GÓRALSKIE VETO: Mówimy DOŚĆ!

Będziemy otwierać swoje biznesy mimo LOCKDOWNU!

.

.

.

34 Komentarze

Filed under Polityka

34 responses to “GÓRALSKIE VETO: Mówimy DOŚĆ!

  1. Piotr

    Panie prezesie najgorzej jak do polityki wkraczają emocje. Nikt nic nie będzie otwierał i założę się tu z panem o dobry koniak. Wczoraj Gowin jasno powiedział, że idzie do górali ich elektoratu 20 mld żywej gotówki jeszcze pachnącej wydrukowanej przez Glapę. Morawiecki to potwierdził. Duża część pójdzie na inwestycje.
    Górale już pozamykali buzie i za chwilę będzie oświadczenie, że przepraszają pisowy rząd i prezydenta, którego sami wybrali.
    Żadnej ruchawki nie będzie. Podobnie żaden górnik dupy nie ruszy z domu nawet gdy wisi nad nim likwidacja trzynastu kopalń co zapowiedział Morawiecki. Nie tak dawno każdy górnik zainkasował 50 tysięcy od rządu. Także na jakiś czas wystarczy na zabawy i paliwo do aut.
    Niech pan poczeka dwa lub trzy tygodnie i zobaczy pan, że z dużej chmury mały deszcz, a górale wrócą do wiernopoddańczych hołdów w stronę PiS na którą tą syjonistyczną partyjkę głosowali w większości. Proszę poczekać. Większe szanse na nieposłuszeństwo i otwieranie biznesów restauracji i fitness jest w moim regionie na Lubelszczyźnie. Wszystko na razie pacyfikuje policja i wlepia kary po 5 tysięcy, ale widać i czuć niezadowolenie i w ludziach się gotuje. Nie na darmo PiS pół roku temu robił duże zakupy armatek wodnych.

    Polubione przez 1 osoba

    • Piotr

      Dodam jeszcze jedno filmy suwerennego, które zamieszcza u góry ogłupiacz kreujący się na bohatera niejaki nick andrzej wcześniej Edward wyrzucony z WPS1 za krytykę koalicji z PSL WPS1, promowałem od dawna na WP dla zwiększenia zasięgów jego filmów. Gdy ten typ uzyskał rangę administratora na WP wszystkie moje filmy suwerennego kasował wyśmiewając jego kanał na portalu, który już kontrolował. Ponadto usunął mi z portalu pięć filmów, które zamieściłem tam o pedofilach wśród kleru.
      Nawet gdy kanał suwerennego ruszał zamieściłem pierwszy jego film na Wierni Polsce Suwerennej 1 z prośbą o ocenę pana Dariusza Kosiura i jego kanał uzyskał pozytywną opinię z jego strony.
      Dziś ten sam typ zamieszcza jak najęty filmy suwerennego zapominając jak go wyśmiewał razem ze swoim kolegą Kiką 22, gdy ja jego filmy kilka miesięcy temu zamieszczałem na WP. Tyle wyjaśnień. Na dziś nikogo nie przekonam do siebie, ale przyjdzie taki czas, że będzie wiadomo kto z przedstawicieli hasbary internetowej ogłupiał naiwnych swoim patriotyzmem.

      Polubienie

      • Kojak

        LUD|ZIE MAJA DOSC I NIE DADZA SIE ZWIESC WBREW TWOIM BREDENIOM ZYDOWSKIM SMIERDZCYM WIRTUALNYM SZMALEM NA SZNURKU ! CIERPLIWOSC DLA KOSZERNYCH KANALII GNOI Z ZYOPOPYSU SIE BOWIEM WYCZERPALA

        Polubienie

  2. Piotr

    Radzę obserwować jak zmieni się stanowisko górali wobec PiS gdy dostaną 20 mld żywej gotówki obiecanej im przez Morawieckiego już nie mówiąc jak pleban ich opieprzy w Kościele za pyskowanie PiS. Powrócą te obrazki z kampanii wyborczej Dudy z lipca, bo w polityce należy być realistą, a nie wierzyć w cuda. Nawet kodziarze z ich flagowego soku z buraka pejsbukowego i gazeta.pl dziś już przestali bić prawa góralom, a tak wczoraj się podniecali i bili brawa chwilowej niesubordynacji oscypków do PiS. Teraz pan prezes może mnie obsrywać.

    Ciekawy jestem zdania dr Głogoczowskiego.

    Polubione przez 1 osoba

  3. Mój wujek kiedyś powiedział: „Ja to bym powysadzał te góry razem z tymi góralami by je wyrównać i zaludnić normalnymi ludźmi”.
    To jest idealne określenie dla tych osobników!

    Górale to banda wyrachowanych, ale durnych (łatwych do przejrzenia) i podłych cwaniaków.
    Jak kasa od PiSdzielców wpłynie moment stulą mordy i wrócą do swoich śmierdzących od pleśni chat. Jeszcze tylko proboszcz ochrzan da i spokój!

    Góral nie ma skrupułów wciskać ogłupiałemu turyście wyrobów kupionych w sklepie jako „domowa produkcja” inkasując 300% zysku.
    Tak samo rzeźbione w drewnie figurki góralskie przez Chińczyka w fabryce…

    Ja już zrezygnowałem z wakacji u górali. Taniej wam wyjdzie zapłacić za samolot i polecieć do Włoch, Portugali itd. niż płacić zasranemu góralowi min. 100 zł (naprawdę tanio) za noc by was przenocował w swojej chatce…
    Górale przez wieki nic nie wymyślili nowego ciągle jadą na tym samym, niczym żydostwo do którego górale są bardzo blisko mentalnie, stąd też zachwyt nad syjonistami z PiS.

    Dla śmiecia górala nie ma problemu odwalać pobożnisia w kościele by potem pracować w kurwiarni zwanej dla zmyłki restauracją w miejscowości uzdrowiskowej (tylko HIV nie złap)!

    Polubienie

    • markglogg

      Coś na rzeczy, z tym pokrewieństwem górali do żydów. Chodzi o ich CHCIWOŚĆ, mnie osobiście znaną.

      Przez lata na betonowym murze oporowym kolei między dworcem Zachodnim i Ochota w Warszawie widniał wielki napis 2-merowymi literami: GÓRALE TO ŻYDZI.

      Ale pracowałem kilka lat jako instruktor alpinizmu w górach kantonu Valais w Szwajcarii i przyznaję – z własnego niemiłego doświadczenia życiowego – że podobny duch „amerykański” lesdt obecny także wśród tamtejszych górali…

      Polubione przez 1 osoba

    • Piskorz

      Jak kasa od PiSdzielców wpłynie „” WPŁYNIE ALBO I NIE..!!

      Polubienie

      • Piotr

        Panie Piskorz obserwuj świat zewnętrzny z uwagą i zachowania ludzkie, bo jeżeli wpłynie 20 mld to zapomni pan szybko o niezadowoleniu górali i protesty wyciszą jeżeli nie wpłynie będzie ostro bo my górale bidaki. Po drugie górnicy już przetańcowali swoją kapuchę i dziś dali jasno do zrozumienia rządowi, że tak się panie Sasin bawić nie będziemy dzwonić i to już do Glapy bo jak góralom wydrukowali to i niech nam drukują następne 50 tysięcy na łeb, bo inaczej będzie bardzo gorąco he he.

        Polubienie

  4. Piotr

    @Mędrzec popieram twoją wypowiedz poznałem ich trochę ponieważ od lat kilka razy w roku przebywam w górach. Zatwardziały PISuar oczywiście z wyjątkami od reguły, rozmodlony i tak to można podsumować klękaczy przed wszystkimi papieżami od Wojtyły do Franciszka. Pozdrawiam.

    Polubione przez 1 osoba

  5. Piotr

    @ Mędrzec
    Dla śmiecia górala nie ma problemu odwalać pobożnisia w kościele by potem pracować w kurwiarni zwanej dla zmyłki restauracją w miejscowości uzdrowiskowej (tylko HIV nie złap)!

    Drogi Mędrcu odpowiadając na pana wpis to nie odstraszajmy im dobrej klienteli bo sobie bidaczki w 2021 roku nie zmienią starego BMW na nowe i umrą z głodu żywiąc się jedynie podrabianym na potęgę oscypkiem, którego już się jeść nie da. Szanse, że złapie pan HIV są małe najwyżej zaraz z samego rana dopadnie pana mały katarek czy krostka na ustach, ale jak mawiają górale chłop to żaden chłop jak narzeka na katarek po przyjemnośći, czy boi się głupiej krosty na ustach he he. Tyle uzupełnienia pana wypowiedzi. Tak czy owak już w niedzielę chodzą słuchy jak piszą na pejsie, że będzie w Kościołku zdrowy opierdziel od plebana za lekkie gryzienie cyca na którego głosowali bo cyca, który daje pisowe ptasie mleczko gryźć w sutek zabroniono w oddziale watykańskim w Polin. Wynoszę się bo prezes wyjdzie z siebie.

    Polubione przez 1 osoba

    • Piotr

      Uzupełniając każdy protest przeciwko władzy musi wychodzić z serca, autentyzmu i prawdziwych emocji musi być poczucie desperacji widoczne już w biznesie w moim regionie na Lubelszczyźnie gdzie co już niektórzy przeżywają dramaty i nie patrząc na syjonistów otwierają biznesy. Proszę przeczytać w internecie o takich przypadkach w Zamościu.
      Podobnie wyglądało to w proteście kobiet niezależnie kto tym kierował, ale tam o coś chodziło, a głównie o swoją godność decydowania o sobie i swoim życiu dokonywania trudnych wyborów za które osobiście ponosi się odpowiedzialność, a nie wchodzeniem z buciorami w czyjeś życie jakiegoś typa z kotem bez rodziny, którego pilnuje pięciuset policjantów.
      Gdzie wtedy byli górale. W ostatniej fazie protestów zapowiadali dla kobiet pomoc, a przybyło jedynie paru restauratorów i wsio.

      Co roku to towarzystwo góralskie zarabiało potężny pieniądz na dymaniu turystów cenami z Księżyca i niby teraz umierają z głodu. Stoją w garażach auta luksusowe można sprzedać ewentualnie nieco zacisnąć pasa. Jakoś watykański Wojtyła i spece od rozwoju osobistego, z których górale korzystają nie nauczyli ich oszczędzać na czarną godzinę. Bardzo to dziwne zresztą kasa już od PiS w wysokości 20 mld złotych powoli jest do nich pakowana także z głodu nam górale nie powymierają. Kyrie Elejson ,amen i wsio.

      Polubione przez 1 osoba

  6. Piotr

    Dziwnym trafem akurat teraz wyciekają rozmowy PISowców tajne, że ten PiS to naprawdę jest wielka zgnilizna gdzie nie można zaprotestować bo cię zniszczą. Opublikowana i udostępniona kilka dni temu rozmowa między działaczami PiS. Kolejna opublikowana rozmowa z Nowogrodzkiej jest o treści, że planują wybory na wiosnę. Wcale tego nie można wykluczyć, bo wrze w tym kotle coraz bardziej. PiS swoje zrobił PiS z gwarancjami nietykalności dla złodziej ze swojego grona może odejść. Władzę przejmie KO z Budką i ruchem Hołowni, a po spadku poparcia PiS na 30% wystarczy taka koalicja do rządzenia. Zmieni się coś na lepsze to sami sobie odpowiedzcie przy Hołowni premierze i Budką jako wicepremierem.

    Polubienie

  7. dyl

    Z tymi „przedsiębiorczymi” góralami, a właściwie jedną taką „góralką”, na oko po 50-tce, to i ja mam ciekawe wspomnienie z mego wakacyjnego pobytu w Zakopane w roku 2016, kiedy to po przejechaniu ponad 920km z nad Morza Bałtyckiego (okolic Słupska) rowerem w przeciągu 8 dni, wynajmująca mnie wówczas ‚pokój rodzinny ze śniadaniem’ na 3 doby, już dnia następnego z wyraźną pretensją w głosie pożałowała mnie
    (naprawdę nie wiem, czy jest ktoś w stanie w to uwierzyć)
    …litr, może półtora wody, którą wylałem z dzbanka, aby wlać sobie świeżej do przegotowania !
    Pamiętam tylko, że zastanawiając się przez chwilę przy stole, podczas mego pierwszego w życiu śniadania w Zakopane, nt. zdarzenia i tej całej góralki ‚psyche’, kompletnie straciłem apetyt i ochotę na przebywanie w tej „zimowej stolicy Polski”.
    No ale bez przesady, tego rodzaju „ŻYDOWSKIE” zachowanie, tu na Pomorzu, to ja od lat obserwuję nie tylko wśród równie „nadjebliwych” (proszę odszukać grafiki przyrostu naturalnego w Polsce) Kaszubów, ale coraz częściej wśród bliskiej mej rodziny czy znajomych.

    No cóż, JAKI SYSTEM TACY LUDZIE…

    Dodam tylko, że jak wróciłem w 2016 roku po wakacjach, spędzonych głównie na pedałowaniu, w Polsce do Szkocji, i opowiedziałem o tym „incydencie” z Zakopanego memu znajomemu mieszkającemu tamże od ponad 12 lat, przy tym zapalonemu globtroterowi, który sporą część z zarobionych tam „elżuniek” (funtów) wydaje na zwiedzanie całego świata, ten odpowiedział mniej więcej coś takiego:

    „Ten twój przypadek z Zakopanego, to jest idealne wytłumaczenie tego, dlaczego kompletnie nie znam swojego rodzinnego kraju…”

    Polubienie

    • Piotr

      Panie dylu jak będziesz pan kiedyś pedałował rowerem czy biegał po lubelskim i potrzebował jadła i noclegu zapraszam serdecznie do mnie. Żadnej awantury panu za litr brudnej wody nie zrobię, a chętnie pana przekimam u mnie przez tydzień ze wszelkimi wygodami i dobrym jedzeniem. Zrobię panu pyszne flaki zamojskie czy rozpalimy grilla poczęstuję dobrą wódeczką i winkiem z jabłek. Będziesz pan u mnie miał lepiej jak u mamy.
      U Tadka Dylaka pisałeś, że ty jesteś prawiczek, chyba, że to ten Luk pisał pan adwersarz kapitalistyczny. Nic się nie bój dyl i ładną pannę ci u mnie na wsi znajdę także serdecznie do mnie zapraszam jak byś był w moich stronach. Możemy się wymienić emailami jakby co.
      Zwolennicy socjalizmu i PRL jak pan mają zawsze u mnie otwarte drzwi bardzo szeroko.

      Polubienie

  8. Piotr

    Naiwność i ciemnota nie zna granic. Nie minęło dwa dni od orgazmu i miłości do górali, a już pierwsze rozczarowania, bo Pitoń chwali BTC i kryptowaluty i ma doradców traderów oraz stara śpiewka, że rząd nie drukuje tylko pożycza od banksterki jakby Pitoń tego nie wiedział. Kaska już od PiS w wysokości 20 mld dutków zapakowana do górali niech tylko dojdzie to zobaczycie górali i Pitonia jak świnia niebo, a potem płacz bo się okaże, że Pitoń to taki drugi Jabłonowski czy chrabi Potoszczak. Niedobrze już się na to robi he he i te ciągle te same schematy.
    Na żydowskich biznesach też można zarobić dutki nawet masy górali trajdują i grają na giełdach tylko trzeba wiedzieć jak choćby przez naukę psychologii inwestowania, a BTC czy upadnie czy nie upadnie pożyjemy zobaczymy. Biden dał zielone światło krypto w USA. W dobie wywalania tradycyjnych pieniędzy, w Polin większość robi już zakupy kartą nawet wczoraj widziałem przede mną na poczcie cztery osoby płacące za opłaty kartą. Takie BTC dla banksterki może być dobre tym bardziej, że cena jest stabilna i rośnie.

    Polubienie

  9. paziem

    Kim jest Sebastian Pitoń, to my dobrze wiemy ( to piewca głupkowatej korwińszczyzny), a zatem to pan „Pietrze” nie docenia naszej wiedzy. My zamieszczamy materiał, aby jedynie pokazać hipokryzję i sprzedajność pandemistów ( polityków, lekarzy, dziennikarzy itd.) oraz racjonalne podstawy do narodowego nieposłuszeństwa wobec sprzedajnego kurestwa pandemicznego.

    Swoją drogą propagowany tutaj hejt antygóralski, to gruba przesada. Ja mam i dobre i złe doświadczenia z gospodarzami Podhala. Jeżdżę tam 48 lat i napatrzyłem się i doświadczyłem wiele. Nie do końca rozumiem góralską miłość do Hameryki, chociaż wcześniejsza góralska bieda, jak i bieda ludności Podlasia, zmuszała Ich do tyrania za Atlantykiem, i w tym kontekście to rozpatruję. Wiele cech góralskiego charakteru i osobowości jest godne podziwu. Mam kilka zaprzyjaźnionych rodzin góralskich w swoim kręgu, a jedna z nich to niemal rodzina ( choć bez żadnych naturalnych związków).

    Rozejrzyjcie się wokół siebie wszyscy krytycy i zobaczcie, czy Wy u siebie żyjecie wśród aniołów i sami nimi jesteście. I nie zazdrośćcie Góralom ich chałup i Tater, a jak wam nie pasi, bo nie musi, to wyjeżdżajcie gdzie oczy poniosą i przestańcie truć dupę jakby nie było ważniejszych spraw.

    Polubione przez 1 osoba

    • Piotr

      Panie prezesie to nie jest hejtowanie i dobrze pan o tym wie. Kolega mędrzec i Marek Głogoczowski jak również moja osoba napisały tylko to co zaobserwowały w świecie rzeczywistym wolnym od baśni braci Grimm. Też udaję się w góry od lat i napisałem tylko moje doświadczenia z tym związane i nie wybieram się tam dla górali, a dla gór i powietrza oraz zwykłego łażenia po górach gdzie pamiętam w 2000 roku musiałem zapłacić 15 złoty w świetle prawa facetowi, który zbierał haracz na samej górze, aby wejść w dobre miejsce i podziwiać krajobraz gór. Jestem też zamożnym starym facetem i nie muszę nikomu nic zazdrościć czy to Pitoniom i innym kapitalistom ozjaszowym.

      Niech każdy sobie pojedzie sam w góry i swoim doświadczeniem
      oraz obserwacją wyrobi sobie sam zdanie o góralach.
      Kończąc. Po prostu jeżeli ktoś pisze, że górale wywalczą mu tu wolność jacy to są patriotyczni i nie materialiści no to ja czekam na ten zryw góralski i niech oni ten PiS rozłożą na łopatki i to pisze facet, który tak podobno nienawidzi katoli i promuje kulturę słowiańską. Niech on tych górali najpierw przekona, żeby odeszli od żydzizmów i wiary w gusła, a potem nazywa ich patriotami bo w razie góralskiego rządu mocno się rozczaruje Pitoniami i innymi. Wszystkie zdjęcia górali z papami watykańskimi od Wojtyły gdzie składają mu hołd po Franciszka zostały wykasowane z innego portalu bo niby to co było 15 lat temu to dawna przeszłość oraz, że dziś górale zmądrzeli. I to się da dyskutować cywilizowanie. Nawet moje teksty o pedofili w KRK były usuwane czy filmy suwerennego gdzie suwerenny był ośmieszany na innej stronie, a teraz ten gnojek tu wkleja na WPS1 filmy suwerennego i udaje patriotę.
      No to czekamy panie prezesie na to powstanie góralskie .Tylko ja gwarantuje, że za miesiąc do Zakopca przyjedzie Duda obściskiwany przez górali bo kaska obiecana w drodze i wtedy będzie płacz bo górale kochają PiS.
      Wynoszę się bo zaraz mnie pan znowu zwyzywa przecież ja tu jestem najgorsza gnida żydowska i troll z gówna. Mimo to zdrowia życzę.

      Polubienie

    • Piotr

      Panie prezesie jeszcze jedno. Górale pewnie pozytywne cechy charakteru mają .W tym temacie powinien się wypowiedzieć pan Marek Głogoczowski. On temat zna najlepiej.
      Ciekawostka dla pana panie prezesie.
      W latach 80 dokładnie 83 rok Telewizja PRL nakręciła film o góralach pt. „Górale najlepszymi są kochankami”.
      Były tam takie leciutko erotyczne sceny coś w stylu Maryny i Janosika jak to się razem kąpią w rzece. Był góral, który namiętnie całował piękną góralkę potem z leciutka wsadzał jej rękę pod spódnicę, ale jak to w PRL bywało, żeby nic nie było widać, a wszystko to było okraszone komentarzem na filmie” bo górale najlepszymi kochankami w Polsce są”.
      Naszła mnie taka myśl jak oglądałem ten film, że Cicciolina Włoszka miałaby po prostu raj w górach wśród górali, albo by orzekła po ich sprawdzeniu starym polskim przysłowiem, że krowa która dużo ryczy mało mleka daje.
      Mnie górale bardziej się z tymi niedawnymi scenami kojarzą i kto myśli, że oni się odwrócą od żydzizmów buja w obłokach.

      Polubienie

  10. Piotr

    @Paweł Ziemiński
    Kim jest Sebastian Pitoń, to my dobrze wiemy ( to piewca głupkowatej korwińszczyzny), a zatem to pan „Pietrze” nie docenia naszej wiedzy.

    I jeszcze moja jedna uwaga porządkowa. Nigdzie nie napisałem, że WPS1 jest ciemny, a miałem na myśli liżące tyłek Pitoniowi blogi i portale od kilku dni. Przedstawiłem swoje tylko zdanie i tyle.

    Cytat:
    opolczykpl 14 stycznia 2021 o 1:18 PM

    Andrzeju,

    nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie uaktywniła się znana nam obu upierdliwa gnida. Szczuje na górali i na Pitonia. Oczywiście ląduje w „ściekach” – gdzie jest jego miejsce. Ale to tak na marginesie.

    Nie wklejam linka po odbija.

    PS.Dziś mam urodziny 14 stycznia. Bardzo proszę pana prezesa, żeby na moje urodziny nie umieszczał mojego IP i mnie nie wyzywał. Miłego dnia. Temat górali zakończyłem. Mam ważniejsze sprawy na głowie.

    Polubienie

  11. dyl

    Piotrze, wy to potraficie człowieka rozbawić.
    Za flakami to ja nie przepadam, ale „ładnej wiejskiej panienki” nie odmówię. Tylko rozumie się, takiej na prawdziwym smalcu i swojskiej śmietanie chowanej, bez sztucznych dodatków 😉

    Te kolejne rządowe ŁAPÓWKI w kwocie 20mld świadczą tylko o tym, że coś średnio naszym rodzimym kapłanom ponadnarodowego Euro-Atlantyckiego Sanhedrynu Właścicieli Pieniądza, całe to szerzenie w Narodzie „PRAWD” nowej wiary w Covida19 wychodzi.
    Zapewne coraz więcej zacznie pojawiać się na horyzoncie roszczeniowych AGNOSTYKÓW kontestujących zasadność nowej wiary, którym nie bardzo własnym kosztem, ma się ochotę okazywać SOLIDARNOŚĆ z AKCJONARIUSZAMI w/w Instytucji E-USWP, mającej najwyraźniej swoje PRYWATNE problemy (porachunki) z ATEISTYCZNYMI krajami na świecie.

    Polubienie

    • Piotr

      @dyl
      14 stycznia 2021 o 20:04
      Piotrze, wy to potraficie człowieka rozbawić.
      Za flakami to ja nie przepadam, ale „ładnej wiejskiej panienki” nie odmówię. Tylko rozumie się, takiej na prawdziwym smalcu i swojskiej śmietanie chowanej, bez sztucznych dodatków 😉

      No to faktycznie kochany dylu bo u mnie takich otyłych na wsi nie ma odżywionych na smalcu i swojskiej śmietanie. Otyłe kobiety zaczynają się u mnie na wsi tak około 60 lat to dla ciebie za stara.
      W temacie swojskiej śmietany, masła czy sera białego unikaj kupowania tego do bab ze wsi. Możesz mi wierzyć, że niejedna wyjdzie z kibla i nie wytrze rąk, którymi wycierała pipkę toaletowym i zabiera się do robienia sera czy śmietany. Lepiej kupić w PSS te produkty, ewentualnie od baby
      ze wsi, którą znasz osobiście i wiesz, że baba dba o higienę osobistą.

      Natomiast to co napisałeś w temacie plandemii pełna zgoda. Nic dodać nic ująć.

      Polubienie

  12. Widze,ze do Karpacza zjechali
    nie TYLKO Kolodziejczaki,ale
    TEZ Bosaki i inne,od J.K.M.
    Braun ze Socha,TEZ sie uaktywnili.
    ALE ja mam jeden problem.
    NIE UFAM Im.

    Polubienie

  13. Re;Piotr
    TAK panie Piotrze.
    Czerwona lampka zapalila mnie sie,
    jak poprosil,o zabranie glosu niejakiego
    Kolodziejczaka.

    Polubienie

  14. markglogg

    No nareszcie jest coś NA SERIO przeciw szczepionkom Pfizera.

    W Norwegii zmarły 23 osoby w wieku ponad 80 lat, wszystkie były chore na choroby „poboczne”, które uległy spotęgowaniu i doprowadziły do zgonu po przyjęciu szczepienia:

    Китайские медэксперты призвали прекратить использование вакцины от Pfizer
    09:53 16.01.2021

    Китайские медэксперты призвали приостановить использование вакцины против коронавируса производства компании Pfizer, пишет газета из-за смерти 23 человек в Норвегии после прививки.

    По мнению специалистов, после смертельных случаев в Норвегии всем странам необходимо приостановить использование всех вакцин от COVID-19, созданных по экспериментальной технологии mRNA.

    (…)
    Ранее сообщалось, что в Норвегии были зафиксированы 23 смерти после прививки вакциной Pfizer. Все случаи смерти зафиксированы среди людей старше 80 лет, у которых на фоне вакцинации пошли осложнения текущих заболеваний, что и привело к летальному исходу.

    Кроме того, в Германии начали проверку после смерти 10 человек, привитых от коронавирусной инфекции вакциной Pfizer/BioNTech. Умершим было от 79 до 93 лет, у них у всех были серьезные заболевания
    https://www.km.ru/world/2021/01/15/vaktsinatsiya/884852-kitaiskie-medeksperty-prizvali-prekratit-ispolzovanie-vaktsiny

    (czy to przypadkiem nie jest kryptoreklama szczepionek chińskich, ktore ostatnio zakupiły Niemcy?)

    Polubienie

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.