Sejm IIIŻydo-RP/Polin ustawą z dnia 24.04.2015 roku zniósł Narodowe Święto Zwycięstwa i Wolności ustanowione w 1945 r.
Czytelnikom, którzy nie znajdują związku powyższych fotografii z tekstem artykułu spieszę z wyjaśnieniem. Zdjęcie z lewej to symbol „zwycięstwa przez Maryję”. Otóż prawdziwe, pełne zwycięstwo niepodległości i suwerenności przyszło do Polin dopiero na przełomie lat 1989/90, co zresztą potwierdził w sejmie w 1999r. sam święty JPII. Zdjęcie z prawej przedstawia fetę zwycięzców w Magdalence w 1989r.
A więc mylą się ci, którzy utrzymują, że pełnię władzy w Polsce uzyskali Żydzi już w 1944/45r. mimo, iż do 1956r. wymordowali kilkaset tysięcy Polaków.
____________
27 lipca 2017r. zgromadzenie plenarne Knesetu jednogłośnie zdecydowało ogłosić 9 maja świętem narodowym i dniem wolnym od pracy w państwie Izrael. Dokument umacnia status święta, zatwierdza datę jego obchodów i określa tryb organizacji uroczystości, które także wcześniej odbywały się w całym Izraelu.
Wcześniej, w 2012r. w obecności prezydentów Rosji i Izraela odsłonięto w Izraelu Pomnik Wdzięczności Armii Czerwonej.
A jak obchodzony jest Dzień Zwycięstwa w IIIŻydo-RP/Polin -?
Organizowany od kilku lat przez rosyjski klub motocyklowy rajd pn. „Drogi zwycięstwa – na Berlin” nie jest wpuszczany do Polski. W tym roku wśród uczestników rajdu są nie tylko Rosjanie, lecz także Polacy, Słowacy, Czesi, a nawet Niemcy.
Prezydent polskiego oddziału Nocnych Wilków, Dariusz Kaczmarczyk:
Początek motomarszu jest w Moskwie. Więc wszyscy ci, którzy są z Europy muszą dojechać do rosyjskiej stolicy. Myśmy dojechali do Moskwy i tam wspólnie z naszym prezydentem Chirurgiem jechaliśmy przez Rosję, Białoruś w kierunku granicy z Polską. Na granicę z Polską dojechało nas ośmiu. Słowacy, Polacy, Czech. Mieliśmy przekraczać tę granicę. Polacy przejechali, w związku z tym, że są obywatelami Polski. Tym, którzy nie byli obywatelami Polski, zaproponowano przejazd na inne przejście. Do Polski nie mogli wjechać. (…) – mimo, że żydowski reżim IIIŻydo-RP jest zobowiązany do przestrzegania ustaleń z Schengen (D.Kosiur)
Ci ludzie w żaden sposób nie są zagrożeniem dla bezpieczeństwa kraju, skoro wiozą wieńce i kwiaty, które chcą położyć na cmentarzach i pomnikach. Tu trzeba jeszcze dodać, że pogranicznicy nam pomagali. Stali przy nas i było im przykro, że moi bracia z Nocnych Wilków nie przejeżdżają. Czekano na odpowiedź z góry. Odpowiedź przyszła negatywna i oni nie przejechali.
Sprawa jest tak postawiona, że Rosjanie od razu, bez żadnej przyczyny, bez żadnego powodu stają się zagrożeniem dla bezpieczeństwa kraju. za: https://pl.sputniknews.com/polska/201805047904062-Nocne-Wilki-Polska-Drogi-Zwyciestwa/
Żydowski reżim IIIŻydo-RP/Polin, prawdopodobnie realizując wytyczne Waszyngtonu, nie tylko nie świętuje zwycięstwa nad IIIRzeszą – do czego my, Polacy, mamy prawo -, ale patronuje niszczeniu pomników żołnierzy Armii Czerwonej. Syjonistyczna banda usiłuje ustawiać nas na wrogich pozycjach względem Rosjan i Rosji. Cóż, przyznać trzeba, że w wielu przypadkach ta banda – nazywanie jej polskimi politykami, polską elitą, byłoby nieporozumieniem, wręcz nadużyciem – osiąga pożądane efekty, bo też i głupców wśród nas nie brakuje.
Dariusz Kosiur
______________________________________________________________
9 maja 2017r. pisałem
Dzień Zwycięstwa w Moskwie znów bez Polaków
9 maja Rosja świętuje zwycięstwo nad III Rzeszą, zwycięstwo w II wojnie światowej, przerwanie zaplanowanego ludobójstwa Słowian – zakończenie zbrodni, za którą stały te same syjonistyczne koła światowej, żydowskiej, finansjery – dzisiaj zmierzające ponownie do wywołania kolejnej, III wojny światowej.
I rzecz ciekawa, w 1989r. pojednaliśmy się z naszym największym wrogiem, z Niemcami, których wojenne zbrodnie ludobójstwa pochłonęły wiele milionów ludzkich istnień. W 1939r. liczba ludności Polski wynosiła 35 mln osób, spis ludności z lutego 1946r. wykazał 24 mln osób.
Polska w latach 1945-80r. – jak wielu twierdzi, Polska pod sowiecką, radziecką – a nawet rosyjską okupacją – odbudowała swoje ludzkie zasoby, osiągnęliśmy stan 38 mln osób. Dziwna to okupacja – ? -, której nie zdołał zakłócić nawet żydo-bolszewicki terror i kolejne zbrodnie ludobójstwa na Polakach, trwające aż do 1956r., gdy żydo-bolszewia utraciła władzę i przeszła do „demokratycznej opozycji”.
Nawet żydo-katolicki Kościół musiał w końcu zweryfikować swoją politykę wobec Polski i w 1972r. uznał naszą granicę z Niemcami, które uczyniły to dwa lata wcześniej.
Myślą przewodnią homilii bpa A.Nossola, były słowa:„Iść razem – pojednani w prawdzie i miłości”
Ale rzecz dla myślących Polaków zdumiewająca, od pamiętnej mszy pojednania w Krzyżowej w 1989r. – pojednania polsko-niemieckiego -, nastąpił proces ponownego ubytku ludności Polski (?) – a więc proces odwrotny, niż w okresie „sowieckiej, radzieckiej, rosyjskiej, okupacji” (?). Według źródeł niemieckich w wyniku integracji Polski z Zachodem nasz kraj opuściło ok. 8 mln Polaków. W 2010r. więcej polskich dzieci urodziło się w Londynie niż w całej Polsce. „Pojednanie” – czy kolejna wojna ze słowiańskim, polskim narodem? – W 1990r. władza znów należała do „demokratycznej opozycji” – do żydo-bolszewii i jej potomków.
Mszy pojednania Polski z Rosją nie było i nie zanosi się, że taka msza się odbędzie – być może rosyjskiej stronie brakuje żydowskich katolików -?
To chyba dobrze, że Dzień Zwycięstwa w Moskwie będzie świętowany bez delegacji z Polski. Dlaczego w obchodach tak ważnej rocznicy miałby nas, Polaków, reprezentować antypolski, syjonistyczny, zbrodniczy element?
Syjonistyczna mafia z Waszyngtonu zabrania europejskim żydo-reżimom pokazywać się w Moskwie. Syjonistyczne USA sposobią żydowski reżim IIIRP do wojny z Rosją w interesie polityki Międzynarodwego Żyda. Szczególną nienawiść do Rosji żydostwo chce wzbudzić właśnie w polskim społeczeństwie.
Dariusz Kosiur
Blog https://raczynskipiotr.blogspot.com/
PolubieniePolubienie
Wezwanie Czerwiec 2018 Działanie A – Podaj Dalej !!!!!!!
BARDZO WAZNE ! PODAJCIE DALEJ BRACIA I SIOSTRY SLOWIANIE !!!
Dziekuje w Imieniu RODU ❤
Kapłanka Wiecznego Ognia
PolubieniePolubienie
ZAKLAMANIE TRWA ?! NIE ! TO NIE ZAKLAMANIE TYLKO OD SAMEGO POCZATKU BYL KRYMINALNY SZWINDEL I GESZEFT ZYDOWSTWA !
PolubieniePolubienie
W kwestii 9 maja .
Sytuacja jest paradoksalna i pełna sprzeczności bo to charakteryzuje żydowski globalny światek który jest zaprzeczeniem ludzkich wartości i szaleństwem mówiąc w skrócie .
Z jednej strony mamy Bibiego herszta tego globalnego porządku który będzie w Moskwie obchodził rocznicę zwycięstwa przybijając piątkę z Putinem z drugiej strony ten sam herszt zabrania swoim wasalom czy sługom przyjazdu do Moskwy co chociażby widać na przykładzie Trumpa czy Maliniaka .
Typowa żydowska sprzeczność .Namieszać , namieszać aby nie było wiadomo o co chodzi i zrobić z tego jeszcze większy pejsaty burdelik .
Różnica między hersztem a sługusem jest taka że herszta nikt nie śmie krytykować za obecność w Moskwie a gdyby Maliniak się wyłamał i jednak pojechał to byłby już spalony i wszelkie możliwe sankcje by na Polin spadły .
Ta rocznica ukazuje bardzo wyrażnie gdzie jest miejsce pana i sługi .
Nie wiem czy Putin to syjonista czy nie .Nikt z nas tego nie wie na 100% .Jedno jest pewne .Ma więcej rozumu w głowie niż wszyscy tzw . przywódcy świata zachodniego którzy dochrapali się pozycji sługi i nic ponad to w stosunku do Bibiego gdy Putin ma status równorzędnego partnera .
PolubieniePolubienie
9 maja 2018r Bibi rozmawial z Putinem o ataku na pozycje baz iranskich w Syrii, a 10 maja 2018r lotnictwo izraelskie dokonalo ataku na bazy wojsk iranskich w Syrii i Putin nie protestowal.
„Israeli Prime Minister Benjamin Netanyahu traveled to Moscow on Wednesday to meet with President Vladimir Putin and discuss military coordination in Syria”.
(Premier Izraela B.Netanyahu udal sie do Moskwy w Srode [9 maja 2018r] zeby spotkac sie z prezydentem W.Putinem i omowic dzialania zbrojne w Syrii)
https://ca.news.yahoo.com/israel-strikes-dozens-iranian-targets-syria-044915343.html
Wniosek:
To jest jeszcze jeden przyklad, ktory swiadczy, ze agent KGB W.Putin ma wiele twarzy i po raz kolejny okazal sie zwolennikiem syjonisty z Izraela B.Netanyahu oraz zdrajca Syrii i Iranu.
PolubieniePolubienie
Anglosasi w tym Polin oraz inne kraje zależne od żydostwa nie obchodzą dnia zwycięstwa 9 maja a 8 maja .
Wczoraj w koszer mediach była cisza odnośnie 8 maja .Nie szczególnie świętowano ani przypominano o tym ważnym święcie .
Żydzi ładują akumulatory jak co roku na dzień 1 sierpnia .Wtedy to dopiero będzie pompa w świętowaniu i różne koncerty upamiętniające tą datę .
Tymczasem rozum w głowie znależli wodzowie Bułgarii i Austrii .Obaj doszli do wniosku że warto mieć dobre stosunki z Rosją . Tym samym skrytykowali sankcje . .Już niebawem będzie ich spotkanie z Putinem .
PolubieniePolubienie
:d:d:d
http://www.homelandsecuritynewswire.com/dr20180508-an-estimated-4-2-million-antisemitic-tweets-shared-on-twitter-in-oneyear-period-study
PolubieniePolubienie
Jak jest w końcu z tym Putinem? Chabad Lubavitch go kocha i odwrotnie?
https://wolna-polska.pl/wiadomosci/gotujcie-sie-swiat-sie-zmienil-rekach-satanistycznej-sekty-chabad-lubavitch-2017-04
Wypowiedzcie się panowie.
PolubieniePolubienie
W tym temacie było już setki komentarzy i wypowiedzi na tym portalu .
PolubieniePolubienie
Jest protektorem chabadu.
PolubieniePolubienie
Protektor chabadu chroniący Syrię przed zalewem robactwa syjo-amerykańskiego z sankcjami na głowie i szczekaczami w rodzaju Macierewicza i całej fury innych koszernych z Judeopolonii i całej Europy .
Nie wiem ale jakby ta sekta nie ma zbyt mocnego protektora jeżeli chodzi o Putina . Chabad to raczej bardziej w USA gdzie bez ich przychylności ciężko w polityce zaistnieć . To z lubawiczerami Trump się spotykał w czasie kampanii i wąchał im rowek najbardziej .
PolubieniePolubienie
Putin to nie moralny pragmatyk.Poarł atak na Afganistan pozwolił na trabzyt przez FR.Oraz wiele innych kwestii.
PolubieniePolubienie
A kim ma być Putin, jak nie pragmatykiem? Może idealistą?
PolubieniePolubienie
PolubieniePolubienie
PolubieniePolubienie
PolubieniePolubienie
Sami swoi.
PolubieniePolubione przez 1 osoba
zaiste, ludzie przecudnej chazarskiej urody……
PolubieniePolubienie
A NIECH TO CHOLERA . TO W TYM USA WIĘCEJ ŻYDÓW JAK W DOBREJ KASZY SKWARKÓW . WIELKIE WSPÓŁCZUCIE DLA TEGO KRAJU BO WIDAĆ JAK NA DŁONI JAK ONI TEN KRAJ NISZCZĄ .
1. GRUBASÓW CO NIEMIARA . OBŻARSTWO . BRAK HAMOWANIA SIĘ W PICIU .
2. NARKOTYKI NA POTĘGĘ .
3. 25 MLN AMERYKANÓW BIERZE PROZAC CZYLI CHORUJE NA DEPRECHĘ .
4.UZALEŻNIENIE OD HAZARDU .
CHCIELIŚCIE TO MATA AMERYKANIE .
PolubieniePolubienie
współczuj tez sobie i naszemu Krajowi….a co w Polsce ich nie ma????????? nawet nie wiesz ilu…..
PolubieniePolubienie
przemex
Prostytucja też jest zajęciem bardzo pragmatycznym.
PolubieniePolubienie
W polityce liczy się tylko pragmatyzm, realizm. A moralność to sobie możesz schować do kieszeni. Jeżeli rosyjskiej „opozycji”, „patriotom”, „narodowcom” i innym takim świrom wydaje się, że będą lepiej rządzić od Putina i jego kliki, to są w błędzie. Ostro się przejedzie ta niedoświadczona politycznie banda idealistów.
PolubieniePolubienie
Pierdolicie Hipolicie był Rząd Primakowa którego obalena będzie w sobotę 19 rocznica.Był to najlepszy rząd a ,pozatym to co tu w ogóle robisz przecież w sejmie mnóstwo syjonistów Kaczor ,Dudus wygłasxają płomienne przemowy.
PolubieniePolubienie
Proszę o wpis tego Hipolita
PolubieniePolubienie
Widać, że o polityce masz mgliste pojęcie. Pełno kurwa marzycieli…
PolubieniePolubienie
Putin nie jest idealnym politykiem i jego postępowanie nie jest wolne od błędu. Ale to jest polityk doświadczony, sprawdzony na swoim stanowisku. A opozycyjni krzykacze w czym są sprawdzeni i doświadczeni? Chyba w naciąganiu społeczeństwa. Po to żeby się do koryta dorwać, nażreć ile wlezie, spierdolić co się da i uciec.
PolubieniePolubienie
http://fakty.interia.pl/swiat/news-moskwa-ponad-milion-ludzi-na-pochodzie-niesmiertelnego-pulku,nId,2579426
Putin maszeruje z Netanjahu – niesamowite!!!!!!!!!!!!!!!!
PolubieniePolubienie
https://wiadomosci.onet.pl/swiat/donald-trump-podpisal-ustawe-just-act-447/m4fj37m
No i stalo sie!!!!!!!!!!!!!
PolubieniePolubienie
Kto zrobił Polakom taką sieczkę w głowach, że nawet nie rozumieją, co sami myślą?
„ Allan
9 Maj 2018 o 06:59
W kwestii 9 maja .
Sytuacja jest paradoksalna i pełna sprzeczności bo to charakteryzuje żydowski globalny światek który jest zaprzeczeniem ludzkich wartości i szaleństwem mówiąc w skrócie .”
– Jak to rozumieli już tak zwani starożytni, tok rozumowania opiera się zasadniczo na postawieniu założenia i dorobieniu do niego tezy, a do tego przeprowadzane jest coś w rodzaju dowodu tych obu.
– Allan założył, że „sytuacja jest paradoksalna”. Wcale nie musi taka być.
– Założył on, że jest to pełne sprzeczności – ale też takie być nie musi; po prostu Allan nie ma danych bazowych i swoje myślenie oparł o swoje spekulacje. Jego mózg zastawił na niego pułapkę i Allan grzecznie w nią dał się złapać.
– Nie wiemy, czym naprawdę jest „żydowski globalny światek”, bo nie znamy wszystkich żydów i ich wzajemnych powiązań oraz rzeczywistych ich wpływów na resztę globu. To, co Allan prezentuje to są tylko jego spekulacje, czyli rozgrywki, jakie przeprowadził on we własnym mózgu na podstawie przyjętych założeń. Nie musi być w tym ani ziarna prawdy.
– I mamy dalej: ten żydowski światek „jest zaprzeczeniem ludzkich wartości”. A co to są te ludzkie wartości, jeżeli globalny handel oparty jest na żydowskich zasadach? Jeżeli wszystkie banki na świecie oparte są na tychże żydowskich zasadach i z nich to korzystają właśnie i ci, którzy te żydowskie zasady krytykują? Czy można do ludzi zaliczać osobniki, korzystające z lichwy oferowanej przez żydowskie banki? Osobniki budujące za te żydowskie, lichwiarskie kredyty, domy i kupujące za te lichwiarskie, żydowskie kredyty samochody szpanując następnie nimi przed biedniejszymi Rodakami, nie posiadającymi „zdolności kredytowej” czyli nie otrzymującymi błogosławieństwa kredytowego od żyda?
– Natomiast szaleństwem jest uczestniczyć w tym żydowskim porządku panującym na świecie opartym na żydowskich zasadach finansowych i twierdzić, że jest się niepokalaną finansowo dziewicą czystej polskiej krwi!
”Z jednej strony mamy Bibiego herszta tego globalnego porządku który będzie w Moskwie obchodził rocznicę zwycięstwa przybijając piątkę z Putinem z drugiej strony ten sam herszt zabrania swoim wasalom czy sługom przyjazdu do Moskwy co chociażby widać na przykładzie Trumpa czy Maliniaka .”
– ktoś, kto nazywa „Bibim” premiera Netaniahu, czyli osobę posiadającą realną władzę a jest nic nie znaczącym nikim, ma poważne problemy z odróżnieniem rzeczywistości od własnych fantasmagorii.
– Jeżeli w interesie Izraela jest podtrzymanie pamięci o Ofiarach II. wojny światowej i Rosja ma taki sam w tym interes, to przecież jasne, że „ogon (ponoć Izrael), który trzęsie psem (ponoć ussa)” nie tylko może, ale i powinien być obecny 9.Maja na Placu Czerwonym.
– „z drugiej strony ten sam herszt zabrania swoim wasalom czy sługom przyjazdu do Moskwy” – jest to tylko marna spekulacja, ponieważ nie znamy i nie będziemy znać właściwych pobudek, jakimi kierują się politycy zarówno ci mniejsi jak i ci więksi.
– Nikt nie zabrania Polakom czczenia prywatnie Rocznicy Zwycięstwa każdego 9.Maja! Gdyby Polacy chcieli być niezależni, to by szli w tym dniu choćby po trotuarach z flagami i świętowali, gdyby było to dla nich ważne.
– Ale jeżeli niby niepokorny i buntowniczy Polak czeka na rozkaz odgórny, by świętować – to ma on także zaburzenia percepcji, jako że jednocześnie uważa się za osobę wolną i w tym samym momencie oczekuje rozkazu/przyzwolenia z zewnątrz na jakieś działanie.
– Polacy zgodzili się, że są przegranymi w II. wojnie i nie jest tu winien żaden Netaniahu ani tym bardziej Prezydent Putin.
”Typowa żydowska sprzeczność .Namieszać , namieszać aby nie było wiadomo o co chodzi i zrobić z tego jeszcze większy pejsaty burdelik .”
– jeżeli sam sobie w głowie nie namieszasz, to nikt inny nie zrobi tego za ciebie. Nie oszukuj się, że żyd może być taki omnipotentny i decydować, jak i co masz myśleć. Za własną głowę, a więc i własne myśli jesteś sam odpowiedzialny. I jeżeli tego nie rozumiesz cedując odpowiedzialność za własne myślenie i działanie na żydów, to niewola fizyczna i mentalna ci się należy. Sam jej chcesz i sam się na nią zgadzasz.
– To, czy żydzi noszą pejsy czy nie, to nie jest niczyja sprawa tylko żydów. Polakom może się nie podobać, co robią żydzi wobec Polaków, ale Polacy nie mają żadnego prawa krytykować żydów za to, że noszą oni pejsy czy ponoć lubią jeść czosnek. Krytykowanie żydów za to, że ponoć „śmierdzą czosnkiem” i noszą pejsy a ignorowanie przyczyn, dla których Polacy stracili władzę we własnym kraju jest śmiesznym pokwikiwaniem prosiaka wiezionego w worku na sprzedaż.
”Różnica między hersztem a sługusem jest taka że herszta nikt nie śmie krytykować za obecność w Moskwie a gdyby Maliniak się wyłamał i jednak pojechał to byłby już spalony i wszelkie możliwe sankcje by na Polin spadły .”
– toteż właśnie. „Maliniak” nie jedzie do Moskwy, bo nie chce pogorszyć życia Polakom. I czy za to należy „Maliniaka” krytykować? A ranga tegoż „Maliniaka” jest wprost proporcjonalna do umocowania czyli społecznego wsparcia. Ilu Polaków wspiera obecny rząd? I na jakiej podstawie ci Polacy pokwikują, że „Maliniak” nie może jechać na Rocznicę Zwycięstwa do Moskwy?
– Przecież Polacy z lubością przyglądają się dewastacji Pomników Chwały Bohaterskich Żołnierzy Armii Czerwonej i chwalą odbieranie czci Bohaterom I. i II. Armii Wojska Polskiego!!!
– A „mundurowi emeryci” wojskowi czekają, by ich broniła córka nieżyjącego już Generała Jaruzelskiego!!! Takie z nich są bohatery, tyle w nich ikry, że chowają się za spódnicą jednej kobiety, choć jest ich kilkaset tysięcy. Ciamasy dupasy i nic więcej.
– „Maliniak” by do Moskwy pojechał, ale nie ma wsparcia Polaków, no to nie jedzie.
„Ta rocznica ukazuje bardzo wyrażnie gdzie jest miejsce pana i sługi .”
– Polska ma skomplikowaną sytuację, ale nie dlatego, że taki ma rząd, lecz z powodu dysonansu poznawczego Polaków.
– I rzeczywiście w naszym przypadku jest prawdą, że rząd nie ma wielkich możliwości gdy obywatele są miernej jakości.
”Nie wiem czy Putin to syjonista czy nie”
– a co to Polaków obchodzi, czy Prezydent Putin jest czy nie jest syjonistą – cokolwiek by to miało oznaczać.
– Jest to sprawa wewnętrzna Rosjan i Polakom nic do tego; nie powinni oni pchać nosa w cudze sprawy, bo mają dość pracy nad sobą i we własnym kraju – posiadanym dzięki Daninie Krwi Bohaterskich Żołnierzy Armii Czerwonej i decyzji Józefa Stalina.
– ROSJA POLAKOM NIC NIE ZAWDZIĘCZA, Polacy Rosji wszystko: terytorium między Bugiem i Odrą, 45 lat ogromnego rozwoju gospodarczego i podźwignięcie z ruin kraju oraz wynikający z tego dynamiczny przyrost demograficzny, czyli żyjący dziś Polacy – potomkowie swoich rodziców z lat powojennych także są zobowiązani do wdzięczności Józefowi Stalinowi i Armii Czerwonej, Im bowiem zawdzięczają swoje istnienie. Przecież gdyby było po wojnie inaczej, to ich by nie było w postaci, w jakiej są. Tyle to nawet prostak potrafiłby zrozumieć, ale Polak idzie w zaparte i kłamie.
„Nikt z nas tego nie wie na 100%”
– to jest zdanie! Ale podważa ono wszystko co autor napisał poprzednio. No, co tam, nie bądźmy drobiazgowi.
„Jedno jest pewne .Ma więcej rozumu w głowie niż wszyscy tzw . przywódcy świata zachodniego którzy dochrapali się pozycji sługi i nic ponad to w stosunku do Bibiego gdy Putin ma status równorzędnego partnera „
– to jest ciekawe, niesłychanie ciekawe. By określić, czy ktoś ma rozum czy go nie ma, konieczne jest posiadanie rozumu w większej ilości niż omawiana osoba. Wychodziło by na to, że Allan ma więcej rozumu niż Prezydent Putin, a także „Bibi”. Ale z jakiegoś powodu to Putin jest Prezydentem Rosji a Netaniahu rządzi ponoć Izraelem, a nie Allan.
– Kto jest panem? Kto jest sługą? I dlaczego sługa rządzi panem? I dlaczego pan ma zawsze „związane ręce” i podejmuje ponoć /kretyńskie/ decyzje?
– Widać to rządzenie polega na czymś innym, niż się Polakom wydaje. Kto może i ma czym ten rozgrywa tak, jak może i tym co ma. Kto co ma? I skąd to ma? Samo mu to „rośnie” czy sobie to jakoś „robi” by to mieć? I jak to on robi?
– U Polaków wygląda to tak, że nie utożsamiają się oni z aktualnym – obojętnie jakim – rządem, krytykują go na wszelkie sposoby i jednocześnie narzekają, że rząd taki nie ma żadnej władzy realnej i nie ma żadnych możliwości decydowania o czymkolwiek.
– A najgłośniej to Polacy jojczą, że rządy sprawujące władzę w Polsce nie działają w interesie Polaków. A jak miały by to robić, skoro mogą one działać tylko w interesie tych co je, te rządy wspierają?
– Jeżeli więc rząd w Polsce jest wspierany przez żydów, no to ma on zobowiązania wobec tych żydów, dzięki którym utrzymuje się ten rząd u władzy.
– Jeżeli ten rząd, sprawujący władzę w Polsce, jest wspierany przez ussa, no to rząd ten ma zobowiązania wobec ussa i musi temu ussa iść na rękę, w przeciwnym razie rząd ten nie utrzymał by się przy władzy.
– No to teraz zagadka: czyje wsparcie musiałby mieć rząd sprawujący władzę w Polsce, żeby działać w interesie Polaków?
– No i kolejna zagadka: kiedy w historii, niechby tysiącletniej, tak zwanego państwa polskiego był rząd w Polsce, wspierany przez Polaków i działający w interesie Polaków?
– Ja wiem, że taki czas był tylko i wyłącznie od 1945 roku do 1989 roku, czyli za czasów władzy ludowej, w Polsce Rzeczpospolitej Ludowej zwanej przez Polaków z pogardą „siermiężnym PeeReLem”. Polacy dobrowolnie acz z głupoty i braku politycznego rozeznania tego właśnie się wyrzekli, a teraz chcą „wyrzucać żydów” z Polski, chcą wojny z Rosją i Ukrainą, i szkalują głowę obcego, suwerennego państwa czyli Federacji Rosyjskiej pouczając Prezydenta Putina i usiłując się ustawiać na tym samym co On poziomie a nawet wyżej.
– Jaki może być ratunek dla tak głupiego Narodu?
– Samo edukacja.
– Ale któremu Polakowi chciało by się uczyć?
– Przecież on i tak taaaaaki mądry…
PolubieniePolubienie
Napisałem swoją opinię do czego miałem prawo .Nie tracę czasu na polemikę z niejaką panią naną która mnie obraża i nie zachowuje kultury wypowiedzi ale bardzo mnie zdziwiło silne zdenerwowanie pani „nany „na nazwanie premiera Izraela ” Bibi ” . Bardzo podejrzane zdenerwowanie .
PolubieniePolubienie
Skąd ci przyszło do głowy, „Allan”, że ja się czymkolwiek zdenerwowałam? chciałbyś, co? czy sądzisz według tego, że to tobie gula skoczyła? Przyjmij do wiadomości, bo to prawda: ty jesteś nikim, Netaniahu jest szefem państwa żydowskiego. Czyżbyś nie był w stanie dostrzec różnicy między swoją pozycją a stanowiskiem zajmowanym przez Netaniahu? Nazywając szefa Izraela „Bibi” dodajesz sobie sztucznie ważności, bo ci się wydaje, żeś taki mocny i możesz „bibować”. Ty wiesz, kto to jest Netaniahu, on o tobie nie ma pojęcia i nigdy o tobie się nie dowie. Nic ci to nie mówi?
Na to, żebym ja się czymś denerwowała to ty jesteś zdecydowanie za mały człowieczek. Polacy są chorzy na puste politykierowanie. I to jest problem, a nie żydzi i cykliści.
Polska jest niszczona, bo Polacy są słabi. Polityka prowadzona przez Polaków jest byle jaka. Świadomość obywatelska Polaków jest żadna. Ale mniemanie o sobie mają Polacy wygórowane i chciwość tylko je przewyższa.
„czy ten ptak kala gniazdo co je kala
czy ten co mówić o tym nie pozwala”? [Norwid]
PolubieniePolubienie
Pani nano pani jest kimś natomiast nick Alann ukrywający się pod moją osobą nikim ale to zero nie da się sprowokować do żadnych pyskówek ani pani nie będzie obrażać i tym się różni zero od pani jako światowej kobiety .Może pracownica ambasady izraelskiej ? .
„Bibi” będę ” bibował ” ile mi się podoba bo lubię . Proszę upominać Niemców , Anglików , Amerykanów , Izraelczyków , Rosjan , Węgrów i pozostałe narody gdzie ” bibowanie ” jest na porządku dziennym .
Na koniec na dokładkę teraz będzie maliniakowanie .
Duda .Juda . ” Maliniak „.
Co pani na to ?
Miłej nocy życzę droga pani .
W gratisie jeszcze dorzucę kierując się zasadą MLM
kaczorkowanie .
Kaczyński – ” Kaczor ” .
PolubieniePolubienie
https://www.whitehouse.gov/briefings-statements/president-donald-j-trump-signs-s-447-law
SKORO TRUMP PODPISAŁ USTAWE SS 447
Roszczenia żydowskie i Amerykańskie Są niezgodne z polskim prawem, z prawem amerykańskim.
Są wyłudzeniem – to przestępstwo kryminalne.
Rząd Polski powinien wydać listy gończe za wszystkimi kongresmenami i senatorami,
WYDAĆ LISTY GOŃCZY ZA TRUMPEM
CO POWINNA ZROBIĆ POLSKA wobec roszczeń USA
Co to za sojusznik, który chce nas okraść, i który nie respektuje, żadnych układów i sojuszy, umów międzynarodowych?
Polska podpisała umowę z indemnizacyjną z USA i 12 innymi krajami– JUŻ RAZ ZAPŁACIŁA. Umowa Polska – USA z 16 lipca 1960 r.
W wypadku roszczeń USA Polska powinna postąpić z takim sojusznikiem jak Erdogan – zerwać stosunki dyplomatyczne, wywalić bazę amerykańską w Redzikowie, wywalić przestarzałe Patrioty – bo i tak Rosji nic nie zrobią – a tylko mogą stać się powodem do ODWETOWEGO ataku na Polskę. (gdyby Polska lub USA/NATO – zaatakowały Rosję)
Znacjonalizować przemysł i banki – rozkradzione przez sojuszników USA I Niemcy – w ramach złodziejskiej prywatyzacji i wprowadzania DEMOKRACJI
I Polska powinna kupić od Rosji systemy S-400, żeby sojusznik przypadkiem nie chciał zrobić w Polsce przewrotu, gdyby Polska nie chciała zapłacić.
NATYCHMIAST ZAWRZEĆ SOJUSZ Z ROSJĄ – Tak jak robi to Turcja członek NATO
Może niektórym spadną łuski z oczu, jaki MAMY PATRIOTYCZNY RZĄD – Dobra Zmiana
PolubieniePolubienie
KIEDYŚ POLSKA MIAŁA SILNĄ ARMIĘ (druga w Układzie)– dziś została PRZEZ SOJUSZNIKA rozbrojona, a generałowie zginęli w niejasnych okolicznościach i katastrofach
22.07.1966 – Wielka parada 1000-lecia Polski! Siła LWP!
PolubieniePolubione przez 1 osoba
Netanyahu w Moskwie
Rosja prowadzi wyrafinowaną DYPLOMACJE w przeciwieństwie do USA – kowboje tylko bombardują.
Rosja Właśnie wyłuskała Turcję z NATO ( druga Armia w NATO); Wypiera USA z Bliskiego Wschodu, Azji Południowej – tworzy sojusze Rosja -Syria- Turcja Iran, BBRICS. Rosja – Chiny. Rosja zajmuje północną Azję
PolubieniePolubienie
Atlantystów i Syjonistów trzeba tępić!!!!
PolubieniePolubienie
Netanyahu w Moskwie – zobaczył potęgę Armii Rosyjskiej
Ciekawe czy Netanyahu zaprosi Putina do Izraela – i co pokaże – myśliwce F-16 i F -15 którymi bombarduje Syrię ?
Może Netanyahu dojdzie do wniosku, że z Rosją nie warto zaczynać
PolubieniePolubienie
Rada Ochrony praw człowieka ONZ – DOMAGA SIE od rządu Polski UWOLNIENIA PISKORSKIEGO
20 kwietnia 2018 r. Grupa robocza ds. Aresztowania arbitrażowego Rady Praw Człowieka ONZ podjęła przełomową rezolucję, do której Fort Russ uzyskał wyłączny dostęp przed jej oficjalnym wydaniem.Oficjalny dokument opinii ONZ „WGAD / 2018 / POL / OPN nr 18/2018” głosi, że uwięzienie polskiego działacza i uczonego zamieniło więźnia politycznego, dr. Mateusza Piskorskiego, w arbitralność i naruszenie międzynarodowego prawa człowieka i prawa obywatelskie. Dokument wzywa więc rząd polski do natychmiastowego uwolnienia Piskorskiego i zapewnienia mu odpowiednich odszkodowań
Grupa robocza ustaliła, że „Mr. Działania Piskorskiego wyraźnie mieszczą się w granicach wolności słowa i wypowiedzi oraz wolności pokojowych zgromadzeń i zrzeszania się, chronionych artykułami 19 i 20 Powszechnej Deklaracji Praw Człowieka … „(punkt 45), oraz że” jego pozbawienie swoboda jest zatem arbitralna „(punkt 48).
Z uwagi na to pogwałcenie praw Piskorskiego, Grupa Robocza „pragnie podkreślić, że w przyszłości nie powinien odbywać się proces Pana Piskorskiego” (punkt 49). W raporcie zauważono jednak, że „nie ma widocznego końca w ciągłym odnawianiu aresztu przedprocesowego pana Piskorskiego i chociaż jego zatrzymanie jest co trzy miesiące poddawane regularnej kontroli, jest on skutecznie zatrzymywany na czas nieokreślony” (punkt 50 ).
Odnosząc się do charakteru „sprawy” i zarzutów wobec Piskorskiego, dokument potwierdził również, że polski rząd „nie dopuścił pana Piskorskiego i jego prawników do sprawiedliwego dostępu do informacji niejawnych” (punkt 53) i że „Pan Prawo Piskorskiego do przedstawienia obrony zostało naruszone, ponieważ mógł on uczestniczyć tylko w niektórych przesłuchaniach dotyczących jego tymczasowego aresztowania „(punkt 54).
Podsumowując, grupa robocza Rady Praw Człowieka ONZ ds. Arbitralnych zatrzymań oceniła, że „odpowiednim środkiem zaradczym byłoby natychmiastowe zwolnienie pana Piskorskiego i nadanie mu wykonalnego prawa do odszkodowania i innych odszkodowań zgodnie z prawem międzynarodowym” (punkt 60), oraz wzywa rząd polski do „zapewnienia pełnego i niezależnego dochodzenia w sprawie okoliczności dotyczących arbitralnego pozbawienia wolności pana Piskorskiego oraz do podjęcia odpowiednich działań przeciwko osobom odpowiedzialnym za łamanie jego praw” (punkt 61).
PolubieniePolubione przez 1 osoba
Czy obsada sądów i prokuratury jest z nadania PiS czy jeszcze pozostałością po PO?
W jaki sposób przetrzymywanie bezprawne Mateusza Piskorskiego miałoby wzmacniać pozycję PiS, jeżeli właśnie ją osłabia?
Czy PiS celowo prowadziłby taką politykę w „wymiarze sprawiedliwości” by sobie psuć to, co z trudem zdobył?
Nie jestem zwolenniczką PiS. Mieszkam w Polsce i chcę żyć w spokoju, dlatego jestem przeciwna bezsensownym nagonkom na kogokolwiek. Właściwe rozpoznanie problemu umożliwia jego rozwiązanie, a nie myślenie życzeniowe czy jakieś animozje.
PolubieniePolubienie
Pani nano pierwszy raz panią dziś czytałem i odniosłem wrażenie gdy czytałem pani wpisy na Wierni Polsce Suwerennej że chyba ma pani charakter takiego nabzdyczonego dumnego pawia z głową w chmurach . Poucza pani.Nieco pani agresywna . Po co ?.
Tymczasem zadaje pani pytanie jak dziecko w stylu :
„W jaki sposób przetrzymywanie bezprawne Mateusza Piskorskiego miałoby wzmacniać pozycję PiS, jeżeli właśnie ją osłabia?”
Pani tak szczerze napisze .To pytanie to na poważnie czy to ewentualne żarty ?
PolubieniePolubienie
Właściwie to ten stary film wyjaśnia wszystko .Tylko takie filmy należy oglądać a podobne pytania sugerujące że lider Zmiany siedzi w więzieniu po to by osłabić PIS są jakimś absurdem .
PolubieniePolubienie
Panie Janie ( „Wiechu”) z Giżycka, jeśli chce pan sobie pobluzgać, to najlepiej niech pan idzie na ryby( ma pan blisko) i niech pan się wyżyje nad wodą. Wkurza mnie kiedy mam edukować w prostych sprawach dorosłego człowieka. Dlatego jak pan nie umie się powstrzymać, to proszę tutaj nie pisać.
PolubieniePolubienie
Jerzy a nie Jan
PolubieniePolubienie
Panie niektórzy działają na nerwy nic im się nieda wytłumaczyć.
PolubieniePolubienie
Panie Jerzy zaparz sobie pan melisy i będzie dobrze . Każdy ma swoje poglądy niekoniecznie zbieżne z pańskimi . Melisa tania już za pięć złotych z herbapolu można kupić .
PolubieniePolubienie
Co ja takiego powiedziałem?.
PolubieniePolubienie
Pan mnie chyba nie lubi zapewne z powodu A Śmiecha.Jestem dobrym analitykiem i wydaje mi się że jakby tworzył Pan z nim formacje to w kwestji atlantyzmu i sujonizmu doznał by Pan nie miłego zaskoczenia.Ja mam pomysł niech Pan sam go zapyta czy jest za Norymbergą dla atlantystów i syjonistów.
PolubieniePolubienie
Niech się zadeklaruje
PolubieniePolubienie
Właśnie nie dawniej jak wczoraj spędziłem z Adamem niemal pół dnia przy okazji Dnia Zwycięstwa nad faszystowskimi Niemcami. I muszę pana rozczarować: nie potwierdzam pana „obaw”.
PolubieniePolubienie
Pingback: USA-syjonistyczna zgnilizna – nasz strategiczny sojusznik | WIERNI POLSCE SUWERENNEJ
Uroczyste złożenie kwiatów przed pomnikiem Żołnierzy Radzieckich w Warszawie w dniu 9.05.2018 r. z okazji 73 rocznicy Dnia Zwycięstwa nad niemieckim faszyzmem. Stoją od lewej: Roland Dubowski, Paweł Ziemiński, Adam Śmiech
PolubieniePolubienie
Uroczystość w ambasadzie Rosji w Warszawie. Stoją od lewej: Adam Śmiech, ambasador Federacji Rosyjskiej w Polsce pan Siergiej Andriejew, Paweł Ziemiński, Nabil Malazi
PolubieniePolubienie
A kilka tygodni wcześniej przy okazji konferencji nt. Romana Dmowskiego na terenie Cytadeli Warszawskiej. Stoją od lewej: Roland Dubowski, Adam Śmiech, Paweł Ziemiński
PolubieniePolubienie
Nic się nie wyświetla. Jeno napis „cytadela” (bez linka)
PolubieniePolubienie
Podobnie chciałem obejrzeć i nic nie ma .Zainstalowałem jeszcze dwie przeglądarki i też nic ale jak kolega wyżej pisze że też ma problem to raczej nie wina mojego sprzętu .
PolubieniePolubienie
https://www.google.pl/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://muzeum-niepodleglosci.pl/aktualnosci/10345/&ved=2ahUKEwjV7o-Ol_3aAhXN2qQKHcTnBkwQFjABegQIAhAB&usg=AOvVaw3dxvd8wypyVxvUU_DWDzr2
PolubieniePolubione przez 1 osoba
Dalej nic. Powyższy link przekierowuje na stronę: http://muzeum-niepodleglosci.pl/aktualnosci/10345/
PolubieniePolubienie
Dzień Zwycięstwa 9.05.2018 Pomnik Żołnierzy Armii Radzieckiej w Warszawie
PolubieniePolubienie
Przed pomnikiem Żołnierzy Armii Radzieckiej w Warszawie , w gronie kombatantów
PolubieniePolubienie
Panie Jerzy, proszę nie zaśmiecać strony. Niech pan śledzi dalej, ale nie na tych łamach.
PolubieniePolubienie
Ja nie zaśmiecam zadaje pytania i piszę co myślę.
PolubieniePolubienie
Pewnych rzeczy nie należy lekceważyć
PolubieniePolubienie
Nie wiem również po co Pan chodzi do tego gangstera Sergieja Andriejewa bo zaprasza takie persony jak Iwińskiego,Millera,Danielasa,Anzari,Piwar. Jak również chce współpracować we wszystkich dziedzinach z atlantycko-syjonistyczną trzecią czy czwartą RP.
PolubieniePolubienie
Panie Jerzy, to minister ŁAWROW jest szefem pana ambasadora S.Andriejewa więc prosze pisać do niego.
Ja byłem jedynie jednym z 200 czy wiecej zaproszonych gości na symboliczną uroczystość. Czy panu tak trudno to zrozumieć ?
PolubieniePolubienie
I bardzo bym prosił bez inwektyw na tym portalu pod adresem pana ambasadora.
PolubieniePolubienie
Generał Iwaszow napisał w zawtrze że niepodoba mu się obecność Netanjachu i jemu podobnych na uroczystościach.
PolubieniePolubienie
Muszę panu powiedzieć, że mnie też nie podoba się obecność Netanjahu, nie w ogóle, ale w świetle obecnych, konkretnych działań wojsk Izraela w Syrii. Ale co z tego, Rosja prowadzi swoją suwerenną politykę zagraniczną.
PolubieniePolubienie
Myli się Pan , on niema obowiązku zapraszać tych podludzi a on się spufala i chce współpracować to dobrze o nim nie świadczy.
PolubieniePolubienie
Myli się Pan , on niema obowiązku zapraszać tych podludzi a on się spufala i chce współpracować to dobrze o nim nie świadczy.
PolubieniePolubienie
Ławrow to też polityczny lawirant jak Putin a czy Pisuary też dostali zaproszeni?.
PolubieniePolubienie
Według pana wiedzy pewnie powinni dostać skoro ze strony ambasadora jest taka chęć współpracy :))))
Ja jestem nawet niemal przekonany, że zaproszenie zostało wysłane, bo tego wymaga protokół dyplomatyczny…ale ” niestety” nie przyszli :)))
PolubieniePolubienie
Nie wiem skąd wynika Pana postawa bo nie sądze żeby Pan nie wiedział skąd wziął się Putin i czego został wsadzony na urząd ,,kto się nie uczy historii jest skazany ją powtarzać”
PolubieniePolubienie
I chciałbym już skończyć z panem ten dialog, bo on prowadzi donikąd.
PolubieniePolubienie
Wygląda na to że pan Jerzy z Giżycka ma sporą wiedzę w temacie a najważniejsze że ma pasję w tym kierunku .
Tutaj pełna zgoda . Iwaszow tak się wypowiedział ale na razie Rosję zostawmy i może znajdzie się ktoś kto profesjonalnie podsumuje i albo poprze albo obali to co pisze pan Jerzy w temacie Polski argumentami bo mój mózg od jego informacji paruje a po drugie nie każdy ma tak obszerną wiedzę żeby codziennie wymieniać po dwadzieścia nazwisk syjonistów – atlantystów i co oni aktualnie porabiają i kogo w wyborach popierają .
PolubieniePolubienie
Dyskusje z Toronto proszę przenieść na stronę ( Autobahna) autostrady do żydowskiego nieba.
PolubieniePolubienie
Co stało się z resztą moich wpisów?
PolubieniePolubienie
Albo była jakaś awaria albo ktoś usunął moje wpisy.
PolubieniePolubienie
Człowiek pod nickiem ” fiesta ” ma tu zakaz wstępu i jego wpisy są usuwane i tych osób które coś mu odpowiedzą chyba o to chodzi .
PolubieniePolubienie
Nie wiedziałem i tylko 1 mój wpis był do niego.
PolubieniePolubienie
Ja usunąłem i tak będzie za kaźdym razem, gdy pisać tu będą trolle w rodzaju Toronto( Autobahna, Fiesty i innych jego wcieleń) oraz osoby, które zamiast merytorycznej dyskusji z nadmiaru wolnego czasu lub przywar charakterologicznych nie są gotowe do dyscypliny dyskusji, a jedynie do pogwarek przy stoliku z warcabami w parku, plotek i własnych ” przeczuć”.
PolubieniePolubienie
Każdy ma swoje przeczucia bo czyje ja ani razu nie minołem się z prawdą nie wiem co myśleć o tym co Pan zrobił.Może zamiast usuwać moje wpisy to sam powinien spytać AŚ w tej kwestii.Jak bym Pana nie cenił to bym pomyślał że chciał Pan nie wygodne rzeczy zamieść pod dywan.
PolubieniePolubienie
Chyba za nerwowo Pan do tego podchodzi. Moim krótkim cytatem skorygowałam tylko komentarz „fiesty”. To był mój pierwszy wpis na Waszej stronie – nawet nie moje słowa, tylko przetłumaczone. Trollem nie jestem i nie gram w warcaby. Nie będę więcej komentowała, proszę się nie obawiać.
PolubieniePolubienie
Panią AgnieszkęS przepraszam, ale taki jest mój obowiązek żeby likwidować w zarodku wrzucane tu kukułcze jaja agenturalnych trolli lub zmanipulowanych przez żydopedię „politykierów”, które wywołują śmieciowe dyskusje lub rozmywają zasadnicze tematy. Panu Jerzemu jak ma coś do A. Śmiecha radzę do niego napisać list. W porozumieniu z nim przekaże adres poczty mailowej Adama i niech p. Jerzy zada ” trudne pytania” na podstawie swoich przeczuć bezpośrednio osobie, którą póki co jedynie szkaluje.
Do pozostałych Państwa, których wpisy są niekiedy usuwane uwaga ogólna: ten portal od początku swego istnienia ma zamiar byćl czymś więcej niż typowym maglem politykierskim i okazją do pogawędek nie na temat lub wolnych skojarzeń, aby się nie nudzić w domu lub pracy. A tym bardziej żeby zaśmiecać go zleconym do kolportażu badziewiem.
PolubieniePolubienie
Rzucanie podejrzeń to nie szkalowanie a to co piszę o AŚ jest na podstawie tego co on sam napisał lub powiedział.
PolubieniePolubienie
Proszę skontaktować się z p.Adamem Śmiechem, a tutaj proszę cytować jego teksty ( oczywiście nie wyrwane z kontekstu-PZ) , do których ma pan wątpliwości, a nie rzucać podejrzenia, co dla pana nie jest szkalowaniem ( sic!)
PolubieniePolubienie
Szkalowaniem jest jakbym napisał na przykład że Pewna Pani doktor jesy kochanką Matthew Tyrmmanda w wiem że mają wspólnych mocodawców i znajomych a nie wiem czy znają się osobiście.
PolubieniePolubienie
Panie Jerzy, biorę do ręki ” mały Słownik języka polskiego” pod redakcją Stanisława Skorupki, Haliny Auderskiej, Zofii Łempickiej, PWN, Warszawa 1968 i co ja tam czytam na str. 800: ” szkalować, mówić o kim (lub o czym) coś złego, a nieprawdziwego, rzucać oszczerstwa,kalumnie; obmawiać, spotwarzać”. Tyle tam wyczytałem żeby pana zmobilizować do przemyślenia swoich ” przeczuć ponoć nieomylnych”, podawania faktów i zaprzestania komentarzy, które z braku przekonywujących dowodów muszą być przeze mnie kwalifikowane jako próby szkalowania powoływanych przez pana osób.
PolubieniePolubienie
Nie mam urazy do Pana. Prowadzenie blogu na pewnym poziomie jest bardzo trudne. Ja to rozumiem.
PolubieniePolubienie
„Rzucanie podejrzeń to nie szkalowanie a to co piszę o AŚ jest na podstawie tego co on sam napisał lub powiedział.”/piotrorlickiblog/
Miał Pan prawdopodobnie na myśli wyciąganie wniosków ” na podstawie tego co on sam napisał lub powiedział”, bo „rzucanie podejrzeń” kojarzy się natychmiast z aluzją, pomówieniem i zniesławieniem.
PolubieniePolubienie
Jakie osoby jeszcze domniemanie szkaluje według Pana?.
PolubieniePolubienie