Syjonistyczna szumowina administrująca portalem Neon24.pl usunęła moją publicystykę

358dde7031860800bdd840b09ddc7024,20,0Poniższy tekst został błyskawicznie usunięty z Neon24.pl, a zaraz potem cała moja publicystyka i komentarze. Wniosek może być tylko jeden: tym tekstem trafiłem prosto w syjonistyczny łeb szarogęszącą się administratorkę portalu. Tak właśnie prezentują się niezależne internetowe portale w IIIŻydo-RP. Wszystko jest w syjonistycznych łapach, które jakże często wieszają się krzyża wyrabiając sobie tym sposobem certyfikat polskości.

Na Neon24.pl funkcjonuje cały doborowy chór „szczerych katolików”, blogerów i komentatorów, którzy mają rozpisaną na głosy partyturę – jedni są tylko prawicowi, są także i mniej i bardziej narodowi, ale zawsze musi to być prawicowość i nacjonalizm katolicki. Tym katolikom oczywiście nie przeszkadza list pasterski Episkopatu Polski* z 6.10.2015r. podkreślający nierozerwalność katolicko-żydowskich więzów. Ci szczerzy katolicy jednogłośnie okrzyknęli poniższy tekst bezczelnym i chamskim, żądali przeproszenia administratorki-syjonistki, bo brała ona udział w rekonstrukcji krzyża na oświęcimskim żwirowisku.

* https://wiernipolsce1.wordpress.com/2015/12/10/list-pasterski-episkopatu-polski-czy-judeopolonii/

_______________________________

„Noworoczne życzenia dla „Astry”, inaczej dla NN”

Życzenia wszelkiej po-myślnośności, głównie jednak zdrowego „pomyślunku” – a przede wszystkim myślenia autentycznie pro polskiego
szczerze życzy
                                                                          Życzliwy.

I właściwie na takim podpisie mógłbym poprzestać, bo skoro o osobniku płci żeńskiej – a w tej kwestii pewności żadnej nie mamy -, sygnującym się pseudonimem „Astra” – nazwisko nieznane – NN, osobiście wolę: nieszczęsna niewiasta – skrót identyczny, także NN -, niczego nie wiemy, to i wystarczyłby podpis jak na przyzwoitym donosie – Życzliwy.
Dziwi trochę, że owa Nieszczęsna Niewiasta, NN, o której prawie niczego nie wiemy, jest administratorką portalu Neon24.pl, czyli jest NN na portalu pierwszą po Bogu.
Ale cóż, portal nie mój, jestem tu ledwie gościem, a prawa ma prawo na portalu ustalać jego Właściciel w sobie tylko znanym celu.

Wspomniałem, że o NN prawie niczego nie wiemy i otóż to małe słówko „prawie” czyni jednak sporą różnicę. Dzięki temu, że NN raczy zabierać głos na portalu możemy poznać jej polityczne i filozoficzne emploi. No, oczywiście nie wiemy wszystkiego i nawet przysłowiowa beczka soli całej prawdy zgłębić by nam nie pozwoliła. Ale to, co z punktu widzenia polskich interesów jest istotne jawi się nam w coraz pełniejszym blasku.

falszywy-prorok-rysunekJest więc NN szczerą katoliczką. Choć właściwie szczerą, to mało powiedziane, jest fanatyczną katoliczką. I nie ma znaczenia, że dany katolicki idol jest antypolskim Żydem, że nagradzają go sami antypolscy Żydzi. NN i tak stanie murem za idolem. Jest gotowa uchylić VIII przykazanie Dekalogu, a kto wie, może nawet i V, w obronie preferowanych wartości. No właśnie, wartości, czy antywartości?
Nie zaskoczyło mnie więc, że ulokowała się w żałobnym orszaku antypolskiego, antynarodowego Żyda, o.J.Góry. Zaskoczyło natomiast, iż nie spostrzegła laudacji żydowskiej gadzinówki na jego cześć – a to błąd, – czy wypadek przy pracy? A trzeba wiedzieć, że w wielu swoich publikacjach odżegnuje się od filosemityzmu, więcej, z animuszem wdrapuje się na pozycje antysemickie – poprawnie: na antyjudaistyczne.
Kto wie, może nawet mnie przyjdzie u niej terminować?

NN jest apologetką J.Piłsudskiego, który w 1926r. dokonał zamachu stanu, ponieważ żydowska światowa finansjera traciła w Polsce wpływy i trzeba było wyeliminować endecję.

NN stawała zdecydowanie w obronie byłego blogera Neon24.pl, który Rzeczpospolitą Polską widział wyłącznie jako wspólny twór żydowsko-polski. Nie specjalnie jej przeszkadzało, że ów bloger dla własnych poglądów torował sobie drogę przy pomocy niecenzuralnych bluzgów i prymitywnego chamstwa. I tu nagle jej fanatyczny katolicyzm stał się indyferentny. NN stwierdziła nawet, że bluzgi i chamstwo mają uzasadnienie.

Za jedno jestem NN szczerze wdzięczny, mianowicie za popularyzowanie filmiku o mnie. Choć intencja NN przyjazna dla mnie nie jest i niewątpliwie NN chce wykorzystać film przeciw mnie – ?
Film zrealizowała żydowska TVN24 z inicjatywy otwockiego Żyda, niejakiego P.Bogusza (występuje w filmie, obecnie radny Otwocka), który stawał na głowie, żeby wyeliminować nacjonalistę z wyborów.
Film jest wyjątkowo czytelny. TVN24 optująca zawsze za PO, a PiS oceniająca zawsze negatywnie, staje ramię w ramię z działaczami PiS przeciw Polakowi – Żydzi zawsze razem ponad podziałami.
A czy wespół z nimi rzeczona NN, to już kwestia prawidłowości logicznej analizy.

Dariusz Kosiur

 

Poniżej popularyzowany przez NN film, który polecam uwadze Czytelników:
http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/nazywal-kaczynskiego-zdrajca-startuje-z-listy-pis,152836.html

26 Komentarzy

Filed under Bez kategorii

26 responses to “Syjonistyczna szumowina administrująca portalem Neon24.pl usunęła moją publicystykę

  1. Jeb.... Henryka Ptasznika .

    Panie Dariuszu dla mnie jest pan bohaterem narodowym i pisze to szczerze , co do NEON24 ja już tego gówna dawno nie czytuje , bo strasznie mi tam śmierdzi od dłuższego czasu pejsami . Olać ten Neon24 ciepłym moczem i panie Dariuszu daj pan sobie spokój z tym portalem .

    Polubione przez 2 ludzi

  2. Jeb.... Henryka Ptasznika .

    Zresztą podobne komedie mial z nimi niedawno pan dr Ziemiński .

    Polubione przez 2 ludzi

  3. Mętne wody wokół neonu

    Oficer prowadzący stwierdził, że już dosyć tego i rozkazy zostały wykonane natychmiast.
    Z tego portalu wyprowadziłem się już dawno, w momencie jak „Asteka” z „Kogutem” zaczęli udowadniać, że są najważniejsi.
    Od dawna drażniła mnie ta anonimowość moderatorów, na wszystkich portalach można znaleźć kto za co odpowiada łącznie z adresami tylko nie tam.
    Wiele spraw mogą rozjaśnić dwa artykuły znalezione w sieci:
    http://web.archive.org/web/20120630105004/http://bezdekretu.blogspot.com/2011/06/nowy-ekran-stare-metody.html

    Parol Ryszarda Opary – nowy kran mętna woda

    Polubione przez 3 ludzi

  4. Mętne wody wokół neonu

    PS. Rozumiem, że sprawę załatwiono w sposób cywilizowany i o żadnej kreciej robocie nie może być mowy bo portal nigdy by sobie na to nie pozwolił.
    To znaczy, że ostrzegano Pana wielokrotnie, wskazywano na niezgodność Pańskiej publicystyki z obowiązującym regulaminem, żałowano ew. możliwości utraty blogera generującego wiele wejść itd.

    Polubione przez 3 ludzi

    • Zależy jaką cywilizację ma Pan na myśli – ?
      W moim przypadku wyglądało to tak: każdy tekst dotyczący narodowej kwestii polskiej był atakowany głównie przez tzw. katolików.
      Natomiast wczoraj, zamieszczony powyższy tekst został zdjęty natychmiast. Natychmiast więc zamieściłem go ponownie. Również go zdjęto, ale był dostępny poprzez inne moje teksty.
      Poinformowała mnie syjonistyczna administratorka, że blokuje mnie na dwa tygodnie.
      Pod tym moim tekstem zaczęły się jednak pojawiać komentarze popierające jego treść. Widocznie nie mogli sobie z tym poradzić i bez żadnych ostrzeżeń zlikwidowali moje konto.

      Rozpoczynając publikację na Neon24.pl mieliśmy świadomość, że nie jest to portal, który miałby na celu zgromadzenie narodowych publicystów i stworzenie wokół niego narodowego środowiska. To od początku był polityczno-publicystyczny ściek służący manipulacji i kontroli internetowych publicystów i ich poglądów. Zresztą od momentu zgłoszenia mojego akcesu do publikowania na poprzedniku Neon24.pl, na Nowym Ekranie, do wpuszczenia mojej publicystyki na obecny portal upłynęły jakieś dwa, trzy lata. Prawdopodobnie zastanawiano się, czy wpuścić polskiego nacjonalistę na portal.
      W każdym razie sytuacja została rozpoznana – Neon24.pl to także nie pro polski portal.

      Polubione przez 2 ludzi

      • veri

        … a ile jest takich, zalozonych po mysli obywatela Geremka ( koncowka wywiadu H.Krall ) portali ? Ilu skurwieli, zalozywszy maske Polaka odpowiednio urabia ? Ich „Bog” raczy wiedziec !

        Polubione przez 2 ludzi

  5. Mętne wody wokół neonu

    Panie Dariuszu, czytelników Pan nie straci bo każdy wie jak Was znaleźć natomiast sprawa Neonu staje się jasna (jeśli ktoś miał wątpliwości)

    Polubione przez 3 ludzi

  6. Konrad

    Podobnie jak kilku tu blogerów już się wypowiedziało, też wycofałem się z Neonu ok. pół roku temu. Czytałem go nie tylko dla (raczej) nielicznych prawdziwie niezależnych znakomitych komentarzy, ale również dla wypowiedzi niektórych blogerów, z których najlepiej pamiętam „Nanę”, bardzo sensowna komentatorkę, którą natychmiast zatrudniłbym gdybym zdecydował się kontynuować mój magazyn „Moja Słowiańska Polonia”.

    Zawsze dziwiło mnie nieco, że artykuły redaktorów WPS regularnie się ukazywały, bo instynkt mi mówił, że jest tylko kwestią czasu, kiedy cenzura zablokuje tych, którzy konsekwentnie promują suwerenność Polski i ukazują niebezpieczeństwo całkowitego przejęcia polskiej polityki ekonomicznej i zagranicznej przez polskie lobby (czy „establishment”) syjonistyczno-jankesowko-eurounijne.

    Szkoda: takie są nieubłagalne realia walki politycznej. Ale jestem przekonany, że Panowie Kosiur i Ziemiński zdaja sobie doskonale z tego sprawę i wiedzą, że jedynym ratunkiem jest zwiększyć popularność i rozbudować WPS przez kontynuacje publikacji na wysokim poziomie politycznym i intelektualnym. Wtedy nie będą musieli korzystać z usług żadnych innych portali.

    Nie potrzeba chyba mówić, że minimum co my, blogerzy, możemy teraz zrobić to zwiększyć pomoc finansową dla WPS. Perspektywa pobytu w Polsce w łapskach prymitywnych lub zaprzedanych psychopatów z POPISu i polskiego kościoła katolickiego jest przerażająca.

    Cdn.

    Pozdrawiam jak zwykle z Kraju Apaczów, ostatnich wolnych Amerykanów. Jeżeli ktoś ostatnio spotkał innych wolnych Amerykanów, proszę niezwłocznie dać mi znać.

    Polubione przez 4 ludzi

  7. klimek

    Hitlerowsko -goebelsowska propaganda zydowskich pismakow zawsze musi miec monopol ! Na niej bowiem opiera sie i jest podstawa zydowska wladza rzadzaca POlska ! Oni doskonalne wiedza ze normalna wiedza stanowilaby kres kryminalych rzadow zydowstwa w Polsce ! Trzymaja wiec media w zelaznym kryminalnym uscisku ! Dostep przeznaczaja tylko dla swoich sprawdzonych kanali i smieci

    Polubione przez 2 ludzi

  8. Metro

    „Rozpoczynając publikację na Neon24.pl mieliśmy świadomość, że nie jest to portal, który miałby na celu zgromadzenie narodowych publicystów i stworzenie wokół niego narodowego środowiska. To od początku był polityczno-publicystyczny ściek służący manipulacji i kontroli internetowych publicystów i ich poglądów.”

    Zasadniczo to jest adekwatna do rzeczywistosci ocena. Cala laurka tego Rysia Opary z daleka cuchnie jak ubecja. Poprzednio byl Nowy Ekran, Salon24, dokladnie ta sama historia. Nihil novi sub sole.

    Faktem jest ze wystornowany tekst to byl atak pesonalny. Ostry i zapewne celny atak personalny. Kobita sie zdenerwowala…. Jak znam to srodowisko zawodowych internautow i spolecznikow to pewnie tatus z UB.

    Polubione przez 3 ludzi

  9. Metro

    „Szkoda: takie są nieubłagalne realia walki politycznej. Ale jestem przekonany, że Panowie Kosiur i Ziemiński zdaja sobie doskonale z tego sprawę i wiedzą, że jedynym ratunkiem jest zwiększyć popularność i rozbudować WPS przez kontynuacje publikacji na wysokim poziomie politycznym i intelektualnym. Wtedy nie będą musieli korzystać z usług żadnych innych portali.”

    Jedna sprawa to portal WPS gdzie sa tylko teksty oficjalne i quasi-oficjalne. Inna sprawa to portal w rodzaju „Gajowy Marucha” czy Neon24 (obydwa zdalnie sterowane), ktore jako „huby” gromadza przekroj tekstow.

    Cos takiego nalezaloby otworzyc. Tutaj zapewne praca p. Jeznacha bylaby dobrym poczatkiem,.

    Polubione przez 3 ludzi

  10. Chutor

    Ad Klimek
    „Trzymaja wiec media w zelaznym kryminalnym uscisku ! Dostep
    przeznaczaja tylko dla swoich sprawdzonych kanali i smieci”

    Cudze chwalicie swego nie znacie, sami nie wiecie, co posiadacie

    To ostatnie zdanie to nie tylko polska przypadlosc. Raczej
    spotkac ja mozna na calym swiecie i w roznych epokach.
    Po naplywie Europejczykow do Ameryk kontakt z nimi okazal sie
    fatalny dla Indian. Europejczycy mieli bron palna a Indianie
    luki. Zdawaloby sie, ze walka Indian przeciwko przybyszom
    byla przegrana bo srodki byly nierowne. Czyzby? W czasie
    mokrej pogody te strzelby nie byly lepsze od lukow.
    Wraz z przyuczeniem sie Indian do broni palnej i nabrania smaku
    do alkoholu ich opor wobec kolonizatorow byl znikomy.

    W innym miejscu i czasie sprawy potoczyly sie inaczej. Pasterze
    mongolscy podbili Chiny. Chinczycy budowali twierdze, warowne
    miasta i mieli urzadzenia do ich oblegania. Mongolowie tego
    nie mieli i nie majac takiej „przewagi” nie zaczeli ja nadrabiac,
    tj jest zeszli z koni i zajeli sie kamieniarstwem i stolarstwem.
    Raczej pozwolili Chinczykom siedziec za murami w ich miastach
    a sami sie donich nie garneli, poczatkowo, raczej odcieli dostawy
    prowiantow do miast i Chinczycy razem ze „swoja uczonoscia”
    i liczbowa przewaga przegrali z kretesem.

    Jezeli ktos mysli, ze musi posiadac media by skutecznie walczyc
    to zachowuje sie tak jak Indianin, ze musi miec bron palna.
    Lecz jezeli zachowa sie jak Mongol to moze wygrac.
    Indianie zapozyczyli swoja strategie od Europejczykow, skutki
    sa znane. Mongolowie trzymali sie swoich metod, skutki tez sa
    znane.

    Polubienie

    • klimek

      Przyklady dosc blyskotliwe ale niezyt trafne ! Dzis potega informacji jest w miazdzaca ! Wiekszosc ludzi w Polsce nawet w minimalnym stopniu nie orientuje sie w skali zlodziejstwa i skurwysynstwa w Polsce ! Smiem twierdzic nawet, zeby chociaz w dziesiecu procentach ludzie znali ta skale nastapil by kres zydowskich kryminalnych rzadow w Polsce !

      Polubienie

  11. Jeb.... Henryka Ptasznika .

    Ważne ,że jest WPS Pan Kosiur , Ziemiński i inni patrioci a ten cały Neon 24 mam głęboko w dupie i panie Dariuszu pan to oleje . Nie ma co się denerwować . Szkoda zdrowia dla tego gówna .

    Polubienie

    • Nic innego mi nie pozostaje jak olać sprawę.
      Poza tym nie stało się nic, co by mnie zaskoczyło. Narodowa publicystyka jest solą w oku syjonistycznego żydostwa i skundlonych współrodaków.
      Natomiast strata polega na tym, że straciłem trybunę dla narodowej polskiej propagandy.

      Polubione przez 1 osoba

  12. Franz

    Może zaprosić do komentowania na stronie WPS pana Zygmunta Wrzodaka???

    Polubienie

    • Jeb.... Henryka Ptasznika .

      I wysłuchiwać wierszy pochwalnych na temat Papy Jana Pawła . Pasowałoby ci to . Prawda . Mnie akurat peany pochwalne na cześć Papy nie interesują i nie tylko mnie na WPS . Gdyby jednak Wrzodak omijał hołdy na cześć Papy mozna by go poczytać , bo w gruncie rzeczy ma rację .

      Polubienie

  13. Cenie sobie publikacje Pana Kosiura (spotykam Go od wielu lat-mam
    nadzieje ze to ciagle ten sam czlowiek).Wiele tych publikacji rozpowszechniam.Ze zdziwieniem w ostatnich tygodniach spotkalem wsrod
    moich znajomych opor wobec p.Kosiura!!!Zarzucano mnie-kogo ja rozpowrzechniam,on chyba jest tez chazarem (czytaj-zydem) bo startowal
    do wyborow z list PiS-u!!! Ja o tym epizodzie nie mialem pojecia.Obejrzalem
    polecane tutaj video-to jednak prawda.Dla dobra sprawy (uwazam ze
    dzialalnosc p.Kosiura jest bardzo potrzebna Polakom) p.Kosiur powinien
    napisac jakis tekst-jak do tego doszlo.Chodzi o zdjecie z siebie tego
    trujacego odium-wrogowie bez skrupulow wykorzystuja ten fakt w niszczeniu
    tej osoby.Sa tacy ktorzy twierdza ze p.Kosiur w nadmiarze oklada zydostwo
    epitetami-i wg.nich to wskazuje na zydowskosc p.Kosiura.
    Ja ufam ze p.Kosiur jest Polakiem,o korzeniach slowianskich (a nie
    bliskowschodnich jak to przez wieki wciska nam zydowski Kosciol).
    Mysle jednak ze p.Kosiur powinien uwazac na tych najbardziej milujacych
    pokoj na swiecie-oni widzac powazne zagrozenie dla swoich szwingli
    sa gotowi do najgorszego,do usmiercenia.Historia zna liczne przypadki
    tych praktyk-w ostatnich latach ich ulubiona metoda jest „seryjny samobojca”.
    Zycze wiec p.Kosiurowi w tym 2016 roku duzo zdrowia,szczescia i
    owocnej dzialalnosci na rzecz Polski slowianskiej (zupelnie niepodleglej).

    Polubienie

    • Miło mi, że docenia Pan narodowy charakter mojej publicystyki.

      Kwestia startu w wyborach samorządowych z listy PiS (ale jako niezależny kandydat, czyli bezpartyjny) to stara sprawa z 2010r., w internecie opisana wielokrotnie (także na naszej stronie).
      Oczywiście element syjonistyczny chciałby ten fakt wykorzystać przeciw mnie. Jednak film, który zrobiły przecież żydowskie media, TVN24, który ukazuje sylwetkę polskiego antysemity, czyli mnie, ukazuje w rzeczywistości żydowski atak na Polaka. Ja niczego nie muszę więcej dodawać, niczego wyjaśniać i niczego prostować, Żydzi mnie znakomicie tym filmem wyręczyli – trzeba tylko rozumieć, co się ogląda.

      Czy zna Pan przykład, żeby w IIIŻydo-RP Żydzi eliminowali z polityki Żyda? Oni mogą się spierać, kłócić, jak PO z PiS, ale zawsze będą działać wspólnie wymieniając się rolami: władza, opozycja.

      Zresztą są inne fakty świadczące o żydowskiej supremacji i eliminowaniu Polaków:
      – wybory prezydenckie 2010r., z których zostałem wyeliminowany już na początku, żebym nie mógł pojawić się w mediach, skarga do SN do dzisiaj nie rozpatrzona,
      – sąd rejestrowy, czyli żydo-reżimowa agenda, w Warszawie mimo, że nie zarejestrował naszego Stowarzyszenia WPS (mieliśmy identyczny statut jak zarejestrowana w przez ten sam sąd żydowska Krytyka Polityczna), to jeszcze ukradł nam finansową kaucję wpisową,
      – żydowski atak na WPS w gadzinówce Michnika: http://wyborcza.pl/1,76842,9819759,Polskie_wtyczki_Lukaszenki.html

      i wiele innych pomniejszych spraw.

      Polubienie

  14. ja

    żżż.zyd zyda zydem pogania

    Polubienie

  15. ja

    kosiur to panie prezesie -polska suwerenna ,czy zgubiłem się???

    Polubienie

  16. Pingback: Dokąd zaprowadzi nas Waszczykowski?

  17. Szczególnie fajne nowinki. Jesteś właściwie doinformowany i ładnie możesz postawić niniejszy punkt.

    Polubienie

  18. Lawina: 11.11.2016 Komentarz do Dnia Niepodleglosci – Szkoła Myślenia

    Polubienie

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.