USA – imperium zbrodniczej, syjonistycznej demokracji

W podboju świata Amerykanie stosują wypróbowane metody, zaczerpnięte z Biblii i podboju Kanaanu na Bliskim Wschodzie

oraz metodę Wikingów ‚fara und viking’ (zamorskie podróże i plądrowanie), a także sprawdzone metody Mongołów, zostawiających zawsze po sobie pożogi i zgliszcza. I straszliwe ludzkie tragedie. Bo historia świata jest historią barbarzyństwa od Kanaanu na Bliskim Wschodzie po holokaust Bliskiego Wschodu i reszty świata.

za: http://zygumntbalas.neon24.pl/post/132253,z-dziejow-walk-usa-o-demokracje-na-swiecie-zarys

JAK USA zdobywały HEGEMONIĘ NAD ŚWIATEM

W XIX wieku Amerykanie podbijają Meksyk, zagarniając ponad połowę meksykańskiego terytorium: Nevadę, Kalifornię, Nowy Meksyk, Teksas.
Ukradły też Alaskę. (Rosja zaciągnęła dług pod zastaw Alaski za namową żydów amerykańskich. Statek, który wiózł zwrot pożyczki w złocie niespodziewanie zatonął u wybrzeży USA – o czym z wielkim żalem doniosły Rosji władze amerykańskie).

Interwencje militarne USA – Od Wounded Knee – po Syrię (na podstawie dr. Zoltana Grossmana prof. z Wydziału Geografii i Historii USA Państwowego Uniwersytetu Evergreen):  grossmaz@evergreen.edu

Sto lat podbojów USA:  http://academic.evergreen.edu/g/grossmaz/interventions.html

 

Masowe groby po masakrze w Wounded Knee

ZBROJNE INTERWENCJE USA: OD WOUNDED KNEE PO SYRIĘ:

1890 – Południowa Dakota – wojska amerykańskie zmasakrowały Indian – słynna masakra w Wounded Knee
1890 – Wojska USA napadły na Argentynę
1891 – Napaść na Chile i walka z obrońcami Chile, których jankesi nazwali ‚nacjonalistami’
1891 – Napad na Haiti i stłumienie buntu Murzynów
1892 – Idaho – masakra górników w kopalniach srebra
1893 – Hawaje – napad zbrojny, który zakończył się całkowitym zniszczeniem królestwa.
1894 – Nikaragua – okupacja Bluefields
1894-95 – Napaść na Chiny – flota i wojsko ‚interweniują’ w wojnie japońskiej
1894-96 – Korea – piechota USA okupuje Seul
1895 – Panama – USA zaatakowały prowincje Kolumbii
1896 – Nikaragua – wojska USA lądują w Corinto
1898-1900 – Chiny – wojska amerykańskie tłumią rewolucję bokserów
1989-1910 – Filipiny – Amerykanie pokonały hiszpańskie oddziały; wymordowały 600 tysięcy tubylców (ludobójstwo?)
1898-1902 – Kuba – Amerykanie podbili hiszpańska Kubę
1898 – Guam – flota amerykańska i wojsko wymordowały tubylców; Guam do tej pory służy jako baza
1898 – Nikaragua – zdobycie portu San Juan der Sur
1899 – Samoa (na Pacyfiku) – bitwa o następstwo tronu
1901 – Oklahoma – armia rozgromiła bunt Indian Creek
1901-1914 – Panama – walki o Kanał Panamski
1903 – Honduras – stłumienie rewolucji przeciwko USA
1903-04 – Dominikana – stłumienie rewolucji przeciwko USA
1904-05 – Korea – udział w wojnie rosyjsko-japońskiej
1906 – Kuba – interwencja w wyborach na Kubie
1907 – Nikaragua – podbój kraju, tzw. dyplomacja dolarowa; ustanowienie ‚protektoratu’
1907 – Honduras – okupacja kraju w czasie wojny z Nikaraguą
1908 – Panama – zbrojna interwencja w czasie elekcji
1910 – Nikaragua – atak na Bluefields i Corinto
1911 – Honduras – zbrojna interwencja w wojnie domowej
1911-41 – Chiny – zbrojna okupacja Chin
1912 – Kuba – zbrojna interwencja w wojnie domowej wywołanej przez USA
1912 – Panama – zbrojna interwencja w czasie wyborów
1912 – Honduras – zbrojna interwencja w ‚obronie interesów USA’
1912-33 – Nikaragua – zbrojny napad i okupacja kraju
1913 – Meksyk – zbrojna interwencja w czasie rewolucji
1914 – Dominikana – walki z rebeliantami o Santo Domingo
1914-18 Meksyk – mordowanie ‚nacjonalistów’ broniących kraju
1915 – Teksas – stłumienie rebelii „Plan of San Domingo”
1916-24 – Dominikana – zbrojna okupacja
1917-33 – Kuba – militarna okupacja
1917-18 – Niemcy (I wojna światowa) – wojna z Niemcami
1918-22 – Rosja – zbrojna interwencja w walkach bolszewickich
1918-20 – Panama – zbrojna interwencja w czasie i po wyborach
1919 – Honduras – zbrojna interwencja w czasie kampanii wyborczej
1919 – Jugosławia – zbrojna pomoc Włochom przeciwko Serbom w Dalmacji
1920 – Gwatemala; rozbicie związkowców
1922 – Turcja – mordowanie nacjonalistów w Smyrnie
1922-27 – Chiny – wojska amerykańskie zaangażowane w rewolucję
1923 – Meksyk – bombardowanie Calles
1924-25 – Honduras – wojska USA interweniują w elekcji
1925 – Panama – wojska USA rozpędzają strajk generalny
1927-34 – Chiny – militarna okupacja kraju przez wojska USA
1932 – El Salvador – okręty USA wysłane w czasie powstania Martiego
1941-45 – udział w II wojnie światowej; bombardowanie Hawajów, Włoch, Niemiec, Japonii
1945 – Japonia – bombardowanie Hiroszimy i Nagasaki bronią atomową

 

Hiroszima po zrzuceniu bomby atomowej przez USA

1946 –  Iran – zagrożenie Iranu bronią atomową
1946 – Jugosławia – flota USA; zagrożenie bronią atomową
1947 – Urugwaj – zagrożenie bronią nuklearną: manewry bombowców
1947-49 – Grecja – zbrojna interwencja w wojnie domowej
1948 – Niemcy – popisy bronią atomową celem zastraszenia
1948-49 – Chiny – zagrożenie nuklearne ze strony USA
1948-54 – Filipiny – wojna przeciwko powstaniu Huka
1950 – Puerto Rico – krwawe stłumienie powstania o niepodległość w Ponce
1951-53 – Korea – bombardowanie, artyleria i zagrożenie nuklearną; bazy woskowe są do tej pory
1953 – Iran – Amerykanie przeprowadzili krwawy zamach stanu na demokrację i wprowadzili na tron szacha
1954 –  Wietnam – oblężenie i bombardowanie; zagrożenie nuklearne
1954 – Gwatemala – bombardowanie Gwatemali z baz w Nikaragui za karę, że rząd w Gwatemali znacjonalizował firmy USA
1956 – Inwazja na Egipt; straszenie bronią nuklearną
1958 – Liban – armia i piechota USA okupują kraj; stłumienie rebelii
1958 – Irak – straszenie bombą nuklearna; ostrzeżenie przed inwazją w Kuwejcie
1958 – Wojskowa interwencja w Panamie
1960-75 – Wietnam – ponad milion ofiar najdłuższej wojny i krwawej okupacji kraju
1961 – Kuba – nie całkiem udana inwazja USA
1961 – Niemcy – kryzys z powodu Muru Berlińskiego; stan pogotowia
1962 – Laos – militarna interwencja w wojnie partyzanckiej
1962 – Kuba – blokada; kryzys z ZSRR
1963 – Irak – zamach stanu, zamordowanie prezydenta i sprowadzenie Husajna z wygnania
1964 – Panama – wojna o Kanał Panamski; mordowanie mieszkańców
1965 – Indonezja; miliony pomordowanych w zamachu zorganizowanym przez CIA
1965-66 – Dominikana – wojskowa interwencja w w czasie wyborów
1966-67 – Gwatemala – interwencja ‚zielonych beretów’ przeciwko powstańcom
1969-75 – Kambodża – ponad dwa miliony zabitych w czasie bombardowań; głód, nędza i chaos polityczny
1970 – Oman – inwazja
1971-73 – Laos – bombardowanie dywanowe kraju
1973 – Chile – zamach stanu na demokratycznie wybrany rząd Allende
1975 – Kambodża – bombardowanie kraju
1976-92 – Angola – mordowanie powstańców
1980 – Iran – odbicie zakładników w ambasadzie i rebelia
1981 – Libia – zbombardowanie samolotów libijskich
1981-92 – El Salvador – wojna z powstańcami
1981-90 – Nikaragua – wojna z powstańcami (Contras)
1982-84 – Wojna USA w Libanie
1983-84 – Wojskowa inwazja w Grenadzie
1983-89 – Honduras – budowa baz amerykańskich na granicy
1984 – Iran – zestrzelenie irańskich samolotów nad Zatoką Perską
1986 – Libia – bombardowanie kraju; zamach na Kadafiego
1986 – Boliwia – bombardowanie plantacji kokainy
1987-88 – Iran – USA pomaga Irakowi bombardować Iran
1989 – Libia – zestrzelenie libijskich samolotów
1989 – Virgin Islands (Wyspy Dziewicze) – wojskowa interwencja
1989 – Filipiny – militarna ochrona w czasie puczu
1989 – Panama – krwawy zamach stanu zorganizowany przez USA
1990 – Liberia – wojna domowa
1990-91 – Arabia Saudyjska – interwencja wojskowa (540 000 wojska stacjonującego w Omanie, Katarze, Bahrajn, Izraelu i Emiratach)
199-91 – Irak – blokada portów i bombardowanie; ponad 200 000 zabitych w czasie inwazji na Irak, poważne zniszczenie armii irackiej
1991 – Kuwejt – militarna interwencja i powrót królewskiej rodziny na tron
1991-2003 – Irak; bombardowanie kraju; sankcje ekonomiczne
1992-94 – Somalia; zbrojna okupacja w czasie wojny domowej
1992-94 – Jugosławia; NATO blokuje Serbię i Czarnogórę
1993 – Bośnia – bombardowanie Serbów
1994 – Haiti – krwawy zamach stanu przeciwko rządom wojskowym (polskie wojsko też brało udział)
1996-97 – Zair (Kongo) – rewolucja w Kongo
1997 – Liberia – wojskowa interwencja
1997 – Albania – wojskowa interwencja
1998 – Sudan – zbombardowanie fabryki lekarstw
1998 – Afganistan – ataki na ośrodki treningowe CIA
1998 – Irak – bombardowanie kraju
1999 – Jugosławia – NATO bombarduje Serbię i okupuje Kosowo
2000 – Jemen – bombardowanie Adenu
2001 – Macedonia – NATO interweniuje w sprawie albańskich rebeliantów
2001 – Inwazja na Afganistan, która trwa do tej pory
2002 – Jemen – ataki dronami na ludność cywilną
2002 – Filipiny – wojna z powstańcami
2003 – Kolumbia – wojna z powstańcami
2003-11 – Irak – najazd na Irak, zamordowanie Husajna, zniszczenie kraju, okupacja militarna (160 000 żołnierzy USA)
2003 – Liberia – walki z powstańcami
2004-05 – Haiti – zamach stanu na Arystydesa; okupacja wojskowa USA
2005 – Pakistan – bombardowanie kraju przez USA; ataki dronów
2006 – Somalia – zamach na islamski rząd
2008 – Syria – ostrzeliwanie kraju z terenu Iraku
2008 – Gruzja /Osetia Płd. – kolorowa rewolucja w Gruzji i krwawa prowokacja w Osetii
2009 – Jemen – regularne bombardowanie kraju przy pomocy Arabii Saudyjskiej
2011 – Libia – napaść zbrojna na kraj, zbombardowanie wsi i miast; zamordowanie Kadafiego
2011 – Syria; wojna w Syrii o gazociąg
2013 – Ukraina – zamach stanu i przygotowanie rewolucji
2014 – Irak – interwencja zbrojna, rewolucja w kraju i walki powstańcze
2014 – Syria – bombardowanie kraju przy pomocy ISIS
2016 – WOJSKA  NATO  PRZYGOTOWUJĄ  INWAZJĘ  NA  SYRIĘ (dzięki Rosji, Iranowi i Chinom nie jest ona już możliwa – D.Kosiur)

__________________________________________

Lata 1944-1945 zostały na liście zaznaczone jako „bombardowania”, trochę z niechęci do Państw Osi a trochę z lenistwa rzadko sięgamy po „szczegóły”
Wszyscy (powiedzmy prawie wszyscy) wiedzą o bombardowaniu Hiroszimy i Nagasaki ale mało kto wie że było jeszcze zbrodnicze bombardowanie Tokio
które pochłonęło więcej ofiar niż Hiroszima. https://en.wikipedia.org/wiki/Bombing_of_Tokyo
Koszmar zbombardowanego Drezna https://pl.wikipedia.org/wiki/Bombardowanie_Drezna to ewidentna zbrodnia wojenna.Nie było żadnej militarnej czy strategicznej konieczności unicestwienia miasta.
Kto słyszał o Eisenhowerowskich obozach śmierci? prawie nikt.A przecież były https://www.youtube.com/watch?v=hbp61fOVFaE
https://www.google.pl/search?q=Eisenhower%27s+Rhine-Meadows+Death+Camps&client=firefox-b&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjcgOzk6rHNAhWIJZoKHTlpAlcQ_AUICSgC&biw=1366&bih=631

autor:

25 komentarzy

Filed under Polityka

25 responses to “USA – imperium zbrodniczej, syjonistycznej demokracji

  1. julius

    Mąż żydówki z Waszyngtonu ostatnio wymądrzał się, że Rosja sprzeda Stanom Zjednoczonym Syrię za Ukrainę, W przeciwieństwie do zydowskiego USA Rosja nie handluje swoimi sojusznikami. Będzie miała i Ukrainę i Syrię jako przyjazne państwo.

    Integracja Donbasu z Rosją już się odbyła, twierdzą eksperci programu „Punkt widzenia”. Odpuścić Donbass Ukrainie? Dla rosyjskich przywódców oznaczałoby to samobójstwo. Głównym pytaniem na dziś nie jest już problem związany z Donbasem. Chodzi o to, co stanie się z innymi regionami Ukrainy, które w coraz większym stopniu oddalają się od Kijowa jak również od siebie …

    Lubię

    • paziem

      Bardzo ciekawa rozmowa.Staje problem: jak wobec nieuchronnego rozpadu Ukrainy winna się zachować Polska? Trzeba pamiętać, że na terenach zachodniej Ukrainy, które w pewnym momencie będą niechcianym bękartem międzynarodowego porozumienia pokojowego, zgromadzone jest najwięcej szowinistycznego, uzbrojonego elementu banderowskiego? Jeśli władza w Polsce nie przejdzie w ręce narodowe i nie wypracuje się porozumienia z Rosją, to zachodnia , banderowska Ukraina stanie się drugim Kosowem ( tylko że w roli Serbów wystąpią tym razem Polacy).

      Liked by 1 osoba

  2. Edward

    Przemówienie Trumpa, które przekonało do niego USA i świat

    30 Październik 2016 https://youtu.be/O1y5o5zW7Mw
    Read More

    Lubię

  3. zydozerca

    ONZ wzywa do ograniczenia prawa weta stałych członków Rady Bezpieczeństwa
    04.10.2016
    Wysoki Komisarz ONZ ds. Praw Człowieka Zeid Ra’ad Al-Hussein wezwał Radę Bezpieczeństwa do ograniczenia prawa weta swoich stałych członków w celu rozwiązania problemów Aleppo.
    Rada Bezpieczeństwa ONZ zatwierdziła rezolucję ws. wsparcia przemian politycznych w Syrii
    „Głęboko wierzę, że nadszedł czas na silne przywództwo i odważne działania, jak również w to, że Rada Bezpieczeństwa ONZ powinna bez jakiejkolwiek dalszej zwłoki przyjąć kryteria do powstrzymywania członków od korzystania z prawa weta, gdy istnieją poważne obawy, że być może dokonano zbrodni wojennych, zbrodni przeciwko ludzkości czy ludobójstwa” — czytamy w oświadczeniu Ra’ada Al-Husseina wydanym przez Urząd Wysokiego Komisarza.
    Teraz stałymi członkami Rady Bezpieczeństwa są: Rosja, Chiny, USA, Wielka Brytania i Francja. Wszystkie mają prawo weta, które pozwala zablokować jakąkolwiek rezolucję ONZ.
    Czytaj więcej: https://pl.sputniknews.com/polityka/201610043992803-rada-bezpieczenstwa-onz-weto-syria/
    W 2012 roku władze federalne Szwajcarii zdecydowały o utworzeniu specjalnego oddziału do ścigania międzynarodowych zbrodniarzy /dzięki naciskom TRIAL, popartym petycją, pod którą podpisało się 10 tysięcy osób,/
    Na swojej stronie internetowej TRIAL prowadzi też ewidencję poszukiwanych, schwytanych i sądzonych albo już skazanych zbrodniarzy. Z listy ponad 1200 nazwisk niewiele jednak figuruje w aktach MTK. Wawrzyńczak

    Aneta Wawrzyńczak
    akt. 29.01.2015, 21:12,wp.pl
    Międzynarodowy Trybunał Karny w Hadze -​ łowcy zbrodniarzy grzęzną w biurokracji
    Narodziny Międzynarodowego Trybunału Karnego były wyczekiwane przez długie lata. W 2002 roku, po ośmiu dekadach wreszcie powstała instytucja, która miała rozliczać największych zbrodniarzy świata. Jednak dotychczasowe starania śledczych i sędziów z Hagi niejednokrotnie rozbijają się o bezlitosną biurokrację lub brak dostatecznych uprawnień do ścigania i doprowadzenia przed oblicze sprawiedliwości. Jakby tego było mało, ich działalność jest bardzo kosztowna – do tej pory pochłonęła 2 mld dolarów.
    Nie dysponuje on na przykład żadną realną siłą (czytaj: funkcjonariuszami), którzy egzekwowaliby wystawiane przez MTK listy gończe. Prowadzi to do absurdalnych sytuacji, kiedy to śledczy z Hagi od pięciu lat czeka na sposobność, by aresztować i sprowadzić przed oblicze haskiej Temidy Omara al-Baszira. I chociaż taka okazja mogła się nadarzyć setki razy, bo sudański wojskowy od zamachu stanu w 1989 roku sprawuje przecież władzę prezydencką w (do niedawna największym) afrykańskim kraju, wiadomo więc, że żyje, ma się dobrze, a nawet gdzie rezyduje, śledczy MTK mają związane ręce. Próżno przecież oczekiwać, że urzędująca głowa państwa wyda podległym jej siłom zbrojnym czy funkcjonariuszom policji nakaz aresztowania siebie samej.
    Oglądanie się na inne państwa, które przecież powinny stanąć na wysokości zadania i „dostarczyć” prezydenta-zbrodniarza do Hagi, to też czekanie na Godota. Raz że musiałyby złamać artykuł 98 statutu MTK, który mówi o poszanowaniu immunitetu podejrzanego (tu, nawiasem mówiąc, pojawia się kolejny prawniczy ambaras, bo artykuł 27 mówi z kolei o „irrelewantności pełnionej funkcji publicznej”, czyli teoretycznej równości wobec prawa wszystkich potencjalnych oskarżonych, bez względu na to, jak wysoko na drabinę establishmentu zdołali się wdrapać).

    MTK bez wsparcia
    Prawniczka Elizabeth Minogue w 2008 roku zauważyła, że Rada Bezpieczeństwa ONZ „mogłaby powołać się na rozdział VII, by rozkazać siłom zbrojnym współpracę z międzynarodowym trybunałem w każdy możliwy sposób”. Dziś jednak ta propozycja wydaje się jeszcze mniej realna niż siedem lat temu, mimo iż hascy śledczy powoli, acz sukcesywnie poszerzają swoje pole widzenia i działania. A może właśnie dlatego, bo obecnie oprócz dziewięciu otwartych spraw (wszystkich dotyczących Afryki), trwają jednocześnie wstępne śledztwa w sprawie zbrodniarzy z innych części świata, w tym Afganistanu, Kolumbii, Hondurasu, Iraku, Gruzji i Ukrainy, a lada moment być może i Izraela.
    Skoro Rada Bezpieczeństwa nie była w stanie zmobilizować ani władz poszczególnych krajów, ani nawet samej siebie do konkretnych działań na rzecz usprawnienia działalności MTK, trudno oczekiwać, by miała to zrobić teraz, kiedy jej członkowie znajdą się niemal bezpośrednio w zasięgu jego rażenia.

    Lubię

  4. zydozerca

    Pani prokurator Fatou Bensouda z GAMBII ma zamiar ścigać rządzących bandytów z USA za zbrodnie wojenne w Afganistanie – uderz w stół,a nożyce się odezwą- humans rights watch -organizacja żyda Sorosa natychmiast dopatrzyła się łamania prawa w jej kraju .

    Lubię

  5. Wyliczanka zbrodni USraela powinna zacząć się już od 1776 roku a nie od 1890 roku. Masakra w Wounded Knee była ostatnim akordem trwającej już od stuleci, praktycznie od odkrycia Ameryki eksterminacji Indian. Usrael między 1776 a 1890 podbił ogronme tereny indiańskie, a us army wielokrotnie masakrowała Indian już wcześniej. W 1776 roku Usrael to był tylko wąski pas wschodniego wybrzeża – nawet Floryda nie była wtedy jeszcze Usrealem.

    USrael to państwo powstałe ze zbrodni, eksterminacji Indian i grabieży ich ziem. Cynicznie brzmi „deklaracja niepodległości” w której „ojcowie założyciele” mówią o ich prawie do wolności, ale przemilczają, że ich „wolność” budują na wyłudzonych bądź siłą zagrabionych ziemiach Indian. USrael to państwo zrodzone z grabieży, eksterminacji i zniewolenia niedobitków prawowitych mieszkańców Ameryki.

    Dalej…

    Postępowanie USraela od 1776 roku faktycznie przypomina „wypróbowane metody, zaczerpnięte z Biblii i podboju Kanaanu na Bliskim Wschodzie oraz metodę Wikingów ‚fara und viking’ (zamorskie podróże i plądrowanie)”. Co do analogii z Mongołami – mam pewne zastrzerzenia. Oprócz wypraw łupieżczych, gdy Mongołowie faktycznie „zostawiali po sobie pożogi i zgliszcza”, na terenach trwale podbitych Mongołowie nie mieszali się w wewnętrzne sprawy podbitych ludów, nie narzucali im swej kultury i wierzeń, zadawalając się wyłącznie płaceniem trybutu i posłuszeństwem wobec ich władcy. Metody Usraela bardziej przypominają metody papiestwa organizującego krucjaty przeciwko poganom, także przeciwko Słowianom (krucjaty połabskie) – nie tylko chciano podbić i zniewolić „nawracanych” Słowian, ale i narzucić im swoją antykulturę. To samo właśnie robi Usrael – nie tylko podbija, zostawiając najczęściej po sobie pożary i pożogi, ale narzuca podbitym krajom własne chore wzorce fasadowej „demokracji” i marionetkowe rządy.

    Paweł Ziemiński…

    „Jeśli władza w Polsce nie przejdzie w ręce narodowe i nie wypracuje się porozumienia z Rosją, tp zachodnia , banderowska Ukraina stanie się drugim Kosowem( tylko że w roli Serbów wystąpią tym razem Polacy).”

    A co będzie, jeśli żulik Trump zrealizuje jego obietnicę i „odda” Polsce Lwów? Razem z batalionami banderowców. Będziemy mieli wtedy na wschodzie polskie Kosowo i Donbas razem wzięte. Niech jeszcze „odda” Polsce Brześć i Wilno – będziemy mieli całą „ścianą wschodnią” w ogniu. Tyle, że gdy Polska dostanie Lwów to Niemcy upomną się o Dancing, Breslau, Stettin, Oppeln i Katowitz. Ciekawe, kto na tym lepiej wyjdzie ?
    Zadziwia mnie, jak przeróżni marzyciele tak cieszą się z ewentualności odzyskania Lwowa. Bo co nam po tym, poza wywołaniem kolejnych walk o granice, bo banderowcy Lwowa nie odpuszczą, a jeszcze upomną się o Przemyśl. Odzyskajmy najpierw Polskę w jej obecnych granicach. Czy nie jest idiotyczne marzenie o kresach, gdy w obecnych granicach Polacy są niewolnikami we własnym kraju.

    Edward…

    Nie wiem kogo owa mowa-trawa żulika Trumpa przekonała. Mnie nie. Wypisz wymaluj – toż to odpowiednik żulika Kukiza. Bo żulik Kukiz też przecież był „antysystemowy”. A co zdziałał?
    Co nowego powiedział Trump w tym wystąpieniu? NIC. O tym, że Usraelici są okradani przez finansową elitę wiedzą oni od dawna. Wystarczy posłuchać George Carlina. Albo przypomnieć sobie masową okupację Wall Street z 2011 roku. Ciekawe, dlaczego wtedy Trump nie poparł tamtego protestu? Pewnie nie miał czasu, bo – pieszczoch systemu – miliardy robił na durnych Usraelitach. Demagogicznie stawia on retoryczne pytanie – czy my naród odzyskamy kontrolę nad rządem. On i naród, hehehe. 60 milionów usraelitów dostaje talony na żarcie, inaczej zdychaliby z głodu, a on miliarder, który dotychczas biedotą i głodnymi wcale się nie przejmował nagle poczuł się „narodem”.
    Ciekawi mnie co miał Trump na myśli mówiąc o „wielkiej cywilizacji tu w Ameryce”. Jaka tam jest „wielka cywilizacja”? Ciekawi mnie czy Trump przeczytał listę zbrodniczych podbojów i interwencji usraelskich z powyższego tekstu? Jeśli nie to jest ignorantem, jeśli tak to jest kłamcą. Bo powinien mówić o zbrodniczej amerykańskiej żydo-anty-cywilizacji terroru i zniewalania. I co pieprzy Trump, że „Wielka Brytania” zagłosowała by uwolnić się od globalnego rządu…”? Bzdury i demagogia. UK to nadal folwark Rotszylda, rządzi nią City of London, a Cameron to nadal wasal Faszyngtonu i marionetka Rotszylda. A wyjście UK z jewrounii to nowa strategia banksterów. Rotszyld, będąc współwłaścicielem wszystkich wielkich zachodnich żydo-korporacji i tak będzie eksploatował jewrounię dzięki TTIP i CETA. A UK dostało nowe zadanie – robienie kasy (dla Rotszylda) na dalekim wschodzie, próba infiltracji strefy juana, oraz nadzieja, że banksterzy przejmą nad nią kontrolę. Tak wygląda owo „uwolnienie się UK od globalnego rządu”.

    W sumie owo wystąpienie Trumpa to wyważanie otwartych drzwi, mówi przecież o tym o czym wszyscy i tak wiedzą. Ciekawi mnie, czy choć raz powiedział, że FED jest nielegalny, bo kreacja pieniądza wg konstytucji usraela jest w gestii kongresu a nie prywatnego żydowskiego banku. I czy powiedział, że wznowi śledztwo w sprawie WTC i Pentagonu i doprowadzi do ukarania rzeczywistych winnych. Jeśli nie to jest marionetką systemu. Bo naprawę Usraela należy zacząć właśnie od sprawy FED i uczciwego śledztwa dotyczącego 11 września 2001.

    Nie jest wykluczone, że Trump wygra i na polecenie od jego mocodawców zrobi choć częściowy reset stosunków z Moskwą i Pekinem. Bo dotychczasowa bandycka polityka Usraela prowadzi do szybkiej samozagłady tego światowego bandyty i terrorysty nr 1. Spowolnić upadek Usraela może tylko reset polityki konfrontacji z osią Moskwa-Pekin. Banksterzy o tym wiedzą. Do takiego resetu „antysystemowy” Trump będzie bardziej nadawał się niż wścieklica Clinton. I dlatego „antysystemowy” Trump jest kandydatem republikanów. Choć dla mnie jest takim samym żulikiem i człowiekiem systemu jak żulik Kukiz.

    Kto zachwycał się żulikiem Kukizem, zachwyca się i żulikiem Trumpem…

    Liked by 3 people

    • USA to państwo założone przez właścicieli niewolników głoszących że wszyscy ludzie są równi. Hipokryzja i podwójne standardy to podstawa USA. Po za tym ciekawe że na świecie jest tyle państw które powstały tak jak USA w wyniku wojen narodowowyzwoleńczych spod panowania kolonialnego czy w wyniku rozpadu imperiów kolonialnych a ciekawe że tylko Usrael ma taką pozycję. I ciekawe że sam będąc państwem zrodzonym w wyniku „buntu” byłych kolonii angielskich sam brutalnie podbija i kolonizuje, na wzór dawnych kolonizatorów, również ekonomicznie inne narody i państwa, w tym byłe kolonie lub nawet dawne metropolie kolonialne. Odpowiedz kto i w jakim celu stworzył owo „państwo”(a raczej prywatną korporację) i dał taką władze temu sztucznemu i bandyckiemu tworowi zbudowanemu na skradzionej prawowitym właścicielom ziemi nasuwa się sama…

      Liked by 1 osoba

  6. Znane są już wyniki wyborów prezydenckich w USA « Wolne Media

    Wczoraj Jim Stone ujawnił planszę ściągniętą bezpośrednio z serwera Worldnow, który obsługuje serwisy telewizji FOX, CBS i innych. Worldnow jest centralą, która koordynuje synchronizację pomiędzy przekazywanymi wiadomościami przez różne serwisy różnych stacji. (…)

    Publikacja powyższego „wyniku” wyborów może otworzyć oczy Amerykanów na to, że żyją w wirtualnej rzeczywistości, gdzie wszystko jest kreowane przez media, a wolne wybory są iluzją.

    Po ujawnieniu powyższej planszy można się spodziewać niezłej kotłowaniny politycznej w USA, a może i nawet prowokacji ze strony syjonistów, by w ogóle nie doszło do wyborów. Miejmy nadzieję, że patrioci amerykańscy w FBI, CIA, NSA, HS i innych służbach na czas zareagują na przygotowywaną mistyfikację.

    Profesor Helmut Norpoth, który jak dotąd 5 razy z rzędu nie pomylił się w swoich ocenach co do wyników wyborów w USA, ocenił szansę wygrania Donalda Trumpa na 87%. W styczniu szansę tę ocenił nawet na 97%.

    Źródło: Monitor-Polski.pl

    Lubię

  7. Do zbrodni USA trzeba też dodać masowe zgony Afrykańczyków, których sobie Amerykanie „importowali” na niewolników. Tysiące ciemnoskórych nie przeżywało podróży w strasznych warunkach z Afryki do Ameryki.

    Liked by 2 people

  8. Pingback: USraell. Imperium syjonistycznej demokracji. | hubalblog

  9. Edward

    Ja do momentu ogloszenia wynikow wyborow w Polsce do sejmu nie mialem
    pojecia kto to jest Kukiz.Nawet pytalem o to Polakow.Wiec ja tym czlowiekiem nie podniecalem sie.Moje zdziwienie bylo wielkie kiedy zobaczylem ze z list Kukiza do sejmu dostali sie ojciec i syn Morawieccy.
    Morawieckiego pamietam z okresu walki Solidarnosci-on zalozyl Solidarnosc
    Walczaca i nawolywal do chwycenia za bron Polakow!!!Dzisiaj mysle ze to
    byla dobra inicjatywa-patrzac jak Polakow zydostwo wyrolowalo-chociaz nalezalo liczyc sie z licznymi ofiarami.Pierwsze wystapienia Kukiza w Sejmie
    budzilo we mnie szacunek,potem juz sie odkryl i mysle ze juz jest po nim.
    Zydowka Clinton jest czyms tak strasznym ze slow brakuje do opisu jej portretu!!!Liczni amerykanie ujawnili jej (i jej mocodawcow zydowskich) zbrodnie-razem z Obama stworzyli ISIS a wiec jest odpowiedzialna za mega
    zbrodnie w Syrii,Libii,Iraku,Afryce,itd.To ona ciagle podsyca agresywne dzialania Ukrainy.To ona ciagle prowokuje do wojny Chiny.Mozna wymieniac
    jeszcze wiele.Pomyslec ze ona to wszystko robila nie bedac jeszcze prezydentem!!! A co moze byc jesli nim zostanie!!!
    Zydostwo od dawna walczy o absolutna wladze nad Ameryka.Wystarczy
    zapoznac sie co na ten temat mowilo wielu amerykanskich prezydentow.
    Ta walka kosztowala juz wiele ofiar dzialaczy amerykanskich-o tym swiat nie
    wie.Prosze pojechac do USA o popatrzec jak zyje przecietny amerykanin
    -ja bylem wiele razy.Wiekszosc amerykanow zyje w biedzie co dla wielu
    Polakow moze byc szokiem.I jest prawda ze juz wiekszego scierwa nie ma
    jak ta juz dzisiaj stara baba (70 lat) Clinton.Nie miejsce tutaj abym pisal tasiemca na temat Clinton i jak zydostwo wykorzystuje USA do podboju
    swiata (juz dlugi czas).
    Panie Opolczyk,juz dlugi czas traktowalem pana jako wytrawnego znawce
    nie tylko spraw polskich i europejskich ale i swiatowych.Jest zdumiewajace
    ze pan stawia znak rownosci miedzy Clinton a Trumpem!!! Te dwie osoby
    maja sie do siebie jak dzien do nocy.Przede wszystkim Trump nie jest zydem
    i nie moze byc rownym Clinton.Jest zupelnie inna sprawa ile wolnosci moze
    miec Trump w pierwszych dzialaniach jako prezydent USA.Powinien pan
    uswiadamiac Polakow ze wszelkie centra zla ludzkosci zostaly zainstalowa-
    ne przez zydostwo wlasnie w USA (przez dlugi czas robili to bardzo podste-
    pnie).Trump jest nadzieja na zatrzymanie wojen.Trump jest nadzieja na
    powrot do wlasciwej gospodarki USA i powolny wzrost dobrobytu ameryka-
    now.Trump jest nadzieja dla Meksyku,ale tez dla Polski.
    Dla tych co pisza ze nadzieja to matka glupich-przypominam ze to wlasnie
    zydostwo wykombinowalo ten slogan aby pozbawic Polakow nawet nadziei!!!
    Najlepiej powiesic sie.
    Apeluje o madre i sensowne wypowiedzi,ktore sprawia ze Polacy beda wiecej rozumieli „jak kreci sie swiat”.Apeluje o zaniechanie uprawiania
    demagogii czy wrecz celowego oglupiania Polakow na rzecz zydostwa.
    Polacy w coraz wiekszym stopniu potrafia ocenic kto kim jest i co uprawia.
    Wiele portali internetowych mieniacych sie patriotyzmem polskim w rzeczy-
    wistosci jest parszywa sciema zydowska,bezwstydna sciema.Wielu Polakow
    juz dzisiaj o tym wie.Ci parszywcy jednak nie zaprzestana swojej wywrotowej
    dzialalnosci.

    Lubię

    • Jeśli to nie pan zachwycał się żulikiem Kukizem to pomyliłem pana z innym Edwardem. Za tę pomyłkę przepraszam i zwracam honor.

      Natomiast co do Trumpa – moja ocena pozostaje niezmienna. I nie ma tu znaczenia, czy jest on Żydem czy nie. W Polsce w okupacyjnym aparacie jest znacznie więcej Polaków niż Żydów. Tyle, że są szabasgojami, którzy za różne synekury i trochę lepsze ochłapy wysługują się okupantowi. W Usraelu jest dokładnie tak samo – nie wszyscy funkcjonariusze systemu w Białym Domie, Pentagonie, CIA, NSA i innych instytucjach i służbach to Żydzi, a wręcz przeciwnie, większość to nieżydowscy Usraelici – tyle że są to usłużni szabasgoje służący żydowskim interesom. Tylko wyjątkowo „rodzynki” jak Snowdem czasem się zdarzają.

      Nie wiem czy pan zwrócił uwagę na stanowisko Trumpa wobec Iranu – ostro potępił zawartą pod naciskiem Rosji i Chin umowę z Iranem zezwalającą na kontynuowanie przez Teheran programu atomowego z wyłączeniem budowy broni atomowej. Za wprowadzeniem całkowitego zakazu programu atomowego dla Iranu naciskał przede wszystkim Izrael. Stanowisko Trumpa wobec Iranu jest dokładnie takie, jakiego życzy sobie Izrael. Więc proszę mnie nie przekonywać, że Trump to „niezależny” polityk. Jego nienawiść do Iranu, jednego z głównych wrogów Izraela (obk Syrii i wcześniej Iraku) w tamtym rejonie jest tym właśnie, co go demaskuje – Iran wspiera palstyńskich bojowników. I dlatego Trump Iranu nienawidzi uważając go za jedno z głównych źródeł wszelkiego zła na Bliskim Wschodzie. O tym, że owym źródłem jest Izrael Trump nie powie nigdy. Wojnę z terroryzmem także chce kontynuować. A wystarczyłoby tylko zakazać CIA robienia operacji obcych flag i zbrojenia oraz szkolenia terrorystycznych bojówek. I wtedy nie trzeba by było wojny z terroryzmem.

      O tym, że Usrael jest folwarkiem żydo-banksterów, ich kastetem do bicia nieposłusznych gojów oraz żelazną pięścią do podboju dla nich świata piszę od lat.
      http://wiadomosci.monasterujkowice.pl/?p=6623

      I prezydętura Trumpa nic w tym nie zmieni. Dalej będzie prowadził „wojnę z terroryzmem” – ku uciesze żydo-banksterów i Telawiwu.

      Myli się pan pisząc:

      „Zydostwo od dawna walczy o absolutna wladze nad Ameryka”

      Żydostwo już nie walczy o absolutną władzę nad Usraelem, bo ją ma od dawna. W XX wieku jedynie w przypadku JFK banksterom wymknęła się z łapsk kontrola, ale naprawili błąd likwidując go w Dallas. Po nim ani jeden późniejszy prezydęt Usraela nie miał odwagi zajmować się samodzielnie polityką – wszyscy wypełniali polecenia mocodawców. Gdy Usraelowi narzucono FED, a w 1921 roku Rockefeller i Warburg założyli żydowską CFR kolonializacja Usraela przez żydo-banksterów została ostatecznie dokonana.

      Trump to marionetka, szabas goj. Gdyby mógł to zbombardowałby Iran. Bo jest to marzeniem Telawiwu. A cała reszta to tylko przedwyborcza propaganda Trumpa, aby wypromować się na „antysystemowego” i „niezależnego”. Tyle, że może zrobić reset z Rosją i Pekinem ratując dla żydo-banksterów Usrael przed przedwczesnym upadkiem. I kto wie, czy to nie jest właśnie przypisane mu zadanie.

      Lubię

      • PS
        Aby nie być gołosłownym – znalazłem w sieci coś takiego:

        „Donald Trump hat in einer Rede bei der jährlichen Konferenz der proisraelischen Lobbyorganisation Aipac in Washington erneut kräftig ausgeteilt: Der Iran-Deal sei „desaströs” und der amtierende US-Präsident Barack Obama womöglich „das Schlimmste, was Israel je passiert ist”.

        Der republikanische US-Präsidentschaftsbewerber erklärte vor den jüdischen Vertretern die Rücknahme des Atomabkommens mit dem Iran zu seinem außenpolitischen Schwerpunkt. „Meine Priorität Nummer eins ist, den desaströsen Deal mit dem Iran zu demontieren”, sagte Trump bei der Konferenz. Die Lobbyorganisation gilt als den Republikanern nahestehend.

        „Ich bin seit langer Zeit in der Geschäftswelt. Ich kenne mich mit dem Abschließen von Deals aus”, fuhr er fort. „Und lasst mich sagen: Dieser Deal ist eine Katastrophe. Für Amerika, für Israel und für den ganzen Nahen Osten.”

        Der Favorit für die Präsidentschaftskandidatur der Republikaner kündigte an, im Falle eines Wahlsiegs Jerusalem als israelische Hauptstadt anzuerkennen und die US-Botschaft von Tel Aviv in die „ewige Hauptstadt des jüdischen Volkes” zu verlegen.”

        http://www.zeit.de/politik/ausland/2016-03/trump-clinton-rede-aipac-konferenz

        Tłumaczę: Donald Trump przemawiając podczas dorocznej konferencji proizraelskiej organizacji lobbystycznej Aipac w Faszyngtonie ponownie zdecydowanie powtórzył: umowa z Iranem jest katastrofalna a urzędujący prezydęt Obama był prawdopodobnie czymś najgorszym co mogło przydarzyć się Izraelowi.

        Republikański kandydat na prezydęta oświadczył żydowskim przedstawicielom, że wycofanie owej umowy będzie dla niego najważniejszym zadaniem jego polityki zagranicznej: moim priorytetem nr 1 będzie odwołanie owej umowy z Iranem”. Owa żydowska organizacja lobbystyczna jest mocno związana z republikanami.

        „Od długiego czasu jestem biznesmenem. Znam się na zawieraniu umów. I pozwólcie mi powiedzieć – owa umowa jest katastrofalna. Dla Usraela, Izraela i całego Bliskiego Wschodu”

        Faworyt republikanówzapowiedział też, że jeśli zwycięży w wyborach uzna Jerozolimę za stolicę Izraela i przeniesie ambasadę Usraela do tej „wiecznej stolicy narodu żydowskiego”.”

        Tako mówił żydowskim przyjaciołom lobbystom antysystemowy Trump.

        Nie muszę nadmieniać, że status Jerozolimy jest kością niezgody pomiędzy muzułmanami a Izraelem. Dla muzułmanów jest to jedno z trzech najświętszych miast (po Mekkce i Medynie). Jeśli Trump zrealizuje tę obietnicę, Usrael będzie pierwszym krajem mającym ambasadę w spornej Jerozolimie. I jak zwykle, nie będzie się Trump jako prezydęt liczył z tym, że nawet ONZ nie uznaje Jerozolimy za stolicę Izraela. Co mu tam ONZ. On jest prezydętem Usraela, przyjacielem Izraela i ma w nosie ONZ w sprawie Jerozolimy.
        Trump wpychając się do rzyci żydowskim przyjaciołom zrobi to dla nich – uzna Jerozolimę stolicą.

        Aj waj szalom szabas-goju Trump…

        Liked by 2 people

      • Jeżeli Trump wygra to dojdzie najwyżej jak zauważył tu niedawno Metro jedynie do zmiany kolejności likwidowania niepokornych krajów mających odwagę kwestionować wolę żydo-banksterów i nic więcej. „Zresetuje” stosunki z Rosją i Chinami być może próbując wejść z nimi chwilowo w jakiegoś rodzaju porozumienie czy sojusz a atakując mniejsze kraje takie jak Iran metodą otwartych agresji zbrojnych, które uwielbiają właśnie szczególnie republikanie. A obietnice przywrócenia Polsce Lwowa(zakładając że to nie kiełbaska wyborcza) to nic innego jak sposób na otwarcie puszki pandory w Europie Wschodniej. Usrael nie stać co prawda już na otwarty konflikt zbrojny z Rosją ale zamieszanie na jej granicach nadal może wywoływać. W Polsce nie brakuje rewizjonistów kresowych a na Ukrainie antypolskich szowinistów, przewlekły konflikt graniczny, najlepiej zbrojny będzie długo komplikował odbudowę stosunków między Rosją a Europą. Jeżeli USA „rządzona” przez Trumpa wycofa się na przykład ze wspierania Ukrainy w ramach „resetu” stosunków z Rosją to może pozwolić na takie zmiany graniczne aby zainicjować sztuczny konflikt na miarę sporu o Kaszmir między Indiami a Pakistanem. Tam gdzie Usraelici nie mogą wygrać i nie mogą kontrolować podbijanego państwa czy regionu tam muszą stworzyć warunki do destabilizacji regionu na długie lata do przodu. Być może będą mieli szansę wykorzystać stworzone przez siebie warunki ponownie.

        Liked by 1 osoba

  10. Edward

    Panie opolczyk,ja nie przekonuje ze Trump jest kandydatem „niezaleznym”.
    Ja mowie ze Clinton jest czyms strasznym,ze juz nic gorszego nie istnieje.
    Czytam te komentarze i widze jedna „ciekawa”rzecz – ze nawet tutaj glowny
    atak jest wymierzony w Trumpa!!! Nie ma w tych komentarzach co wyprawia-
    la i wyprawia Clinton razem z jej ziomkami!!!
    Poslugiwanie sie okresleniem szabas goj jest bardzo mylace i przecietnemu
    Polakowi nic nie mowi.Urobiono przekonanie ze szabas goj to taki osobnik
    ktory bez skrupulow i bezrozumnie wysluguje sie zydom.W tym jest tylko
    mala czesc prawdy.Panie opolczyk,ja nie wierze ze pan jest zwyczajnym
    durniem piszac takie dyrdymaly!!!Pan dobrze wie ze zydostwo ma pewien
    system doboru szabas gojow bo nie kazdy moze dostapic „tego zaszczytu”
    pomimo najszczerszych checi.Najczesciej „tego zaszczytu” dostepuja ludzie
    bez kregoslupa moralnego,ideowego,narodowego,ect.Czesto dla nich dobrym szabas gojem jest czlowiek niewyksztalcony lub ……chory metalnie.
    Posluze sie przykladami.Przodkowie obecnych Buszow wyslugiwali sie im
    w rozny sposob,ale tez partycypowali w budowie Oswiecimia-pare ksiazek ten fakt opisuje.Wedlug mojej wiedzy Buszowie maja korzenie niemieckie a ten narod jak rzadko ktory masowo sluzyl i sluzy ineresom zydowskim.
    Stary Busz byl prezydentem i wiemy jak wyslugiwal sie zydostwu.Bo niemcy
    to narod czesto pozbawiony moralnosci.Mlody Busz-wielu o tym pisalo a nawet to widac-to czlowiek chory metalnie.Dlatego robil to co robil.
    Na wazne i wazniejsze stanowiska urzednicze szabas goj musi byc namaszczony a potem kontrolowany przez zydostwo.Zydostwo uwielbia
    wystawic na swiecznik durnia szabas goja i nim sterowac-maja ubaw po pachy.Takim przykladem jest Sikorski-czlowiek bez wyksztalcenia,zachowu-
    jacy sie jak slynny Dyzma.
    Putina nie namascili-stala sie rzecz straszna!!!! Sa gotowi podpalic caly swiat
    aby Putina dopasc i ukatrupic.
    Nie tylko Kenedy podejmowal walke z zydostwem-on zginal za podpisanie
    dekretu ilikwidacji Rezerwy Federalnej bedacej w rekach prywatnych,zydow-
    skich.Prosze zapoznac sie panie opolczyk jak inni prezydenci walczyli i co
    mowili na temat zydostwa,miedzy innymi Ford.Zydostwo nie posiadlo pelnego panowania nad Ameryka-pisze pan brednie.Jest wiele tego przykla-
    dow.Zydostwu do dzisiaj nie udalo sie rozbroic amerykanow co im spac nie
    daje spokojnie!!!Na ~300mln.amerykanow w USA jest tylko zarejestrowa-nych ponad miliard broni palnej!!!
    Juz dluzszy czas czesc mediow podaje informacje ze Trump mial wyglaszac
    wiernopoddancze deklaracje wobec zydow i Izraela.Pan rowniez powiela te
    „informacje” jako pewne!!!Zakladajac ze te deklaracje sa prawdziwe to one
    stoja w zasadniczej sprzecznosci z tym wszystkim co Trump glosi wobec
    wyborcow!!! Wszystkie jesgo wystapienia sa rejetrowane i mozna je sluchac.
    Jak to sie stalo ze akurat te nie byly rejestrowane?!Przeciez to wysmienity
    argument dla zydostwa do zniszczenia Trumpa!!!Prowadze rozmowy z moimi
    przyjaciolmi i pytam-co jest grane ze tak nahalnie pisze sie o tym a nie ma
    videa!!! Moi przyjaciele odpowiadaja-daj sobie spokoj,to zydowski wymysl,
    to zwyczajna sciema.Mysle ze taka jest prawda o tych deklaracjach.
    Wyssane z palca.
    Skoro pan zaczepil „niezaleznosc”.Teraz o tym nysle i moge powiedziec tak:
    tak,Trump jest czlowiekiem niezaleznym i taka prowadzi polityke.Niezalez-
    nym bo jest miliarderem i nie musi bac sie ze zydostwo utnie mu pieniadze na zycie.Trump ze swich pieniedzy oplaca ochrone osobista i swojej rodziny.
    Dla polityka to ogromny atut.Dlatego jest trudniej tym bandziorom go utluc.
    Pan najwyrazniej jest idolem Clinton a przez to i zydostwa.Kim pan jest
    panie opolczyk?Urobil pan sobie opinie polskiego patrioty a tymczasem cos
    tutaj nie gra!!! Najzwyczajniej w zyciu oglupia pan Polakow zamiast rozumnie
    uswiadamiac.

    Lubię

    • „Panie opolczyk,ja nie wierze ze pan jest zwyczajnym durniem piszac takie dyrdymaly!!!Pan dobrze wie ze zydostwo ma pewien
      system doboru szabas gojow bo nie kazdy moze dostapic „tego zaszczytu” pomimo najszczerszych checi.”

      No i właśnie – czy pan myśli, że republikanie ślepo popierający wcześniej bandyckie działania Bushów nagle stali się patryjotami i wybrali na ich kandydata patryjotę Trumpa? On też dodtąpił zaszczytu kandydowania z namaszczenia władców pieniądza.

      „Putina nie namascili-stala sie rzecz straszna!!!!”

      Tutaj myli się pan – Putina na prezydenta wypromował żydowski szabrownik Bieriezowski, rządzący wówczas Kremlem, myśląc, że będzie on popychadlłem jak Jelcyn. I gorzko tego pożałował, bo krótko później musiał zwiewać do UK.

      „Sa gotowi podpalic caly swiat aby Putina dopasc i ukatrupic.”

      Tutaj pełna zgoda.

      „Prosze zapoznac sie panie opolczyk jak inni prezydenci walczyli i co mowili na temat zydostwa,miedzy innymi Ford.”

      Czy myśli pan, że nie wiem, że Lincolna stuknęli za „zielone” dolary? I Garfielda, bo chciał dobrać się im do skóry. Ale to prehistoria. Trump nie będzie likwidował FED.

      „Zakladajac ze te deklaracje sa prawdziwe to one
      stoja w zasadniczej sprzecznosci z tym wszystkim co Trump glosi wobec
      wyborcow!!!”

      No właśnie – po cichu spotyka się z żydowskimi lobbystami obiecując im ratowanie Izraelam a publikę mami porywającym pustosłowiem. Zwykła tradycyjna wyborcza licytacja obietnicami.

      „Niezalez-nym bo jest miliarderem i nie musi bac sie ze zydostwo utnie mu pieniadze na zycie.Trump ze swich pieniedzy oplaca ochrone osobista i swojej rodziny.”

      Ależ pan naiwny – gdyby chcieli, wsadzili by go jak Al Capone za niepłacenie podatków – bo to w Usraelu najgorsza zbrodnia. A ochronę miał i JFK – i co mu to dało?

      „Pan najwyrazniej jest idolem Clinton”

      Zwykła insynuacja wypływająca z ignorancji. Po prostu obu kandydatów uważam za marionetki banksterów. Do wyboru usraelici mają tyfus plamisty lub dżumę. I to wszystko. Uprawia pan niebezpieczną robotę, łudząc ludzi wielkimi nadziejami związanymi z Trumpem. Co będzie, gdy znów obudzą się z ręką w nocniku?
      Zresztą poczekajmy. Jeśli Trump wygra – wrócimy do naszej dyskusji za cztery lata. Będziemy wtedy rozmawiali o jego konkretnych działaniach a nie o obietnicach.

      Lubię

      • Polityka i uczciwość to są rzeczy które się raczej wykluczają. A jeżeli już chce się być uczciwym politykiem to niczego nie powinno się nikomu obiecywać. Życie pokazuje że przysięgi i obietnice są nic nie warte. Należy działać i mobilizować do działania innych a nie obiecywać gruszki na wierzbie i mamić ludzi nadzieją na lepsze jutro które nigdy nie nadejdzie. Roztaczanie przed ludźmi wizji nie do zrealizowania i mamienie fałszywą nadzieją to zbrodnia.

        Lubię

    • Edward:

      „Juz dluzszy czas czesc mediow podaje informacje ze Trump mial wyglaszac wiernopoddancze deklaracje wobec zydow i Izraela.Pan rowniez powiela te„informacje” jako pewne!!!Zakladajac ze te deklaracje sa prawdziwe to onestoja w zasadniczej sprzecznosci z tym wszystkim co Trump glosi wobecwyborcow!!! Wszystkie jesgo wystapienia sa rejetrowane i mozna je sluchac.
      Jak to sie stalo ze akurat te nie byly rejestrowane?!Przeciez to wysmienity
      argument dla zydostwa do zniszczenia Trumpa!!!”

      Były zarejestrowane: Tutaj jest w oryginale:

      A tutaj tłiumaczenie na j. polski (ze strony „zaprasza.net:”)

      „Kandydat na prezydenta USA z ramienia Republikanów Donald Trump, pierwszy na liście nominowanych przez swoją partię, zwrócił się do AIPAC – Amerykańsko Izraelskiego Komitetu do Spraw Publicznych (American Izrael Public Affairs Committee) w poniedziałek, omawiając relacje między Stanami Zjednoczonymi a Izraelem. Poniżej kompletny zapis jego przemówienia.

      TRUMP: Dobry wieczór. Dziękuję wam bardzo.

      Przemawiam dziś do was jako dozgonny sojusznik i prawdziwy przyjaciel Izraela. (wiwaty, aplauz)

      Jestem nowicjuszem w polityce, ale nie we wspieraniu interesu Żydów.

      (aplauz)

      W 2001 roku, tygodnie po atakach na Nowy Jork i Waszyngton oraz, mówiąc szczerze, na nas wszystkich, atakach które popełniono i których dopuścili się Islamscy fundamentaliści, Burmistrz Rudy Giuliani odwiedził Izrael by pokazać solidarność z ofiarami terroru.

      Ja wysłałem swój samolot, ponieważ wspierałem misję dla Izraela w 100 procentach.

      (wiwaty, aplauz)

      Wiosną 2004 roku, w szczycie przemocy w Strefie Gazy, byłem głównym dowodzącym czterdziestej Parady Salutu wobec Izraela, największego pojedynczego zebrania wspierającego interes Izraela.

      (aplauz)

      To był bardzo niebezpieczny czas dla Izraela i szczerze mówiąc dla każdego wspierającego Izrael. Wielu ludzi odrzuciło ten honor. Ja nie. Podjąłem ryzyko i jestem zadowolony, że to zrobiłem.

      (aplauz)

      Nie przyszedłem to jednak dzisiaj by schlebiać wam o Izraelu. To robią politycy: sama gadka, żadnych czynów. Wierzcie mi.

      (aplauz)

      Przyszedłem tu by powiedzieć wam o moim stanowisku wobec przyszłości amerykańskich stosunków z naszym strategicznym sojusznikiem, o naszej nierozerwalnej przyjaźni i naszym bracie w kulturze, jedynej demokracji na Bliskim Wschodzie, Państwem Izrael.

      (wiwaty, aplauz)

      Dziękuję wam.

      Moim najważniejszym priorytetem jest rozebranie katastrofalnego układu z Iranem.

      (wiwaty, aplauz)

      Dziękuję wam. Dziękuję wam.

      Byłem w interesie długo. Znam się na przeprowadzaniu transakcji. I pozwólcie mi wam powiedzieć, że ten układ jest katastrofalny dla Ameryki, dla Izraela i dla całego Bliskiego Wschodu.

      (aplauz) Problem tutaj jest fundamentalny. Nagrodziliśmy kraj będący światowym liderem sponsorowania terroru sumą 150 bilionów dolarów, nie dostając kompletnie nic w zamian.

      (aplauz)

      Przeanalizowałem ten problem do najmniejszych szczegółów, powiedziałbym, że lepiej niż ktokolwiek inny.

      (śmiech)

      Wierzcie mi. Oh, wierzcie mi. I to jest naprawdę kiepski układ.

      Największym zmartwieniem z układem jest niekoniecznie to, że Iran zamierza go nie dotrzymać, ponieważ wiecie, jak wiecie, że już go nie dotrzymał,większym problemem jest to, że oni mogą dotrzymać warunków i mimo to zdobyć bombę po prostu czekając na koniec umowy. I oczywiście, że zatrzymają te biliony i biliony dolarów które tak głupio i naiwnie im daliśmy.

      (aplauz)

      Układ nawet nie zobowiązuje Iranu do rozebrania swojej militarnej zdolności nuklearnej. Owszem, nakłada limity na ich wojskowy program nuklearny na określoną liczbę lat, ale kiedy te restrykcje wygasną Iran będzie miał wojskową zdolność nuklearną w rozmiarze przemysłowym, gotowej do produkcji i z zerową prowizją za opóźnienie, nie ważne jak złe będzie zachowanie Iranu. Okropna, okropna sytuacja w której wszyscy tkwimy, szczególnie Izrael.

      (aplauz)

      Kiedy zostanę prezydentem, przyjmę strategię która skupi się na trzech rzeczach gdy chodzi o Iran. Po pierwsze, postawimy się Irańskiej agresywnej chęci destabilizacji i dominacji w regionie.

      (aplauz)

      Iran jest bardzo dużym problemem i pozostanie nim. Ale jeśli nie zostanę wybrany prezydentem, to wiem jak sobie radzić z problemami. I wierzcie mi, właśnie dlatego zostanę wybrany na prezydenta, moi drodzy!

      (wiwaty, aplauz)

      A jesteśmy liderami w każdym sondażu. Pamiętajcie o tym, proszę.

      (wiwaty)

      Iran jest problemem w Iraku, problemem w Syrii, problemem w Libanie, problemem w Jemenie i będzie bardzo, bardzo kluczowym problemem dla Arabii Saudyjskiej. Dosłownie każdego dnia Iran zaopatruje więcej i lepszą broń by wspierać swoje kraje marionetki.
      Libański Hezbollah został obdarowany — i powiem wam coś, otrzymał zaawansowaną broń przeciw statkom, przeciwlotniczą, systemy GPS i rakiety jakie posiada niewielu ludzi gdziekolwiek w świecie i na pewno niewiele krajów. Teraz są w Syrii próbując stworzyć kolejny front przeciwko Izraelowi od syryjskiej strony Wyżyn Golan.

      W Gazie, Iran wspiera Hamas i Islamistyczny dżihad.

      A na Zachodnim Brzegu (West Bank), to otwarcie oferują Palestyńczykom 7 tysięcy dolarów za atak terrorystyczny i 30 tysięcy dolarów za każdy Palestyński dom terrorystów, który został zniszczony. Żałosna, godna pożałowania sytuacja.

      (aplauz)

      Iran finansuje siły zbrojne na terenie Bliskiego Wschodu i i jest to całkowicie niewiarygodne, że daliśmy im tak po prostu 150 bilionów dolarów by zrobili jeszcze więcej w kierunku licznych okropnych aktów terroru.

      (aplauz)

      Po drugie, kompletnie rozmontujemy Irańską światową sieć terroru, która jest wielka i potężna, ale nie tak potężna jak my.

      (aplauz)

      Iran zasiał grupy terrorystyczne na całym świecie. W ciągu ostatnich pięciu lat Iran podtrzymywał ataki terrorystyczne w 25 różnych krajach na pięciu kontynentach. Mają komórki terrorystyczne wszędzie, wliczając Półkulę Zachodnią (sic!), bardzo blisko domu.

      Iran jest największym sponsorem terroryzmu na całym świecie. I my będziemy pracować nad ograniczeniem tego zasięgu, wierzcie mi, wierzcie mi.

      (aplauz)

      Po trzecie, przynajmniej musimy narzucić warunki poprzedniej umowy by zobowiązywały Iran całkowicie do odpowiedzialności. I wymusimy to, jak jeszcze nigdy nie widzieliście żadnego kontraktu tak narzuconego, moi drodzy, wierzcie mi.

      (aplauz)

      Iran już przeprowadził, pomimo obowiązywania układu, trzy próby ogniowe rakiet balistycznych. Te rakiety balistyczne o zasięgu 1250 mil, były przeznaczone do onieśmielenia nie tylko Izraela, który jest oddalony tylko o 600 mil, ale miały też w zamierzeniu przestraszyć Europę i kiedyś może nawet uderzyć Stany Zjednoczone. I my nie mamy zamiaru na to pozwolić. Nie pozwolimy na to. I nie pozwolimy by przydarzyło się to Izraelowi, wierzcie mi.

      (wiwaty, aplauz)

      Dziękuję wam. Dziękuję wam.

      Czy chcecie usłyszeć coś naprawdę szokującego? Jak wielu z wielkich ludzi obecnych w tej sali wie, namalowane na tych rakietach są słowa po hebrajsku i persku: “Izrael musi być zmieciony z powierzchni ziemi.” Możecie o tym zapomnieć.

      (aplauz)

      Jakie obłąkane umysły napisały to po hebrajsku?

      A tu następny. Mówicie o pokręconych. Oto następna pokręcona część. Testowanie tych rakiet nie pogwałca tego okropnego układu, który zawarliśmy. Układ milczy o rakietach testowych. Ale te testy są pogwałceniem dyrektyw Rady Bezpieczeństwa Organizacji Narodów Zjednoczonych ONZ.

      Problem polega na tym, że nikt nic tym nie zrobił. My zrobimy, my zrobimy. Obiecuję, że my zrobimy.

      (wiwaty, aplauz)

      Dziękuję wam.

      To prowadzi mnie do kolejnego punktu, absolutnej słabości i niekompetencji ONZ.

      (wiwaty, aplauz)

      ONZ nie jest przyjacielem demokracji, nie jest przyjacielem wolności, nie jest nawet przyjacielem Stanów Zjednoczonych Ameryki gdzie, jak wiecie, ma dom. A już na pewno nie jest przyjacielem Izraela.

      (aplauz)

      Z prezydentem Obamą w jego ostatnim roku — yea!

      (śmiech)

      (wiwaty, aplauz)

      (śmiech)

      On może być najgorszą rzeczą, która kiedykolwiek przytrafiła się Izraelowi, wierzcie mi, wierzcie mi. I wy to wiecie i wy to wiecie lepiej, niż ktokolwiek inny.

      Tak więc z prezydentem w jego ostatnim roku zaczęły się kłębić dyskusje odnośnie próby wydania dyrektywy Rady Bezpieczeństwa na temat ewentualnego porozumienia pomiędzy Izraelem i Palestyną.

      Powiem szczerze: Porozumienie narzucone przez ONZ byłoby totalną i kompletną porażką.

      (aplauz)

      Stany Zjednoczone muszą przeciwstawić się tej dyrektywie i użyć mocy swojego weto, którego ja użyję jako prezydent na 100 procent.

      (aplauz)

      Kiedy ludzie pytają dlaczego, to dlatego, że to nie tak się robi układy. Układy się robi gdy strony spotykają się, siadają przy stole i negocjują. Każda strona musi coś poświęcić. To wartości. Chcę powiedzieć, że musimy zrobić coś gdzie jest wartość na wymianę za coś co jej wymaga. To jest układ. Układ naprawdę jest czymś takim, co narzucone Izraelowi i Palestynie sprawi, że zbierzemy grupę ludzi, którzy coś wymyślą.

      To się nie uda z ONZ. To tylko dalej, bardzo ważnie, to tylko dalej zdelegalizuje Izrael. To będzie katastrofa i klęska dla Izraela. Tak się nie stanie, moi drodzy.

      (wiwaty, aplauz)

      I dalej, to by nagrodziło Palestyński terroryzm ponieważ każdego dnia dźgają Izraelitów i nawet Amerykanów. Nawet w zeszłym tygodniu, Amerykanin Taylor Allen Force, absolwent West Point, fenomenalny młody człowiek kto służył w Iraku i Afganistanie, został zamordowany na ulicy przez dzierżącego nóż Palestyńczyka. Nie nagradza się takiego zachowania. Nie można tego robić.

      (aplauz)

      Jest tylko jeden sposób na potraktowanie takiego zachowania. Należy się z nim zmierzyć.

      (aplauz)

      Więc to nie jest w sumie zadaniem ONZ, żeby zaoferować rozwiązanie. Tak naprawdę to zainteresowane strony muszą same wynegocjować wynik. Nie mają wyjścia. Muszą to zrobić samemu albo to się i tak nigdy nie utrzyma. Stany Zjednoczone mogą być pomocne jako mediator negocjacji, ale nikt nie powinien mówić Izraelowi że tak ma być i naprawdę że muszą przestrzegać jakijś umowy zrobionej przez kogoś tysiące mil stąd kto nie wie nawet dokładnie, co się dzieje z Izraelem, z czymkolwiek w rejonie. To tak niedorzeczne, nie pozwolimy by to się wydarzyło.

      (wiwaty, aplauz)

      Kiedy będę prezydentem, wierzcie mi, zawetuję każdą próbę ONZ narzucenia swojej woli na państwo żydowskie. Będzie zawetowane na 100 procent.

      (aplauz)

      Widzicie, znam się na interesach. Tym się zajmuję. Napisałem „Sztukę zawierania umów”.

      (śmiech)

      Jeden z bestsellerów, wszech czasów — i mówię, na poważnie, jeden z ponieważ będę skrytykowany kiedy powiem „najlepszy z” więc będę bardzo dyplomatyczny — jeden z…

      (śmiech)

      Będę skrytykowany. Myślę, że jest numerem jeden, ale po co ryzykować? (śmiech)

      (aplauz)

      Jeden z bestsellerów wszech czasów o interesach i zawieraniu umów. By zawrzeć świetny interes, potrzeba dwóch dobrowolnych uczestników. My wiemy, że Izrael jest gotów do umowy. Izrael już próbował.

      (aplauz)

      Taka jest prawda. Izrael próbuje usiąść przy stole negocjacyjnym bez warunków wstępnych od lat. Mieliście Camp David w 2000 roku gdzie premier Barak wystosował niesamowitą ofertę, może nawet zbyt hojną; Arafat odrzucił ją.

      W 2008, premier Olmert złożył równie hojną ofertę. Rząd Palestyński odrzucił i ją.

      Później John Kerry próbował wymyślić ramy i Abbas nawet nie odpowiedział, nawet Sekretarzowi Stanu Stanów Zjednoczonych Ameryki. Nawet nie odpowiedzieli.

      Kiedy zostanę prezydentem, dni traktowania Izraela jak obywatela drugiej kategorii skończą się pierwszego dnia.

      (wiwaty, aplauz)

      Dziękuję wam.

      I kiedy coś mówię, to mam to na myśli, mam to na myśli.

      Spotkam się z premierem Netanyahu bezzwłocznie. Znam go od wielu lat i będziemy w stanie blisko ze sobą współpracować by przywrócić stabilizację i pokój Izraelowi i całemu regionowi.

      W międzyczasie, każdego dnia macie nieokiełznanych podburzaczy i dzieci uczone nienawiści do Izraela i do nienawidzenia Żydów. To się musi skończyć.

      (aplauz)

      Kiedy żyjesz w kraju, gdzie strażacy są bohaterami, małe dzieci chcą być strażakami. Kiedy żyjesz w kraju, gdzie atleci i gwiazdy filmowe są bohaterami, małe dzieci chcą być atletami i gwiazdami filmowymi.

      W Palestyńskim społeczeństwie bohaterami są ci, którzy mordują Żydów. Nie możemy pozwolić, by to trwało Nie możemy już na to pozwalać ani chwili dłużej.

      (wiwaty, aplauz)

      Nie można osiągnąć pokoju, jeśli terroryści są traktowani jak męczennicy. Gloryfikowanie terrorystów jest ogromną przeszkodą dla pokoju.To okropny, okropny sposób myślenia. To bariera która nie może zostać przełamana. To się skończy i skończy się wkrótce, wierzcie mi.

      (aplauz)

      W Palestyńskich podręcznikach i meczetach, masz kulturę nienawiści która podsycała się przez lata. Jeśli chcemy osiągnąć pokój, oni muszą z tego wyjść i muszą zacząć proces edukacji. Muszą zakończyć edukację nienawiści. Muszą to zakończyć teraz.

      (aplauz)

      Nie ma moralnych równoważników. Izrael nie nazywa parków publicznych po terrorystach. Izrael nie płaci swoim dzieciom by zadźgały losowych Palestyńczyków.

      Widzicie, czego prezydent Obama nie potrafi zrobić dobrze w umowach, to, że zawsze wywiera nacisk na naszych przyjaciół i nagradza naszych wrogów.

      (wiwaty, aplauz)

      I widzicie to zdarzające się cały czas, ten wzór stosowany przez prezydenta i jego administrację, wliczając byłego Sekretarza Stanu Hillary Clinton, która jest kompletną porażką, tak przy okazji.

      (śmiech)

      (wiwaty, aplauz)

      Ona i Prezydent Obama traktowali Izrael bardzo, bardzo źle.

      (aplauz)

      Ale to się powtarza wciąż i wciąż od nowa i nie zrobił nic by ośmielić tych, którzy nienawidzą Ameryki. (sic!) Zobaczyliśmy to gdy oddał 150 bilionów dolarów Iranowi w nadziei, że magicznie dołączą do wspólnoty światowej. Tak się nie stało.

      (aplauz)

      Prezydent Obama myśli, że wywieranie nacisku na Izrael rozwiąże problem. Ale jest dokładnie odwrotnie. Już połowa populacji Palestyny została przejęta przez Palestyński ISIS i Hamas, a druga połowa odmawia konfrontacji z pierwszą połową, więc jest to bardzo trudna sytuacja która nigdy nie zostanie rozwiązana dopóki nie będziecie mieć świetnego przywódcy właśnie tutaj w Stanach Zjednoczonych.

      My to rozwiążemy. W ten czy inny sposób, my to rozwiążemy.

      (aplauz)

      Ale kiedy Stany Zjednoczone staną wspólnie z Izraelem, szanse na pokój naprawdę wzrosną i wzrosną wykładniczo. Tak się stanie kiedy Donald Trump będzie prezydentem Stanów Zjednoczonych.

      (wiwaty, aplauz) Przeniesiemy amerykańską ambasadę to wiecznej stolicy ludu żydowskiego, Jerozolimy.

      (wiwaty, aplauz)

      I wyślemy jasny sygnał że nie ma żadnej bariery miedzy Ameryką a naszym najbardziej godnym zaufania sprzymierzeńcem, państwem Izrael.

      (wiwaty, aplauz)

      Palestyńczycy muszą podejść do stołu wiedząc, że więź między Stanami Zjednoczonymi i Izraelem jest absolutnie, totalnie niezniszczalna.

      (aplauz)

      Muszą podejść do stołu chętni i potrafiący zatrzymać terror popełniany codziennie przeciwko Izraelowi. Muszą to zrobić.

      I muszą podejść do stołu gotowi zaakceptować, że Izrael jest państwem żydowskim i zawsze będzie istniał jako państwo żydowskie.

      (wiwaty, aplauz)

      Kocham ludzi na tej sali. Kocham Izrael. Kocham Izrael. Byłem z Izraelem tak długo w sensie, że otrzymałem jedne z moich największych odznaczeń od Izraela, jak mój ojciec wcześniej, niesamowite. Moja córka, Ivanka, spodziewa się wkrótce pięknego żydowskiego dziecka.

      (wiwaty, aplauz)

      W rzeczy samej, to może się dziać właśnie w tej chwili, co byłoby bardzo miłe jeśli o mnie chodzi.

      (śmiech)

      Więc chcę wam powiedzieć dziękuję wam bardzo. To był naprawdę prawdziwy zaszczyt. Dziękuję wam wszystkim. Dziękuję wam.

      Dziękuję wam bardzo.

      (wiwaty, aplauz)

      Nota od tłumacza: oryginalny tekst zawiera wiele błędów językowych i stylistycznych i innych, które pochodzą od samego Donalda Trumpa i które poprawiono jedynie w przypadkach mogących uniemożliwić zrozumienie.”

      Lubię

  11. Edward

    Zgoda panie opolczyk.

    Lubię

  12. Pingback: Precz z okupacyjnymi wojskami USA i NATO! | hubalblog

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s