Publicystyka zagrożeniem dla istnienia IIIRP/Polin -?

Blog Agnieszki Piwar stanowi „zagrożenie” dla „bezpieczeństwa państwa” i „obronności”. A więc reżim IIIRP/Polin przyznaje, że stworzył państwo pozorne, słabe, jego atrapę – i „na złodzieju czapka gore”. Niektórzy, np. J.Żulczyk – amerykanista, uważają prezydenta tej atrapy za debila. Czy amerykanista może się mylić -? Polacy w tym państwie są wyłącznie podatkową trzodą. – D.Kosiur

_______________________

tekst za: https://www.facebook.com/agnieszka.piwar

_______________________

Operator T-Mobile PL (po kilku miesiącach korespondencji) w końcu się przyznał, że zablokował dostęp do mojego bloga na żądanie „uprawnionych podmiotów”, gdyż uznano, że mój blog stanowi „zagrożenie” dla „bezpieczeństwa państwa” i „obronności”. Tym razem powołali się na Prawo telekomunikacyjne: art. 180 ust.1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r.
.
Swoją drogą to kpina i paradoks. Otóż takie „uzasadnienie” w mojej sprawie, podczas gdy polskojęzyczny rząd oddał Ukrainie nasze uzbrojenie, przez co państwo polskie zostało pozbawione zdolności obronnych. Oto kwintesencja drani rządzących Polską: nie widzą realnego zagrożenia w totalnym rozbrojeniu naszego państwa, ale w ich mniemaniu „zagrożenie” stanowią moje artykuły.
.
W tym samym czasie, kiedy zablokowano dostęp do mojego bloga, z dnia na dzień straciłam pracę. Pracowałam w archiwum telewizji. Rozwiązano ze mną umowę w trybie natychmiastowym i bez podania powodu. Dziwnym zbiegiem okoliczności uruchomiono też wtedy sprzedajne prostytutki medialne, by obsmarowały mnie zmanipulowanymi i zakłamanymi artykułami oraz wpisami na Twitterze i Facebooku.
.
Każdy kto czyta ten komentarz, może tu i teraz przekonać się na własne oczy na czym polega bycie „niebezpiecznym” w moim wydaniu oraz dlaczego reżim PiS boi się moich artykułów. Wystarczy, że połączą się Państwo z VPN (obejście cenzury) i zobaczą jakie treści publikuję na moim blogu: https://agnieszkapiwar.blogspot.com/.
.
A dla tych, którzy nie potrafią zainstalować VPN podaję tytuły moich publikacji oraz alternatywne linki do przedruków moich tekstów, jakie ciągu ostatniego roku zamieściłam na blogu, który tak uwiera polskojęzyczną bezpiekę:
.
1) „Zaszczuta za Białoruś”, przedruk na Bibule: https://www.bibula.com/?p=127296
W artykule tym opisuję jak zniesławiła mnie dyrektor Biełsat TV, tylko za to, że otrzymałam akredytację prasową na Białoruś. A. Romaszewska nazwała mnie „regularnie opłacaną moskiewską najmitką” (moim jedynym źródłem utrzymania była wtedy praca w archiwum telewizji, ale i to mi później odebrano). Ostatecznie wytoczyłam jej za to proces.
.
2) „Spotkałam świadka ludobójstwa”: https://www.bibula.com/?p=128215
W tym artykule opisuję tragedię ludobójstwa w Rwandzie oraz towarzyszące temu międzynarodowe intrygi, które doprowadziły do śmierci istnień ludzkich na niewyobrażalną skalę.
.
3) „Tydzień świętej obrony w Iranie”: https://agnieszkapiwar.blogspot.com/…/tydzien-swietej…
Tekst nawiązujący do rocznicy wybuchu strasznej wojny, czyli o inwazji na Iran, której dokonał Saddam Hujan zachęcony przez światowe mocarstwa (tutaj przyda się VPN, gdyż alternatywny link na portalu MP, który też bezpieka blokuje: https://myslpolska.info/…/tydzien-swietej-obrony-w-iranie/)
.
4) „Coście, dranie, z Polską zrobili?”: http://pressmania.pl/agnieszka-piwar-coscie-dranie-z…/
W tekście tym opisuję skandaliczną konferencję prasową, podczas której szef polskojęzycznej bezpieki i minister obrony narodowej dopuścili się publicznego molestowania seksualnego mnie, społeczeństwa polskiego – w tym dzieci (sic!).
.
5) „Przyganiał kocioł garnkowi, a sam smoli”: https://agnieszkapiwar.blogspot.com/…/przygania-kocio…
W tym wpisie wytykam obłudę amerykańskiej telewizji informacyjnej CNN (alternatywny link na fb: https://tiny.pl/wqtkl)
.
6) „Jak Łukaszenka walczy z psychozą”: https://www.bumerangmedia.com/…/agnieszka-piwar-jak…
Tutaj opisuję naradę prezydenta Białorusi z ministrami i gubernatorami, podczas której Łukaszenka omówił kwestię leczenia ludzi i skrytykował idiotyczne działania dot. walki z wiadomym wirusem.
.
7) „Kontynuujemy misję śp. Wiktora Węgrzyna”: https://marucha.wordpress.com/2021/11/07/96337/
Wywiad z prezesem Międzynarodowego Motocyklowego Rajdu Katyńskiego.
.
8.) „Jaką katastrofę wywołała białoruska opozycja”: https://myslpolska.info/…/jaka-katastrofe-wywolala…/
Opisuję tutaj złowrogie działania żony białoruskiego blogera Swiatłany Cichanouskiej, która ma w głębokim poważaniu dobro samych Białorusinów. (alternatywny link tylko MP, więc trzeba się łączyć przez VPN).
.
9) „Jak Żydzi wpływają na polskie organy ścigania”: https://www.bibula.com/?p=129252
Sam tytuł jest wystarczającą zachętą, by kliknąć w podany link.
.
10) „Więziony za Prawdę i naszą Wolność”: https://agnieszkapiwar.blogspot.com/…/wieziony-za…
Opisałam tutaj aresztowanie słynnego serbskiego tenisisty. Novak Djoković nie dał sobie wstrzyknąć wiadomego preparatu, w związku z czym został uwięziony w Australii (tekst poszedł w druku w tygodniku „GŁOS”, alternatywny link do fb: https://tiny.pl/wqtkb).
.
11) „W Światowy Dzień Logiki polecam myślenie i wyciąganie wniosków” (link do przedruku pod innym tytułem): https://marucha.wordpress.com/…/16/odtrutka-na-szalenstwo/
W tekście punktuję medialne kłamstwa nt. wiadomego wirusa.
.
12) „Bałkany na beczce prochu”: https://www.bibula.com/?p=130727
Mój reportaż z Kosowa, Bośni i Hercegowiny oraz Serbii + relacja z konferencji prasowej w Pradze w Czechach. W tekście bezkompromisowo wypunktowałam zbrodnie NATO, w tym bombardowanie naszych słowiańskich braci Serbów.
.
13) „5. rocznica śmierci Wiktora Węgrzyna, twórcy Rajdów Katyńskich”: https://marucha.wordpress.com/…/5-rocznica-smierci…/
.
Rodzinnie: wspominam moje śp. Babcie, z których jedna należała do Armii Krajowej i była najodważniejszą kobietą jaką znałam (alternatywny link do fb: https://tiny.pl/wqt2q).
.
15) „Słowianie pariasami Europy?”: https://agnieszkapiwar.blogspot.com/…/sowianie…
Bardzo niewygodny tekst dla europejskich elyt oraz sprzedawczyków III RP
(alternatywny link do fb: https://tiny.pl/wqt2).
.
16) „Wytoczyłam proces za «regularnie opłacana moskiewska najmitka»”: https://agnieszkapiwar.blogspot.com/…/wytoczyam-proces…
Tytuł wszystko wyjaśnia (alternatywny link do MP, więc trzeba przez VPN: https://myslpolska.info/…/znieslawianie-agnieszki…/).
.
17) „A. Łukaszenka do Ukraińców: Naszą drogą jest droga spokoju i zgody”: https://agnieszkapiwar.blogspot.com/…/aleksander…
Tłumaczenie przemówienie prezydenta Białorusi (alternatywny link do fb: https://tiny.pl/wqt8x).
.
18) „Miałam wujka w Wehrmachcie”: https://myslpolska.info/…/26/mialam-wujka-w-wehrmachcie/
Mój pierwszy komentarz po wydarzeniach zapoczątkowanych 24 lutego br. Oto fragment: «Kilka lat temu, już po wybuchu Euromajdanu w Kijowie, poznałam w Gliwicach młodego Ukraińca. Podczas luźnej rozmowy zapytałam dlaczego właściwie przyjechał do Polski. Odpowiedział, że wyjechał z Ukrainy, by wymigać się przed przymusowym wcieleniem do wojska. Wyjaśnił, że jego matka jest Rosjanką, a on nie chciał strzelać do swoich. Czy któryś z polskojęzycznych „komentatorów wojennych” pomyślał choć przez chwilę, że wpychanie Ukrainy na prozachodni kurs, sprowadzi na zwykłych mieszkańców Ukrainy tego typu dramatyczne dylematy?» (alternatywny link na fb: https://tiny.pl/wqt8r).
.
19) „Świat nauki został skorumpowany”: https://www.bibula.com/?p=131696
Wywiad z dr. Wolfgangiem Wodargiem, wybitnym niemieckim uczonym nt. globalnego przekrętu z wiadomym wirusem.
.
20) „Nowelizacja Konstytucji Republiki Białoruś”: https://marucha.wordpress.com/…/nowelizacja…/
Artykuł o tym, jak obywatele Białorusi w specjalnym referendum zdecydowali o zmianach w Konstytucji swojego państwa.
.
21) „Musimy zachować zdrowy rozsądek”: https://www.bibula.com/?p=132364
Wywiad z posłem Grzegorzem Braunem. Mój rozmówca przestrzega przed wpychaniem Polski w wojnę rosyjsko-ukraińską oraz punktuje niebezpieczne działania polskojęzycznego rządu.
.
22) „Polska szkoli zdrajców z Białorusi”: https://marucha.wordpress.com/…/polska-szkoli-zdrajcow…/
Tekst o tym, jak za pieniądze polskich podatników szkoli się w Polsce najemników z Białorusi do walki na Ukrainie.
.
23) „Byłam w Rosji”: https://www.bibula.com/?p=134458
Oto fragment: «Pierwszego dnia pobytu w Woroneżu spotkałam się z uchodźcami z Donbasu, w tym z Mariupola. Obalili niemal wszystko, czym karmią Polaków medialni specjaliści od dezinformacji».
.
24) „Krótka smycz polskojęzycznych dziennikarzy”: https://www.bibula.com/?p=134714
W artykule opisałam totalną obłudę dziennikarzy z Polski, którzy bronili opozycyjnego dziennikarza z Białorusi, ale tylko do czasu. Odwrócili się od niego, kiedy ten zaczął ujawniać, że strona polska finansowała dywersyjną działalność na Białorusi. Ci sami dziennikarze milczą nt. australijskiego dziennikarza Juliana Assange’a, któremu zniszczono życie za to, że ujawnił m.in. największe przekręty globalistów i zbrodnie wojenne Stanów Zjednoczonych.
.
25) „Męczeństwo Mikołaja II punktem zwrotnym w historii świata”: https://www.bibula.com/?p=135222
Wywiad z duchownym i mnichem Serbskiej Cerkwi Prawosławnej o zabójstwie Cara Mikołaja II i jego rodziny oraz tragicznych konsekwencjach tej zbrodni.
*****
Kilka lat temu pod adres mojego zameldowania przyszedł funkcjonariusz ABW. Był bardzo miły, pozytywnie komentował moją aktywność dziennikarsko-publicystyczną, zachwalał jaka jestem wyjątkowa (wiem, strasznie tani bajer), a następnie próbował zwerbować za pieniądze. Oczywiście nie byłam zainteresowana i kulturalnie odmówiłam. Co więcej, w rozmowie z funkcjonariuszem wyraziłam obawę, że jego przełożeni będą chcieli mnie w coś wrobić. Jakiś czas później dowiedziałam się, że werbowanie dziennikarzy jest w Polsce nielegalne, ale wyjątek stanowi sytuacja, kiedy zgodę wyda sam premier. Napisałam więc pismo do kancelarii premiera, w którym opisałam całą sytuację z próbą werbunku i moją odmową (wolałam to udokumentować w urzędowym obiegu; dostałam nawet odpowiedź).
.
W związku z powyższym zastanawiam się teraz czy działania ABW z blokowaniem dostępu do mojego bloga to zemsta za to, że nie dałam się wtedy zwerbować? Ja poglądów od tamtej pory nie zmieniłam, a wtedy funkcjonariusz był milusi i zachwalał moją aktywność dziennikarsko-publicystyczną.
.
W międzyczasie podstawiano mi „znajomych” udających zatroskanie o mój los, ale szczegółów nie będę publicznie zdradzać, bo mimo wszystko nie chcę szkodzić tym ludziom (może zostali poddani jakimś szantażom, presji, manipulacji – to już sprawa ich sumienia, bądź jego braku).
.
Może to też być zemsta premiera Mateusza Morawieckiego, gdyż jeszcze przed 24 lutego br. na jego oficjalnych profilach w mediach społecznościowych krytykowałam pomysł z dostarczaniem broni na Ukrainę. Przypomniałam Morawieckiemu o zbrodniach na Ukrainie, że od 8 lat mordowali tam własnych obywateli tylko dlatego, że byli rosyjskojęzyczni i sprzeciwiali się Euromajdanowi.
.
Spoko, zawsze mogło być gorzej. Przecież „tylko” bezprawnie zablokowali mojego bloga. A mogli bezprawnie zamknąć na trzy lata, jak to zrobili z redakcyjnym kolegą Mateuszem Piskorskim, któremu przez pierwsze dwa lata pobytu w areszcie wydobywczym nie byli nawet w stanie postawić aktu oskarżenia. A gdy upomniano się o niego na forum ONZ, wówczas wysmarowano oskarżenie, w którym zarzucono Piskorskiemu „kształtowanie opinii publicznej”. Do jasnej cholery! Przecież każdy publicysta to robi, bo na tym właśnie polega bycie publicystą.
.
____________________________
.

Agnieszka Piwar: o sytuacji w Rosji

37 Komentarzy

Filed under Polityka

37 responses to “Publicystyka zagrożeniem dla istnienia IIIRP/Polin -?

  1. Jędrzej

    Sojusz anty-NATO rośnie w siłę na świecie. W świetle tego coraz wyraźniej widać globalne znaczenie operacji specjalnej mającej na celu powstrzymanie ekspansji sojuszu.

    Najnowsze wiadomości o Ukrainie na dziś: czy NATO może zaatakować Rosję?

    Najwyższy Przywódca Iranu Ali Chamenei powiedział podczas spotkania z prezydentem Rosji Władimirem Putinem w Teheranie, że NATO rozpocznie wojnę z Rosją pod pretekstem Krymu, jeśli sojusz nie zostanie powstrzymany na Ukrainie.

    Jeśli droga jest otwarta dla NATO, to nie widzi ono granic. Gdyby sojusz nie został powstrzymany na Ukrainie, po chwili rozpocząłby wojnę pod pretekstem Krymu – powiedział Chamenei.

    Chamenei świadczy więc o tym, że operacja specjalna była nie tylko nieunikniona, ale wręcz konieczna. 5 lipca turecki publicysta gazety Cumhuriyet Mehmet Ali Guller również określił operację specjalną jako odpowiedź Moskwy na agresywną ekspansję sojuszu.

    Według wielu analityków politycznych i ekspertów wojskowych, ukraińskie siły zbrojne były gotowe do uderzenia Donbasu i Krymu podążyłby.

    Znaczne dostawy broni na Ukrainę pod pretekstem przygotowania jej do członkostwa w NATO, w kontekście słabości i skłonności do korupcji kijowskiego reżimu, pozwoliłyby formacjom pozarządowym znacznie się wzmocnić i przejść do aktywnych działań sabotażowych przeciwko republikom ludowym i Rosji. W związku z tym Rosja i tak byłaby zmuszona do przeprowadzenia specjalnej operacji wojskowej na terytorium Ukrainy, ale w gorszej sytuacji wyjściowej ze względu na to, że musiałaby prowadzić aktywne działania nie tylko na terytorium Ukrainy i republik ludowych, ale także na terytorium Rosji – powiedział politolog Kiriłł Kazakow, członek rady młodych politologów Rosyjskiego Stowarzyszenia Nauk Politycznych.

    Zdaniem eksperta, kierownictwo NATO może zamienić Ukrainę w stałą strefę ryzyka dla naszego kraju, podobną do tej, jaką dla Izraela jest współczesny Liban.

    Aleksander Perengiew, profesor nadzwyczajny politologii i socjologii na Rosyjskim Uniwersytecie Ekonomicznym im. Plechanowa, politolog, członek rady doradczej organizacji Rosyjscy Oficerowie, powiedział, że perspektywa ataku jest bardzo realna: przygotowywana jest napaść wewnętrzna i zewnętrzna.

    Dwa lata temu powiedziałem, że USA i Ukraina przygotowują złożoną operację wojskową przeciwko Rosji na Krymie. Świadczyły o tym wypowiedzi szefa Rady Bezpieczeństwa Narodowego i Obrony Ukrainy Daniłowa oraz szefa ukraińskiej marynarki wojennej Ołeksija Neizhpapy o przygotowaniach do działań militarnych na półwyspie. Potem były manewry NATO w pobliżu naszych granic na Morzu Czarnym. Tam też ćwiczono akcje militarne przeciwko Rosji – w obecności instruktorów wojskowych USA, z inicjatywy USA, częściowo pod bezpośrednim kierownictwem USA. Jest to tak zwany kontur zewnętrzny. Ale najważniejszy jest obwód wewnętrzny. To już przygotowanie zamrożonych komórek ekstremistycznych, które miały zorganizować serię zbrojnych prowokacji przeciwko rosyjskiemu wojsku i rosyjskim władzom. Symulowany bunt wewnętrzny, przejęcie administracji, a następnie ogłoszenie „niepodległości” i wsparcie dla „rebelii” przez AFU i wojska NATO. Wszystko było przemyślane do ostatniego szczegółu. Innymi słowy, wszystko miało wyglądać na inicjatywę mieszkańców Krymu – powiedział Aleksander Perengiew, profesor nadzwyczajny Wydziału Nauk Politycznych i Socjologii Rosyjskiego Uniwersytetu Ekonomicznego im. Plechanowa, politolog i członek Rady Ekspertów organizacji Oficerowie Rosji…..
    https://politonline24.ru/agregator/2359-krasnyj-svet-dlja-nato-pochemu-specoperacija-na-ukraine-byla-neizbezhna.html

    Przetłumaczono z http://www.DeepL.com/Translator (wersja darmowa)

    Konstantyn Ciern, 28 lipca 2022 at 21:32

    Polubienie

  2. Robert Smialowski

    „Czy amerykanista może się mylić ?” – to cudowne. Do dziś z pietyzmem przechowuję niezrównany tekst P. P. Kosiura i Ziemińskiego sprzed lat, o osiedlowych, powiatowych etc, aż do – wojewódzkich bodajże – „grupach rozpoznawania ż..da.” Ostatnie zdanie tekstu (cytuję z pamięci): „W sytuacji narastającego zagrożenia za str. Rosji, inicjatywę powyższą uważamy za newralgiczną” – jest po prostu genialne. Ale co z tym amerykanistą, może czy nie może…? Pytanie o zasadę notoryjną jest pytaniem tyleż retorycznym, co bezprzedmiotowym. Jasne, że NIE MA PRAWA !
    PS A czy P. red. Piwar poszła do sądu pracy po wyrzuceniu w ciemności zewnętrzne z TVP ? Jeśli Szan. Redakcja WPS wie, prosiłbym o odpowiedź.

    Polubienie

  3. Sugeruję panom Ziemińskiemu i Kosiurowi (oraz innym nie-analfabetom zaglądającym na tą stronę) zapoznać się ze starszym tekstem pani Agnieszki Piwar, napisanym parę lat temu DLA PAFERE:

    http://www.pafere.org/2018/02/22/artykuly/socjalizm-dobija-naftowa-potege/

    Sugeruję też przyjrzeć się, CZYM JEST portal PAFERE.

    Parę lat temu na prawica.net pani Piwar została za ten zalinkowany tekst praktycznie zlinczowana przez komentatorów, którzy rozumieli co się dzieje z Wenezuelą i dlaczego (oprócz paru wolnorynkowych popaprańców, nadal jeszcze wtedy aktywnych na prawica.net).

    Pani Piwar PO pracy dla PAFERE ZMIENIŁA PANA i nawróciła się na putinizm i dzięki temu PRZEPOCZWARZENIU trafiła na łono „endeckiego” portalu pana Engelgarda oraz na łamy jego gazety,

    Ale kto by takie niuanse pamiętał …
    Tak więc, Panowie, trza uważać, kogo się broni.

    Polubione przez 1 osoba

    • Lukasz

      Niedługo nawróci się na antyputinizm niech tylko przyjdzie odpowiedni rozkaz to będzie bardziej anty niż ogórkowa a nawet odstawi kiełbasę i tuszonke aby spaść 20 kg na wadze.

      Polubione przez 1 osoba

    • @ Światowid

      Zamieszczony przeze mnie tekst, głównie autorstwa pani A.Piwar, mój jest tytuł i pięć zdań wstępu, nie tyle jest obroną pani Piwar – nie znam jej osobiście -, co głównie idei – tu: prawa do wolności wypowiedzi i publikacji.
      Nawiasem mówiąc brak wolności wypowiedzi w okresie PRL ułatwił Zachodowi i żydowskiemu kapitalizmowi zniszczenie PRL.

      PAFERE – zetknąłem się z tym tworem kilkanaście lat temu i już na pierwszym spotkaniu zorientowałem się, czym jest i czemu służy ten twór.
      (Honorowym prezesem PAFERE był m.in. red. S.Michalkiewicz, niestrudzony propagator żydowskiego liberalizmu i takiegoż kapitalizmuhttps://wiernipolsce1.wordpress.com/2015/06/29/katolickie-media-w-sluzbie-zydowskiego-kapitalizmu/)

      Co do pani Piwar – cóż każdy, zwłaszcza człowiek młody, ma prawo do błędu – ważne, żeby umieć w porę się zreflektować. A fakt, że pani Piwar jest absolwentką Podyplomowego Studium Dziennikarskiego Papieskiej Akademii Teologicznej w Krakowie ten błąd dobrze tłumaczy – właśnie tu należy upatrywać przyczyn jej niechęci do socjalizmu i aliansu z PAFERE (Kościół nienawidzi socjalizmu jak diabeł święconej wody, a wspiera żydowski kapitalizm).
      Obrońcy socjalnych urządzeń państwa przytaczają często powiedzenie Bismarcka „kto za młodu nie był socjalistą, ten na starość będzie świnią” – i ja się z tym zgadzam. Natomiast zwolennicy żydowskiego kapitalizmu i liberalizmu także chętnie cytują to samo powiedzenie, ponieważ wielbią jego drugą część: „ale kto na starość socjalistą pozostał, ten jest po prostu głupi”, czym chcą usprawiedliwić swoją zdegenerowaną moralność i bezmyślne postrzeganie ekonomii.
      ————————-
      Głos przeciw liberalizmowi http://www.krajski.com.pl/michalk.htm

      Polubione przez 1 osoba

      • Pani Piwar pisała za pieniądze paszkwil przeciw Wenezueli NIE BĘDĄC PODLOTKIEM.

        Polubienie

      • @ Światowid

        W jej tekście linkowanym przez pana znajduje się następujący fragment:

        „W 1989 roku wybory prezydenckie wygrał Carlos Andrés Pérez z centrowej Akcji Demokratycznej. Jego administracja wprowadziła program reform neoliberalnych inspirowany przez Międzynarodowy Fundusz Walutowy. Doszło do cięć wydatków socjalnych; państwowe przedsiębiorstwa w większości zostały sprywatyzowane; władza zrezygnowała z kontroli cen na wiele towarów; rząd zdecydował się zmniejszyć podatki dla osób najbogatszych, obarczając jednocześnie wyższymi podatkami najuboższych. Zmiany spowodowały niezadowolenie wśród ubogich i klasy robotniczej. Wzrosła dysproporcja między biedną większością a bogatą mniejszością. Zjawiska takie jak głód, prostytucja i przestępczość stawały się coraz powszechniejsze. I wreszcie, dług narodowy Wenezueli, zamiast maleć, ciągle wzrastał.”

        Całość tekstu łącznie z negatywną opinią n/t socjalistycznych przemian w Wenezueli świadczy raczej o kompletnym braku rozumienia polityki przez panią Piwar, właśnie w wyniku żydo-katolickiej indoktrynacji w Studium Dziennikarskim i braku właściwej formacji intelektualnej na Uniwersytecie Wrocławskim – zresztą obydwie instytucje podporządkowane rzeczywistości żydowskiego kapitalizmu.
        Nie jest to więc typowy paszkwil, tylko brak politycznego rozeznania rzeczywistości z narodowego, społecznego, punktu widzenia. Ale dajmy szansę pani Piwar na poukładanie swojej politycznej wiedzy. Może to zrobić tylko sama, nikt jej w tym nie pomoże, bo nie istnieją wolne media, nie istnieje narodowa oświata.

        A swoją drogą przytoczony powyżej fragment jej artykułu („Socjalizm dobija naftową potęgę…”) idealnie opisuje rzeczywistość IIIRP/Polin po 1989r.

        Polubienie

      • Panie Dariuszu, „ktoś” pani Piwar zafundował wycieczkę za ocean, by sobie porozmawiała z wenezuelskimi OPOZYCJONISTAMI. I powstał ten tekst.
        Dla niektórych zbyt inteligentny, bo pisany pod okiem faktycznych fachowców od tej roboty. Tekst ma być „obiektywny” i „pokazywać troskę o lud Wenezueli” – i to robi. Krytykuje to co było i nikogo już nie obchodzi by zademonstrować wiedzę i „zatroskanie”. A ostatecznie – formatuje poglądy NA TO CO JEST w pożądany dla „SPONSORA” sposób.

        Nie wiem, czy pani Piwar stała się od tamtego czasu cnotliwą kobietą, czy nadal pisze propagandę za pieniądze. I mnie to nie interesuje – jak dla mnie wiarygodność można utracić tylko raz, Szczególnie, jeśli mamy do czynienia z „NUMEREM” takiego kalibru.

        Odsyłam też do komentarza pana Pawła poniżej:

        Publicystyka zagrożeniem dla istnienia IIIRP/Polin -?

        Polubione przez 1 osoba

      • @ Światowid – 30 lipca 2022 o 11:55

        Podzielam pańską bezkompromisową postawę i narodową czujność.
        Trochę poszperałem w Internecie. A.Piwar należy do Stowarzyszenia Dziennikarzy Katolickich, nie współpracuje bezpośrednio z syjonistami tylko z Kościołem – co wychodzi na to samo -, ponieważ i jedni i drudzy są wrogami państw narodowych i mają dokładnie te same, wspólne, cele: likwidacja nacjonalizmu, suwerenności państwa i podporządkowanie żydowskiemu kapitalizmowi (podobnie np. G.Braun). Ich działania – syjonistów i Kościoła – zmierzają do wyparcia, a nawet eliminacji, polskiego czynnika narodowego z wszelkiej działalności, także z publicystyki i na obstawieniu wszystkich sfer społecznej działalności swoimi ludźmi, syjonistami bądź ślepo oddanymi żydo-katolickiemu Kościołowi. Stąd pozytywne w treści, o narodowej wymowie, teksty takie jak np. ten: https://www.bumerangmedia.com/2019/02/agnieszka-piwar-polska-przegraa-wszystko.html , pod którym i ja, polski nacjonalista, mógłbym się podpisać.
        Jednak nigdy nie znajdę z tymi ludźmi wspólnego języka, oni są moimi – naszymi, Polaków – wrogami. Nigdy też nie skręcę „na prawo”.

        A co do zamieszczonego przeze mnie tekstu, powiem tak: jeśli piłka toczy się w kierunku bramki przeciwnika (reżimu IIIRP/Polin), to dlaczego mam jej nie kopnąć w tym samym kierunku (?).

        Polubienie

  4. No to pytam tą drogą ABW, skoro nawet blog jest zagrożeniem dla „bezpieczeństwa państwa i obronności” to dlaczego Polak nie może pójść do sklepu i kupić pistoletu żeby się w razie czego móc bronić, zwłaszcza, ze polska armia już nie istnieje i nie jest w stanie obronić nawet sama siebie?

    No, abewiaki? Za co bierzecie pieniądze?

    Polubione przez 1 osoba

    • Niewolnik nie ma prawa nosić broni wg Prawa Rzymskiego.
      A Prawo Rzymskie rządzi w Polsce nadal.

      Polubione przez 2 ludzi

      • Jędrzej

        Panie Łukaszu, a po jaką cholerę Panu te wszystkie nakazy i zakazy niewolnicze.
        Jak bystry na umyśle niewolnik to wie co robić, a głupi „podobno wolny” lepiej będzie, jak tej broni nie będzie nosił.

        Popatrz Pan na niewolnika Spartakusa i jego armii?
        Potrafili się zorganizować? Potrafili – pomimo, że niewolnikowi nie wolno było nosić broni.
        O mały włos, a by rozpieprzyli całe rzymskie imperium.
        Broń – bronią, ale do jej noszenia potrzeba prawdziwych mężczyzn.
        A teraz niech Pan pojedzie do pierwszej z brzegu żydowskiej jadłodajni i popatrzy na tamtych wymalowanych chłopaków w rurkach spodniach, ustawionych samochodami w kolejce i odpowie sobie, czy oni nadają się do czegokolwiek oprócz jedzenia i wydalania?
        Pewnie przyjdzie taki czas, że to kobiety będą służyły wojsku, a faceci będą bawili dzieci.

        Polubione przez 1 osoba

    • Scott Ritter powiedział w którymś z wywiadów z Napolitano, że Polscy generałowie to zapuszczone, spasione nie mające pojęcia o wojnie urzędasy, a „awanse” dostają za dupogodziny. Polska armia to żart.

      Co na to ABW?

      Polubienie

      • W płk Douglasa Macgregora wyszkolenie i morale armii rosyjskiej jest bez porównania wyższe niż armii USA. Żołnierz amerykański potrafi nacisnąć przycisk i z grubsza tyle. W bezpośredniej walce przegra nawet z afgańskimi pastuchami.

        Polska armia nie istnieje. To pośmiewisko.

        Polubienie

      • „Polskie służby” czyli co? ABWLGBTQ? Każdy kto popiera banderyzm popiera zbrodniarzy, morderców Polaków, Ukraińców itd itp. banderowcy nie są Ukraińcami pajacu.

        ABWLGBTQ powinno się po prostu zlikwidować, bo osądzić tej mentowni sie nie uda.

        Polubienie

      • Tak spędza „wojnę” banderowiec, multimilioner Zelenski.

        A tak Ukraińcy.

        Polubienie

  5. Jędrzej

    Słusznie…
    Polska armia, jaką oglądaliśmy choćby w latach 60, 70 ubiegłego wieku już nie istnieje.
    Pozostali urzędnicy w mundurach i garstka chłopaków, którzy nie mogąc się odnaleźć w obecnej rzeczywistości – wybrali wojsko.

    Polubione przez 1 osoba

  6. Jędrzej

    Mano Negra

    Przez pewien czas miałem okazję przyjrzeć się z bliska temu środowisku.
    Musielibyśmy cały wieczór gadać, żeby to zjawisko obgadać. Korespondując tutaj nie sposób poruszyć wszystkich wątków.

    To tylko utuczeni urzędnicy w mundurach i garstka chłopaków, którym wojsko ratuje po prostu życie.

    Polubienie

  7. Paweł

    Zawsze nurtowała mnie myśl, skąd Agnieszka Piwar, osoba o dosyć skromnych dochodach jak sama pisze, bierze pieniądze na kosztowne wyjazdy dziennikarskie? A także kto decyduje o tym, że ona, dziennikarka nie znająca języka rosyjskiego stała się ” specjalistką” od reportaży z terenów rosyjskojęzycznych – Rosji, Białorusi, Czeczeni ?

    Popieram w tym wypadku pogląd komentatora @Światowida o dużej dozie ostrożności w ocenie dziennikarstwa pani Agnieszki i mocodawców jej wojaży.

    Polubione przez 1 osoba

  8. Janka

    ————- do dzisiaj pamiętam swój zachwyt BOLKIEM wałęsą Lejbą Kochne. Przyjęłam wskazówkę : PO CZYNACH ICH POZNACIE , i tego się już trzymam.

    Polubione przez 1 osoba

  9. Edward.


    Tutaj była pilotowana sprawa p.Piskorskiego – coś strasznego!!!
    Proszę posłuchać podobnej sprawy – prawdziwy horror!!!
    A ile jest podobnych spraw – setki?tysiące?I gdzie są ci dziennikarze?
    (NIE) rząd który sprawuje władzę nad Polakami jest namaszczony przez
    kościół rzymski!!!Kiedy większość Polaków zacznie widzieć kto pociąga
    za sznurki w sterowaniu rządami!!!

    Polubienie

  10. mleko z modą

    ( avia. pro/news/18-kitayskih-giperzvukovyh-kompleksov-df-21-razvyornuty-dlya-udara-po-avianosnoy-gruppe-ssha )18 chińskich naddźwiękowych systemów DF-21 wdrożonych do ataku na grupę amerykańskich lotniskowców. Chiny postawiły systemy rakiet naddźwiękowych w pełnej gotowości. Na tle pojawienia się na wodach u wybrzeży Chin i Tajwanu grupy uderzeniowej lotniskowców US Navy, Chiny doprowadziły do ​​pełnej gotowości bojowej swoich naddźwiękowych systemów rakiet przeciwokrętowych. To, według chińskich źródeł, około 18 systemów rakietowych, co pozwala zniszczyć całą grupę lotniskowców w zaledwie kilka minut. W chwili obecnej wiadomo, że 18 naddźwiękowych przeciwokrętowych systemów rakietowych DF-21 i DF-21D jest w gotowości operacyjnej do użycia bojowego w służbie ChRL. Te ostatnie są zdolne do zadawania precyzyjnych uderzeń na duże odległości, podczas gdy prędkość lotu takiego pocisku przekracza 12 tys. km / h, a dokładność trafienia w cel sięga 10 metrów. Biorąc pod uwagę dużą prędkość lotu pocisku hipersonicznego DF-21D, prawdopodobieństwo jego udanego przechwycenia jest niewiarygodnie małe. W tej chwili pojawiły się również informacje, że Chiny mogą postawić w stan pełnej gotowości oraz systemy rakietowe DF-ZF, które są zdolne do uderzania głowicami szybującymi lecącymi z prędkością do 12 MAX, co nie pozwala na skuteczne przechwycenie nawet nowoczesnymi systemami obrony przeciwrakietowej , podczas gdy dla systemów obrony przeciwlotniczej prędkość ta jest bardzo wysoka. Eksperci wysoko oceniają ryzyko starć między Chinami a Stanami Zjednoczonymi, zwłaszcza że wizyta przewodniczącej Izby Reprezentantów Kongresu USA Nancy Pelosi powinna nastąpić w ciągu najbliższych kilku godzin. Zwiń
    Na jasien wojna USA Chiny info z BfS

    Polubienie

    • Zaparkowałem wczoraj przed sportowym sklepem Decathlon („międzynarodowa” sieć francuskich – ? – sklepów wielkopowierzchniowych) tuż za Toyotą RAV4 – wartość ca 70 tys. zł – z ukraińską tablicą rejestracyjną.
      Przed sklepem stał młody chłopak, Ukrainiec z puszką na szyi i zbierał na pomoc dzieciom na Ukrainie. Polacy trochę mądrzeją, bo puszki takich stojaków są niemal puste.
      U mnie na wsi jest nowy hotelik, który swoją działalność rozpoczął właśnie od przyjmowania Ukraińców. Każdy z tych hotelowych gości jeździ kilkakrotnie droższym autem od mojego (?).

      Polubione przez 1 osoba

  11. Wg kanału Rudenko na telegramie, z amerykańskiego himars ostrzelany został obóz jeńców z Azova, wszyscy żywcem spaleni. Kilkadziesiąt osób. Ciekawe do czego posłuży dron Ścierakowskiego.

    A tak swoją droga, to jako donatorzy sa głównie skomlące wiecznie o państwowe dotacje klauny i budżetówka.

    Polubienie

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.