogi nie było i grzęzło się w błocie. Pozostawał wywóz śmieci do lasu chyba że dało się spalić. Trochę sytuacja się zmieniła kiedy zbieranie złomu z powodu braku pracy stało się modne to trochę te wysypiska poznikały. Choć pojawiają się już nowe za sprawą rożnej maści „turystów”. Paradoksalnie drogi lokalne zbudowano dopiero niedawno, parę lat temu. Ale jakim kosztem i jakie przekręty przy tym były to już nie wspominam o katastrofalnym zadłużeniu gminy z tego powodu już nie mówię a ilu kombinatorów się dorobiło na tych przekrętach to już inna bajka. Nie powiem bo dobry dojazd do domu to dla mnie podstawa ależ znowu spokoju nie ma. Zbudowano też wodociągi i kanalizację i ścieki w większości przypadków już nie idą do rzek czy potoków ale znowuż płać za wszystko jak w mieście. Kto ma forsę to płaci kto nie kombinuje i szuka innych rozwiązań. Generalnie wieś coraz mniej już przypomina tą dawną wieś a zaczyna przypominać miasto. Krów, czy koni jak na lekarstwo innej zwierzyny zresztą też. Wielu nawet kur już nie ma za to place wokół niektórych domów zaczynają przypominać jakieś bajkowe ogrody wokół różnej maści magnackich czy królewskich pałaców. Stodoły czy szopy poprzerabiali na garaże i po trzy, cztery fury sprowadzone z Niemiec stoją. Sporo domów opustoszało, wiele popada w ruinę a pola generalnie zarosły w chaszcze i drzewa, słowem realia III ŻydoRP.

    Polubienie

  14. słowianin

    Przemex może PRL nie pamiętasz , ale piszesz 100% prawdy . Posłuchaj za PRL miałem do groma tytoniu kontraktowany zawsze pierwsza klasa nigdy po znajomości tytoń mój był zawsze super bez żadnego załatwiania na boku . Nastał żydorezim tak hu..zrobili . że już jak przejdziesz po polu tytoniu nigdzie nie zobaczysz .
    Jak pisałem ja jeszcze dorabiał kozłem i mleczem i nie tylko ja . Ludzie jeszcze trochę sadzą lubczyk , ale jakbyś pojechał za Gierka czy Gomułki w pole . Tam było życie . Dziś jak pojedziesz to jest ogólnie gówno tyle parchy z tego kraju zrobiły , ale jak się opluwało PRL to trzeba ponieść karę przykładną karę .
    Dobrze ,ze jeszcze parchy nie zakazali mieć przy domu ogromnych ogrodów . To mnie tez dużo ratuje ,że nie muszę jeżdzić po żydowskich gównach i kupywać tam owoców i warzyw.

    Polubienie

  15. słowianin

    Przemexie woda ze studzienki droga nie jest . Dodatkowo jak umiesz zadbać a umiesz np odpowiednie zabezpieczenie na zimę to nic nie spiepszysz . Płacę to wiem , ale wody do picia używam tylko z mojej dużej tradycyjnej chłopskiej studni zbudowanej w 1945 – taka jest na niej data.

    Polubienie

  16. słowianin

    Te bajkowe ogrody dobrze ,że napisałes niektóre , bo ja cię chętnie zawiozę do takiej biedy Przemexie wiejskiej , której jeszcze w życiu nie widziałeś ,a w kapitalizmie żydowskim tak jest mała grupa bogaczy obrzydliwie bogatych kombinatorów , reszta to bieda .

    Polubienie

  17. Akurat w moim przypadku kanalizacji nie ma choć jest wodociąg, z którego i tak nie wielu korzysta ponieważ płacić trzeba. Za to mamy „samociśnienie” i jedną wspólną studnie na kilkanaście domów ale i tak mamy zamiar wykopać własną. Jasne że za PRl-u pola tętniły życiem, konie, krowy, ciągniki a teraz jak wyjdziesz w pole to jesteś sam jak na pustyni a wokół tylko chaszcze. Generalnie jak zlikwidowano mleczarnie wszystko się zawaliło, nie powiem bo dość przekrętów było przy oddawaniu mleka ale zawsze jakiś grosz ludziom wpadał do kieszeni. Inna sprawa że ludzie pracowali na roli i dodatkowo w zakładach, jak przedsiębiorstwa pańswowe padły i powstał cały szereg różnych prywaciarzy zajmujących się byle czym i płacących robotnikom byle co to ludzie pozbawieni zostali dodatkowych żródeł utrzymania, więc musieli ze wsi uciekać szczególnie młodzi a gospodarek się pozbyć. Teraz nawet jak ktoś ma kilka krów to nie ma co z tym robić, ani z mlekiem ani mięsem. A kupcy jacy są każdy widzi, byle tylko za parę groszy wyłudzić od rolnika. Zdarza się że płacą nawet po śmiesznych 600 złotych za krowę jak ktoś chce sprzedać. Jeszcze w miarę opłaca się hodować tylko dla siebie, ewentualnie znajomym na zamówienie.

    Polubienie

  18. słowianin

    Przemexie mój komentarz zbędny . Całkowicie się z tobą zgadzam bez dwóch zdań . Masz rację w 100% a nawet w 200 % .

    Polubienie

  19. słowianin

    Znajomym na zamówienie . oczywiście ,ze tak . Gdy miałem 200 kur dawne dzieje takich podwórkowych cymes a nie ferma co wypinasz dupę kurzę , aby jajko zniosła miałem niezły zarobek i sprzedawałem tylko znajomym i dawałem rodzinie . Podobnie z mlekiem , kiełbaską swojską , szyneczką , cóż to jednak stare dzieje jak człowiek był młodszy i miał parę . Dziś już brak sił jedynie siły są na ogród obok domu .

    Polubienie

  20. Z tymi pałacami i bajkowymi ogrodami to wiadomo że mają je tylko ci co albo kradną i kombinują na wszelkie możliwe sposoby albo ciężko harują za granicą u Niemca i posyłają kaskę do Polski gdzie rodzina za to żyje i buduje. No ale cóż z tych pałaców kiedy delikwent przyjeżdża zajechany prawie na śmierć z owych Niemiec, posiedzi na chwilę na emeryturze o ile robił na umowie i składki płacił jak i tak najczęściej krótko nacieszy się owym majątkiem. A reszta klepie biedę jak zwykle, wprawdzie asfalt pod domem a chałupa się na głowę wali. W dodatku jak to w Polsce panuje moda co zarobie to przepiję lub na k…rwy dam, dzięki której ludzie w dużej mierze sami się do biedy pchają.

    Polubienie

  21. Cezary Piotr Tarkowski

    Bez czytania tekstu mogę odpowiedzieć na to pytanie.

    W dniu 30 października 2016 21:56 użytkownik WIERNI POLSCE SUWERENNEJ napisał:

    > paziem posted: ” Jak to się dzieje, że Lewica występująca w tak wielu > wcieleniach — demokratów, antyfaszystów, feministek, pacyfistów, zielonych > i innych posiada… tak znaczące środki materialne na działalność i > dostatnie życie? Jak to się dzieje, że ludzie ci nie” >

    Polubienie

  22. paziem

    Panowie „Słowianin” i Pyryt, te wasze „pogaduszki” na poziomie sklerotycznych dziadków, którzy nie respektują (wielkrotnie ostrzegani) zasad tego portalu powodują, że będę wywalał wszystko co napiszecie, bo robicie tu szambo…z tego wynika świadomie. Jeśli to nie są działania zamierzone, ale przywary waszych chorych głów, to trujcie dupę waszym domownikom lub lekarzowi psychiatrze, bo mnie nie tylko przestało to bawić, ale po prostu irytuje do porzygania. Poszli won!

    Polubienie

  23. kempes

    religia? poogladajcie sobie co bredzi niejaki maciej bodasiński. to zobaczycie sami. od bełkotu az głowa boli.

    Polubienie

  24. paziem

    SZUBRAWCY !!! głosujący za ZNIEWOLENIEM Polski !!
    Głosowanie nr 27 dnia 06-10-2016 Posłowie PiS głosujący „Za” CETA 1. Abramowicz Adam 2. Adamczyk Andrzej 3. Andzel Waldemar 4. Arciszewska-Mielewczyk Dorota 5. Arent Iwona 6. Ast Marek 7. Babalski Zbigniew 8. Babinetz Piotr 9. Bartosik Ryszard 10. Bartuś Barbara 11. Bąk Dariusz 12. Bernacki Włodzimierz 13. Bielecki Jerzy 14. Biernat Zbigniew 15. Błaszczak Mariusz 16. Bogucki Jacek 17. Borowiak Joanna 18. Borowiec Agata 19. Borys-Szopa Bożena 20. Brudziński Joachim 21. Buczak Wojciech 22. Buda Waldemar 23. Burzyńska Lidia 24. Chmielowiec Zbigniew 25. Cicholska Anna 26. Cieślak Michał 27. Czabański Krzysztof 28. Czarnecki Witold 29. Czartoryski Arkadiusz 30. Czech Anna 31. Czerwińska Anita 32. Czochara Katarzyna 33. Dobrzyński Leszek 34. Dolata Zbigniew 35. Duda Antoni 36. Duda Elżbieta 37. Duda Jan 38. Duszek Marcin 39. Dworczyk Michał 40. Dziedziczak Jan 41. Dziuba Tadeusz 42. Dziuk Barbara 43. Falfus Jacek 44. Filipiak Ewa 45. Galemba Leszek 46. Gawron Andrzej 47. Giżyński Szymon 48. Glenc Teresa 49. Gliński Piotr 50. Głębocki Konrad 51. Golińska Małgorzata 52. Gołojuch Kazimierz 53. Gonciarz Jarosław 54. Gosiewski Jerzy 55. Gowin Jarosław 56. Gwiazdowski Kazimierz 57. Horała Marcin 58. Hrynkiewicz Józefa 59. Jach Michał 60. Janczyk Wiesław 61. Janik Grzegorz 62. Jędrysek Mariusz Orion 63. Jurgiel Krzysztof 64. Kaczorowska Alicja 65. Kaczyński Jarosław 66. Kaleta Piotr 67. Kamiński Mariusz 68. Kempa Beata 69. Kilian Jan 70. Kloc Izabela 71. Kołakowski Lech 72. Kołakowski Robert 73. Kopcińska Joanna 74. Kossakowski Wojciech 75. Kosztowniak Andrzej 76. Kowalczyk Henryk 77. Kownacki Bartosz 78. Kozanecka Ewa 79. Krajewski Jarosław 80. Krajewski Wiesław 81. Krasulski Leonard 82. Król Piotr 83. Kruk Elżbieta 84. Krupka Anna 85. Kryj Andrzej 86. Krynicka Bernadeta 87. Kubiak Dariusz 88. Kubów Krzysztof 89. Kuchciński Marek 90. Kurzępa Jacek 91. Kwiecień Anna 92. Kwitek Marek 93. Latos Tomasz 94. Latosiński Bogdan 95. Leśniak Józef 96. Lichocka Joanna 97. Lipiec Krzysztof 98. Lipiński Adam 99. Ławniczak Tomasz 100. Machałek Marzena 101. Maciejewski Krzysztof 102. Macierewicz Antoni 103. Malik Ewa 104. Małecki Jerzy 105. Małecki Maciej 106. Masłowska Gabriela 107. Materna Jerzy 108. Matusiak Grzegorz 109. Matusiewicz Andrzej 110. Matuszewski Marek 111. Matuszny Kazimierz 112. Mazurek Beata 113. Melak Andrzej 114. Miazga Mieczysław 115. Michałek Iwona 116. Michałkiewicz Krzysztof 117. Milczanowska Anna 118. Milewski Daniel 119. Mosiński Jan 120. Moskal Kazimierz 121. Mrówczyński Aleksander 122. Mularczyk Arkadiusz 123. Murdzek Wojciech 124. Naimski Piotr 125. Olejniczak Waldemar 126. Olszówka Piotr 127. Ołdakowski Adam 128. Opioła Marek 129. Ostrowski Krzysztof 130. Osuch Jacek 131. Paluch Anna 132. Piechowiak Grzegorz 133. Pięta Stanisław 134. Piontkowski Dariusz 135. Piotrowicz Stanisław 136. Polaczek Jerzy 137. Polak Marek 138. Polak Piotr 139. Porzucek Marcin 140. Puda Grzegorz 141. Pyzik Piotr 142. Raczak Grzegorz 143. Rafalska Elżbieta 144. Rusecka Urszula 145. Rzepecki Łukasz 146. Rzońca Bogdan 147. Sasin Jacek 148. Schmidt-Rodziewicz Anna 149. Schreiber Grzegorz 150. Schreiber Łukasz 151. Sellin Jarosław 152. Siarka Edward 153. Skurkiewicz Wojciech 154. Smirnow Andrzej 155. Smoliński Kazimierz 156. Sobierajski Czesław 157. Soboń Artur 158. Sprawka Lech 159. Starzycki Dariusz 160. Stawiarski Jarosław 161. Strzałkowski Stefan 162. Suski Marek 163. Szałabawka Artur 164. Szarama Wojciech 165. Szczurek-Żelazko Józefa 166. Szczypińska Jolanta 167. Szefernaker Paweł 168. Szlachta Andrzej 169. Szulowski Krzysztof 170. Szwed Stanisław 171. Szydełko Halina 172. Szydło Beata 173. Szymańska Ewa 174. Szynkowski vel Sęk Szymon 175. Szyszko Jan 176. Śniadek Janusz 177. Świat Jacek 178. Tarczyński Dominik 179. Tchórzewski Krzysztof 180. Telus Robert 181. Terlecki Ryszard 182. Tobiszowski Grzegorz 183. Tomaszewska Ewa 184. Tułajew Sylwester 185. Uruski Piotr 186. Uściński Piotr 187. Wargocka Teresa 188. Warwas Robert 189. Warzecha Jan 190. Wassermann Małgorzata 191. Waszczykowski Witold 192. Wąsik Maciej 193. Weber Rafał 194. Wilk Jerzy 195. Witek Elżbieta 196. Wojciechowski Grzegorz 197. Woźniak Grzegorz Adam 198. Woźniak Tadeusz 199. Wójcik Michał 200. Wróblewska Krystyna 201. Wróblewski Bartłomiej 202. Wypych Małgorzata 203. Zagórski Marek 204. Zalewska Anna 205. Zaremba Krzysztof 206. Zasada Artur 207. Zawiślak Sławomir 208. Zbonikowski Łukasz 209. Zieliński Jarosław 210. Ziobro Zbigniew 211. Zuba Maria 212. Zubowski Wojciech 213. Żalek Jacek Głosowanie nr 27 dnia 06-10-2016 Posłowie PO głosujący „Za” CETA 1. Ajchler Zbigniew 2. Arłukowicz Bartosz 3. Arndt Paweł 4. Augustyn Urszula 5. Aziewicz Tadeusz 6. Bańkowski Paweł 7. Białkowska Anna 8. Biernacki Marek 9. Borowczak Jerzy 10. Brejza Krzysztof 11. Bukiewicz Bożenna 12. Chybicka Alicja 13. Cichoń Janusz 14. Cieśliński Piotr 15. Cimoszewicz Tomasz 16. Czernow Zofia 17. Czerwiński Andrzej 18. Drozd Ewa 19. Dunin Artur 20. Dzikowski Waldy 21. Fabisiak Joanna 22. Gadowski Krzysztof 23. Gajewska-Płochocka Kinga 24. Gapińska Elżbieta 25. Gawlik Zdzisław 26. Gawłowski Stanisław 27. Gelert Elżbieta 28. Gierada Artur 29. Grabarczyk Cezary 30. Grabiec Jan 31. Grupiński Rafał 32. Hanajczyk Agnieszka 33. Henczyca Bożena 34. Hibner Jolanta 35. Hok Marek 36. Janyska Maria Małgorzata 37. Kamińska Bożena 38. Karpiński Włodzimierz 39. Kidawa-Błońska Małgorzata 40. Kierwiński Marcin 41. Kluzik-Rostkowska Joanna 42. Kochan Magdalena 43. Kołacz-Leszczyńska Agnieszka 44. Kołodziej Ewa 45. Konwiński Zbigniew 46. Kopacz Ewa 47. Korol Adam 48. Korzeniowski Leszek 49. Kosecki Roman Jacek 50. Kostuś Tomasz 51. Kropiwnicki Robert 52. Król Wojciech 53. Krząkała Marek 54. Krzywonos-Strycharska Henryka 55. Kucharski Tomasz 56. Lamczyk Stanisław 57. Lassota Józef 58. Lenartowicz Gabriela 59. Lenz Tomasz 60. Leszczyna Izabela 61. Małecka-Libera Beata 62. Mężydło Antoni 63. Miller Rajmund 64. Mroczek Czesław 65. Mrzygłocka Izabela Katarzyna 66. Mucha Joanna 67. Myrcha Arkadiusz 68. Neumann Sławomir 69. Niemczyk Małgorzata 70. Nitras Sławomir 71. Nykiel Mirosława 72. Nykiel Włodzimierz 73. Obrycki Norbert 74. Okła-Drewnowicz Marzena 75. Papke Paweł 76. Pawłowicz Zbigniew 77. Pępek Małgorzata 78. Piechota Sławomir Jan 79. Pietraszewska Danuta 80. Piotrowska Teresa 81. Protas Jacek 82. Raniewicz Grzegorz 83. Raś Ireneusz 84. Rozpondek Halina 85. Ruszczyk Leszek 86. Rutkowska Dorota 87. Rutnicki Jakub 88. Rząsa Marek 89. Schetyna Grzegorz 90. Sibińska Krystyna 91. Siemoniak Tomasz 92. Skowrońska Krystyna 93. Sonik Bogusław 94. Sowa Marek 95. Suski Paweł 96. Szczerba Michał 97. Szumilas Krystyna 98. Szydłowska Bożena 99. Szymański Tomasz 100. Święcicki Marcin 101. Tomczyk Cezary 102. Trzaskowski Rafał 103. Tyszkiewicz Robert 104. Urbaniak Jarosław 105. Wielichowska Monika 106. Wilczyński Ryszard 107. Wilk Wojciech 108. Witczak Mariusz 109. Wójcik Marek 110. Zembala Marian 111. Ziemniak Wojciech Posłowie niezrzeszeni głosujący „Za” 1. Galla Ryszard Posłowie WiS głosujący „Za” CETA 1. Zwiercan Małgorzata http://www.sejm.gov.pl/Sejm8.nsf/agent.xsp?symbol=glosowania&NrKadencji=8&NrPosiedzenia=27&NrGlosowania=27

    Polubienie

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.